2010 BAGAIMANA DIRI KU?

Salam semua pembaca yang setia mengunjungi blog aku...mungkin ada yang tertanya kemana aku menghilang..bukan aku tak nak update blog aku tapi yer laa kadang-kadang idea dan mood untuk menulis di sini begitu terhad..namun banyak cerita dan perubahan adalam hidup aku. Pertama kalinya layout di blog aku ni tidak akan lagi ditukar buat selama-lama sebagai tanda ingatan kepada sahabat yang istimewa yang menolong aku menyediakan template ini. Kalau ada perubahan mungkin hanya dr segi warna itupun kalau aku ada mood nk tukar hehhe.

Hari ni entah camne aku terpanggil untuk update blog ni...untuk meluahkan lagi apa yg ada di hati..hope tidak ada yg jemu membaca. Sekarang aku sudah berpindah...aku rasa lebih tenang...kerana aku lebih suka bersendirian dan membuat hal aku sendiri daripada bercampur dengan orang sebenarnya. Cuma kesunyian itu sudah biasa..dan kawan-kawan kadang-kadang akan menghilangkan rasa sunyi aku....Baru-baru ni masa tahun baru aku berjumpa kembali kawan-kawan yang dh lama aku x temui. Urmm bertempat di Restoren Santini KLCC. Sampai je mcm x percaya lak heeh byk betul perubahan pada kawan-kawan sekolah aku dulu..ada yang dh berkahwin dan bawa anak-anak yg comel-comel dan ada yang masih single termasuk laa aku heheheh....tapi aku x kisah..aku layan jerk. Perubahan paling ketara yati aaaa...berbeza betul aku tgk dia urmm mcm x percaya pun ada..yer la perubahan yg mendadak namun alhamdulillah perubahan dia ke arah yang positif..aku sokong ko yati....Aishah lak dh makin tembam hehehh maybe dapat zat dr suami dia jugak kot..yer la suami dia pun boleh tahan gak...tapi anak dia comelnyerrrrr....byk kali gak aku cium anak dia heehh cute. ...amer lak bawa wife...macam pinang di belah dua gitu....sama padan..doa aku agar berbahagia selalu....E dan OA, Gee dan Lokman baru lagi berjumpa jadi aku x la surprise sgt jmpa cuma Ezam ngn Yeop pun sama gak....byk berubah..Kamal lak sejak kawen dh tembam sikit.....apa pun gathering kali ni memang byk mengimbau zaman sekolah menengah dulu...mcm-mcm kenangan ada.

Aku? haahha pada pandangan mata diaorang aku pun byk gak berubah sampai mak E pun x kenal aku dh..yer laa dulu sekeping ,sekarang dh ada isi sikit huhuhuh rambut pun pendek sgt ada misai n janggut....mana laa orang tua nk kenal...dah laa lama x berjumpa ehhehe apa pun mak cik tetap voke heehe.

Soal cinta? urmm cinta yerrrr cinta....camne yer nk ckp...aku sendiri tak pasti lagi....kalau bercinta mampukah aku memberi kebahagian pada org yang aku cinta? entah aaa susah nk dijangkakan....aku berserah kepada Allah kerana dia yang menentukan jodoh dan cintaku...jika aku ditakdirkan berkahwin insyaalllah aku akan berkahwin......aku hanya redha dan pasrah pada ketentuanNya..dialah yang menentukan jodoh terbaik buat ku.

Soal keje? urmm tahun baru ni aku harap aku dapat diserapkan terus ke jawatan tetap...berapa lama lagi aa aku nak kerja sebagai kontrak di sini....hope semua kawan-kawan mendoakan aku.

Tahun ni aku rasa aku kena lebih cekal..kerana bg aku dugaan lagi byk terutama dr segi kewangan....kewangan aku dh mcm kucar kacir sikit..kena bajet betul2 kalau tak mahu saje aku kelaparan hahahahha...tapi setakat ni alhamdulillah aku boleh manage lagi kewangan aku. Tak de masalah dan so far Allah memberi rezeki kepada aku untuk terus hidup dkt dunia ni. Moga rezeki ku lebih dan bertambah untuk tahun ini. Insyaalllah.


Ok la rasa ni saje entry untuk permulaan tahun baru..adios
5 Responses

  1. Hezesuze Says:

    wah n3 new year kekdahnye....huhu


  2. Saiff Ghani Says:

    nah...sx update, pjg citernyer...ok la tu..hehehehe


  3. Unknown Says:

    selamat kembali ke alam blog



Post a Comment