LAMA AKU NYEPI

Salam,

Urmm lama aku menyepi kan? last aku update blog masa bulan puasa..lepas bulan puasa aku begitu sibuk dengan aktiviti aku..start aku balik dari kampung lepas raya memang aku tak duduk umah...balik umah je mesti panas bontot nk kuar heeh every week cuti je aku ambil kesempatan berjalan-jalan dan bersiar-siar..minggu pertama lepas raya aku ke Melaka, then aku g Kelantan plak lepas tu ke Nilai dan Port Dikcson urmm memang aku berjalan sakan hahahaha saje untuk mencari kepenatan badan hahaha...

Sekarang aku dah pandai berenang heeheh abg arie tolong ajarkan huhu lepas sedap la sikit kalau nk g mandi swimming pool tak laa macam org bodoh berenang mcm dkt sungai kampung hehehe...sebenarnya banyak yg aku nak cerita tapi masa tidak mengizinkan untuk aku cerita kesemua..tapi apa yang aku boleh cakap aku gembira dengan hidup aku sekarang...walaupun aku penat dan tak cukup rehat tapi aku puas sangat heeheh so kalau blog tu berupdate tu maknanya aku xder dekat KL aaa tu huhuuh.

Semalam aku balik pukul 2 pagi heeheh lepak dekat Canai@15 Cafe dekat Subang Jaya..sambil tu tolong si adie betulkan laptop dia..aku x la pandai tapi tolong-tolong mana yang aku tahu..dok menggodek laptop dia ngna abg arie sampai kul 2 pagi ..balik dh penat..pagi ni plak team KPKT datang nk buat compliance audit untuk anugerah kualiti urmmmm turun naik tangga gak aku tolong Jabatan Kewangan tu...apa pun aku dh biasa tido lewat then bangun awal so rasa badan aku dh macam terbiasa..selalu aku akan rasa penat dan mengantuk tapi lately ni mcm dh boleh terima keadaan macam ni..even kalau aku balik awal umah mesti x boleh tido eheheeh kalau x boleh tido apa lagi ajak aa membe mana-mana kuar..kadang-kadang lepak old town, Pakli Kopitiam then jenjalan dkt Veledrom atau Danau Kota.

Upss lupa lak nk ucapkan jutaaan terima kasih kepada KAKAK GONJENG ku yang amat ku sayangi atas jemputan ke open house...gigih tol rhuddy xr umah akak hahahah tapi berjumpa gak aaa..best makan memang x hengat sedap..huhuh rugi aaa rizz n the gang tak datang huhuhuuhu...makanan semua special.

ok la nanti aku update lagi kalau sempat.untuk saif abg minta maaf sangat sebab menyepi...bukan menyepi tapi sibuk ngn aktiviti..tapi abg tetap ingt kengkawan abg heeheh don't worry hehehe.

Then satu lagi aku yakin staff aku baca entry ni huhu untuk big mama ngn kak noi, i'm sorry minggu ni mood kureng sikit coz asyik dok bekejar meeting so byk benda yg urgent yg kena pikir..sorry laa kalau sy tertengking dan marah tu..sy marah tu bukan apa just nasihat untuk kebaikan semua..kalau tidak u all buat keje sambil lewaa jer..arahan bg sekali x cukup huhuuh so sorry yerrr hehehe tapi apa pun u punya boss ni baik dan periang orgnya hahaahhahhha..dkt luar opis we still friend wokey...

ok cin cow huhuhu
3 Responses
  1. Hezesuze Says:

    wah! akhirnye ada gak new n3 ek...hehehe btw thanks 4 coming opn hse akak ritu...

    gumbira sgt2 + dpt jumpa si dia...ahaks!....


  2. weii rhuddy aku dtg la.hang yg xtgu taww;p


  3. Saiff Ghani Says:

    no hal la bro..juz tnya kabar je coz lama mnyepi sembunyi diri hehehe...hope hepi slalu...


Post a Comment