AKU ATAU DIA YG BODOH


Salam semua....


Mungkin entry kali ini agak keterlaluan tapi hanya di sini sahaja aku boleh luahkan apa yg aku rasa dalam diri aku supaya semuanya boleh release.


Apa perasaan korang kalau kawan yang selama ni baik dengan kita tiba-tiba marah kita? dan bila kita tanya sebabnya jawapannya hanyalah "tak der apa-apa".Apa perasaan korang kalau dia marah kita tanpa sebab yang kita sendiri tak tahu. Bila di ajak berbincang dan tanya apa masalahnya tak nak bagitahu pulak. Urmmmm kalau kawan-kawan yang kenal aku confirm tahu perangai aku macamana kan? so skrg ni aku buat bodoh dan malas nk amik tahu dah..aku ni keras kepala sikit...buat apa aku terhegeh nk kawan ngn orang yang tak nak hargai kawan dia dan tetiba buat muka macam %$@#$$%%%. dan marah tak tentu pasal. So kepada orang yang baca dan terasa tu aku minta maaf la banyak-banyak yerr..bukan aku x nak contact tapi aku tunggu ko yang contact....cukup aa aku cuba cari sebab dan ko x nak ckp...so perangai aku memang senang sahaja dan aku tak suka nak memutar belitkan perkara. Bagi aku berterus terang adalah baik sbb akan buat semua orang berpuas hati. So sekarang lantak ko la nak jadi apa dan nak hidup camne..kalau ko rasa masih lagi rasa sayang dengan hubungan kawan ni mesej aa aku....aku ni bukan jenis pendendam cuma hati aku ni degil sikit dan aku juga ada ego dan maruah..bukan cara aku nk sujud sembah n nak pujuk ko macam maharaja dan maharani.....so LU PIKIR AA SENDIRI.


Kepada kawan yang menjadi batu hasutan dalam diam menghasut dan secara halus melagakan orang...ko pikir laa sendiri adakah perbuatan ko tu betul dan adakah hidup ko senang dengan menabur fitnah dan membuat cerita yang x pernah ada. Aku tahu cara ko x nampak yang ko batu hasutan sbb ko didepan manusia terlalu baik dan pandai membawa watak seorang pelakon yang berjaya...segala penipuan ko penuh dengan keyakinan dan segala cerita ko mebuat org simpati dan cepat percaya terutama org yg lurus bendul seperti aku...namun sekarang aku dh sedar dan baru aku menyedari bahawa untuk mencapai matlamat yang ko nak..ko sanggup hancurkan hubungan persahabatan orang lain dan seronok kalau orang lain bergaduh kan?.....doa aku semoga ko bahagia itu sahaja.


Urmm rasa lega gila dapat luah dkt sini hahahaha...so aku kena laa hati-hati...dalam dunia ni x semua manusia tu berhati baik...setiap org ada matlamat sendiri dan kadangkala kita dipergunakan untuk mencapai matlamat dia. Aku x nak sebut siapa orangnya sebab aku dh buang jauh semuanya aku juga dh memaafkan mereka...so aku akan lalui hidup aku mcm biasa dan akan menonton drama yang sedang di lakonkan oleh dia dan kawan-kawannya. Insyaallah plot drama tu akan jadi lebih menarik bila ko sdar siapa sebenarnya org yang ko berkawan.


adios migos calo baby daaaaaaaaa
5 Responses
  1. Hezesuze Says:

    meh sini akak nk sula org tu....hahaha

    alah xpe ALLAH tau segala2nye dan kt dunia skrg ni ALLAH bg cash gitew...

    what u give u get back! ckp ngan budak tu...huhu

    yg penting sory byk2 xdpt join ke cameron tu...bleh arrr ang meronggeng ngan teman2 rapat ang...

    but remember don noty2 tau...ahaks!


  2. CikLola Says:

    bro...meh kasi lola lenyek3...muahaha...

    sabo2..bese la tuh bro..
    stuju2 kate kak gonjeng...die wat kat bro nnt die dpt CASH dr ALLAH swt..100kali truk dr ape die wat kat bro..sabo ekh..


  3. BM Says:

    uikss marah nye mr rhudy nie..
    saba ekkk...
    nnti sy blnja mkn coklat n asam masin mst cool blk..
    heheheee



  4. Rhuddy Says:

    Kak heze: akak laaa yg paham sy huk huk huk

    Lola: Tq bro ucapkan uhuh..bro akan lebih hati2

    BM: tuntut nanti neh hahahah

    Saif : thanks....dugaan tu yg bg pengalaman dkt abg


Post a Comment