SALAM 2010 YG DH SETENGAH

Salam,
Entah kenapa tiba-tiba teringat dekat blog aku yang dh lama gila aku tak update..aku tahu ada orang yang mengikuti perkembangan hidup aku...namun siapa aku? aku bukan artis ke apa ke cuma blog ini aku sediakan kerana kadangkala aku tak der tempat nak meluahkan apa yang aku rasa

Dah hampir setengah tahun blog ni usang begitu sahaja..banyak perubahan yang berlaku dalam hidup aku, rasa sayang, rasa cinta, rasa benci, rasa kasih, semuanya bermain dalam hidup aku...dan aku harap rasa kasih dan rasa cinta yang baru aku temui itu akan terus tersemai dan menjalar hidup dengan subur insyaallah. Aku bepegang pada takdir kerana aku hanya manusia kerdil yang mana perjalanan hidup bukanlah ketentuan aku..aku cuma manusia yang hanya mampu berusaha utk membawa jalan hidup aku tetapi penentuan bukan di bawah kekuasaan aku.

Sejak berpindah ke rumah bujang ni aku rasa lebih tenang sikit, sebab balik umah tak de yang nak membebel hehehe aku lak yg kuat membebel..kesian housemate aku hahahaha tapi diaorang jenis sporting dan sabar.....dan yang paling best aku dah boleh masak huhuhu aku suka masak dan makan apa yg aku masak..sedap ke tak sedap ke tu belakang kira yang penting aku boleh mencekik uhuuhuh..tapi selalunya kalau aku masak mesti habis punya hehehhe.

sebenarnya aku nak share sebuah sajak yang aku cipta...aku memang suka cipta sajak nanti la next entry aku masukkan sajak tu..aku tujukan sajak tu pada seseorang...cuma aku seorang sahaja yang tahu siapa gerangan empunya diri huhuhu.

kalau sesiapaa teringin nk jadi kawan aku boleh add aku dkt FaceBook nickname Rhuddy Alang or type jer email pena1706@yahoo.com tapi bgtau aaaaa yang korang membe dr blog okies huuh

orait baby take care daaaaaa
5 Responses
  1. Hezesuze Says:

    aiyarrkk baru nk update blog katenye....yelaaa sibuk duk bercinta kan smpai blog pun terbengkalai...ahakss!!

    amboi leh cipta sajak yea...cam tau jek tuju kt sape...larikkkk


  2. Abu Uwais Says:

    post la sajaknye.. nk baca jugek


  3. siput@tikus Says:

    sudah la... sajak konon. huh


  4. dak opis Says:

    alahaiiiiiiii AI nieee..
    hahahaaaaaa...


  5. Mr.Lonely... Says:

    Yahoo...abg rhuddy kembali aktif dalam blog setelah sekian lama menyepi berdua2an bersama org tersayang (bukan menyendiri la nie...) hehehehe


Post a Comment