BERBUKA...BERBUKA...BERBUKA

Salam sesuai ngn tajuk entry aku mcm tu sbb aku sibuk dengan berbuka dkt luar ngn membe-membe huhuhu...agak byk juga laa membe ajak kuar dan aku ajak kuar huhuhu.

Masa aku update blog ni aku dekat Old Town White Coffee dekat Taman Melati huhu..sajer aku lepak sini.tadi lepas opis terus ke Lagend Hotel ada sikit hal dekat sana tapi apa pun apa yg boleh aku cakap " Padan Muka Lagend Hotel" hahaahah suka aku..dapat free melancong ke Cherating untuk dua orang ermmm. Lepas balik dr Lagend Hotel aku terus kejar pegi Mid Valley huhuhu yer laa dah janji ngn Kakak ku sayang Kak Heze nak bebuka sama...walaupun aku lambat sampai tapi tetap diaorang tunggu..baik betul budak-budak blogger ni hehheh dan sempat laa berkenalan dengan blogger-blogger baru..thanks.Pojiee, Shaf, Izam, Zamri (yer kot), kos serani, Remy dan ada beberapa lagi yg namanyer aku lupa hehhhehe yer laa baru kenal kan huhuhu tapi apa pun happy jumpa diaorang..bertambah kawan aku huhuhu. Thanks to all of u friend. Kalau nk tgk pic-pic kitaorang bebuka leh g blog Kak Heze sebab dia mak kamera hahahaha dia je yg amik pic huhuhu. link blog dia ada dlm list friend aku hehhe.

Dari hari selasa sampai laa ari ni aku x berbuka dekat umah pun...ada org nak belanja aku berbuka hehe...Hari selasa haritu aku bebuka dengan Ila huhuh ni Kak Heze jgn nak bergosipan k hahhahha....aku berbuka ngan dia dekat Nailis Sentul huhuhu...tu first time aku masuk restoran tu..sebelum ni lalu jer tapi x pernah langsung singgah dekat situ..tapi aku bukan berbuka berdua tau..ada laa org ketiga yang teman tapi biarlah rahsia org ketiga tu sebab kalau aku ckp nanti kecoh plak kan huhuhu...habis berbuka ngn dia Ares call ajak lepak dekat Bukit Bintang...ermm aku letih sebenarnya tapi x sampai hati plak coz dh lama x jumpa dia..lagipun dia baru sampai Malaysia bercuti sekejap sebelum balik ke Texas.....so aku tak nak kecilkan hati dia aku pun balik mandi-mandi kuar balik drive pergi Bukit Bintang plak huhuhu....samapi sana dh nampak muka dia terjongos jer dekat parking lot hahaha tak berubah langsung ko Ares macam tu gak badan ko..aku ingt makin gemuk heheheh. Sian plak aku dekat dia bila dia ckp kena balik Texas pada hari raya pertama..so aku nk hantar ke airport pun x dapat aaa sebab aku balik kg....kitaorang lepak lama gak sembang dekat BB Bistro sambil-sambil sembang kitaorang dengar live band dekat situ..not bad aa persembahan diaorang..agak mantap gak..aku suka bila abg misai tu nyanyi perghh suara sedap..macam suara Ramli Sarip...apa pun aku wish utk ko semoga berjaya mendapat Phd seperti yg ko idam dan selamat bertugas di UK nanti ok..hope persahabatan kita takkan putus walau ko jauh di mana sekali pun huhuhu...habis lepak dah dekat kul 1 pagi..memang berembun aku huhuhu penat terus drive balik umah ermm letih gila esok keje pulak huhuhu nasib bos xder leh ngulor haahahah tapi keje aku siap wokey..

Hari Rabu pulak aku berbuka ngn Abg Din..abg ni aku kenal masa Seminar Auditing dekat KLCC entah mimpi apa dia call ajak aku kuar berbuka..so dah org nak belanja kan heeheh apa lagi huhuhu..kitaorang berbuka dekat Chilis KLCC..ni kali kedua aku berbuka dekat Chilis tapi kali ni aku makan Grill Chicken ermm sedap gak dr Country Chicken tu huhuhuhu..habis berbuka kita Maghrib dekat suray bawah KLCC tu after that aku bungkus KFC untuk anak sedara aku yg comel dekat umah tu heheh mengidam nk makan ayam plak...tapi aku rasa bukan anak yg nak makan tapi mak dia yg lebih nak makan heehheh...sampai umah dah letih gila aku terus baring kejap atas katil tapi malang sedar-sedar dh pagi haahahha x mandi aku malam tu huhuu pagi tadi datang keje macam biasa gak x lewat pun huhuhuhu.

So hari ni hari khamis huhuh..aku lepak dekat Old Town sampai kul 2 pagi...lepas tu terus balik umah...masa lepak sempat gak chit chat ngn Lola huhuhu owhh padan muka tgk org makan roti bakar ngn ice blended heheh sedap owhh ciann dia tak dapat makan hahaah dapat tgk dekat webcam bro rhuddy jer laa yerr huhuu

ok laaa sampai sini dulu daaaaaaa....Jumaat sampai Ahad dh ada plan best hehhhe.
6 Responses
  1. Corey Says:

    murni tul rhuddy, berusaha penuhi jemputan berbuka.InsyaAllah next year bro jd like u gak. thn ni byk komitmen sgt



  2. Hezesuze Says:

    haha kene brbuka ngan akak lagik ni...kata nk banje akak?? kan kan...wakakakaka

    kene jmpa gak...nk bagi kacang uols...



  3. Rhuddy Says:

    bro correy ok jer next year kita bebruka sama-sama huuh

    Rizz huhu asyik sy jer belanja ni mana blh?? riz laa plak blanja hahaahah

    kak heze nanti2 laa akak yerr tahun ni penuh ngn jemputan..this week pun penuh hahaaha

    eazy thanks lawat my blog samat hari raya


  4. Afzainizam Says:

    Salam dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com

    salam kenalan dari kami moga perkenalan ini memberikan rantaian muhibah antara insan manusia


Post a Comment