CHILIS AND ORPHAN HUHUU

Salam..
Lately ni aku rasa hidup aku penuh dengan kegembiraan ..mungkin setiap waktu dan masa ada sahaja aktiviti yang aku buat...jarang sungguh aku lekat dekat umah heheh entah laaa pantang aku sampai umah ada jer membe roger aku ajak kuar....kadang-kadang penat gak tapi nak jaga hati kawan aku kuar la jugak.

Minggu ni memang best walau cuti 3 hari rasa macam x cukup jer huhuh sedar-sedar jer dah esok nak keje...rasa macam malas jer nak g keje sebab dh tahu kalau masuk opis mesti tak habis-habis ngn keje ermmm

Sabtu haritu sempat laa aku berbuka ngn Is dan Johan huuh kitaorang bebuka dekat KLCC...aku tak tau laa motif diaorang ajak aku bebuka dekat KLCC nape..tapi yang aku tahu depa nak tgk wayang rupanya lepas bebuka...aku dah sound dekat Johan kalau nak beli tiket make sure kul 8.30 ke atas coz kang tak pasai maghrib ke mana huhuh...aku ngan Is dah planning nak bebuka dekat food court tapi si Johan pulak suggest nak buka dekat Chilis ermm kopak duit hahahaha..apa pun akhirnya ikut gak cakap si sengal sorang ni....aku makan Country Fried Chicken..ok laaaa byk gila tapi sedap ..aku suka mash potato dia memang lazat gila... pastu air epal yg aku minum boleh minum banyak mana yg aku nak hahahaha puas tuuu.

Memang laa ko sengal Is sibuk ...aku nak begambar sorang sibuk nak enterframe ciss


Habis bebuka kitaorang sambung tgk wayang cite Orphan...heheh " There is something wrong about eshter" hahahahaha best gak jalan cite dia...kisah pasal org gila yang memang gila sex..apa pun the moral of the story bak kata Johan " Sex is very important ini our life" huuh ntah laa labu...sengal memang sengal.

Banyak gila tapi alhamdulillah habis gak walau ada sisa-sisa hehheh

Habis kuar panggung kelam kabut berlari heheh mana tidaknya nk kejar train yang terakhir huhuh nasib sempat..lepas hantar Is ngan Johan aku terus balik..memang penat gila hari sabtu haritu..satu hari beb dari pagi kul 8 aku kuar umah kul 1 pagi baru sampai umah heeheh umah memang x kenal aku.

Ahadnya pulak cadang nak lepak umah jer tapi ada je member ajak kuar...tapi siang memang aku rilek dkt umah coz x larat penat berjalan semalam......malamnya laaaa budak Arul ni ajak plak g Downtown....so kitaorang lepak dekat Pak Li kopitiam sampai pukul satu pagi hehehhe bukan wat pe pun sembang kosong jer huhu habis sembang-sembang terus tawaf bazar tu..aku memang aa kalau dh berjalan macam tu memang tak sah kalau x beli barang...ada je benda aku nak beli ermm aku beli set comfoter baru warna hijau..very nice colour..cantik design dia hehe then aku beli sehelai lagi t-shirt lengan panjang coz aku x banyak t-shirt lengan panjang..body fit nyer t-shirt......puas berjalan terus anta Arul balik..then mata aku x mengantuk lagi huhuu yer laa layan capucino ice blended memang aaaa mata segar bugar..so aku decide malas nk balik....aku drive keta aku sorang-sorang pusing KL hahahaha memang aku wat keje gila malam semalam huhuu.

Dari Gombak aku drive masuk KL then aku pergi Bangsar lepastu aku turun ke Mid Valley ...lepas Mid Valley aku drive slow menyusuri Briekfield...betul laaa orang cakap macam-macam gelagat manusia yang aku nampak di malam hari....ada pelacur, pengemis, perompak,penyamun dan banyak lagi. Di satu lorong tepi jalan aku nampak orang yang masih lagi mencari rezeki......tertunduk-tunduk mencari botol-botol kosong dan tin aliminium untuk di jual...KL masih lagi bercahaya..habis jalan dekat area Briekfield aku terus drive pergi ke Bukit Bintang plak...dekat sana lagi laaa macam-macam bentuk manusia ada...subang sebelah, rambut pacak..pompuan-pompuan yang keluar disco lagi laaaaa seksi nk mampus upsssss kurang pahala pose aku hahahahah..

habis dekat Jalan Bukit Bintang aku masuk Jalan Tun Razak then terus drive pergi ke Cheras plak hehee memang aku wat kije gila..dekat Cheras macam biasa ingt aku nk lepak dekat D'Santai tapi malangnya dah tutup last aku lepak jap dekat Nazrin Bistro.....habis lepas layan Tv aku terus gerak drive slow-slow dekat area Bandar Tun Razak...then terus ke Tasik Permaisuri...hahahahha dekat sana aku x lama takut..biasa aaa tempat tu kan semacam sikit..dah kuar berita bagai dah sok kena hati-hati..korang faham aaaaa.

Habis ronda dekat Cheras jam dah menunjukkan pukul 5 pagi ....ermmm memang aku tak tido malam ni huuh badan aku rasa penat lak..so aku terus drive balik ke umah ikut MRR2...sampai umah dah Subuh..aku mandi then solat Subuh terus tido...sedar-sedar hari ni kul 11 pagi aku bangun....memang aku wat keje gile semalam haahaha tapi apa pun aku puas sebab dah lama aku nak round KL macam tu..tambah waktu malam jalan tak jem lagi laa best drive...cuma x habis satu Kl lagi laa aku pusing hehehhe...so aku nekad akan ulang balik.insyaallah kalau aku ada masa lagi..sapa nak join??? heeheheh.

Hari ni aku kuar nak g beli satay kajang ngn kakak aku tgk minyak dah nak habis...semalam punya kes aaa ni huhuh ermmm puassssss aku puassss..happy beb wakakakak

ok kawan cin cow huhu.

p/s: Nanti next entry aku upload bilik opis aku yg kemas tu ek heehhehe ..lapang dada aku wat kije dalam bilik macam tu heheh.
8 Responses
  1. b0b0y Says:

    hahahaha..pangai macam boy jerk..suka wat keje gle merayau2 bwak keta malam2 ronda2 melihat alam..cewahhh..hiksss

    p/s: abgRHUDDY tggal mana ek?? BBS ke..???


  2. Hezesuze Says:

    " Sex is very important ini our life"

    yeahhh mmg betul tau...ang da kawin bru ler tau....ekekeke

    hape?? pangai bboy same cam rhuddy rasenye rhuddy ni lagi giler uols....wakakakakaakaka

    melihat alam ke melihat anak ayam...opsss! ekekeke

    bboy! abg rhuddy duk kt area btu caves tu...dia dok bertapa kt sana...larikkkkkkkkkkkk :D


  3. Rhuddy Says:

    bro rhuddy duduk dkt Tmn Greenwood...huhuh...wakakaka memang perangai bro gila sikit huu

    kak heze tau tau jer tgk anak ayam wakakakkaka.......best sioll cuci mata hahahah


  4. Corey Says:

    huhuhu greenwood eh :P
    wokey next time bila masa bro dah ready menampilkan diri we go ronda2, luaskan sket radius melingkungi klang sana.


  5. siput Says:

    yew la tu.. da pow big mama suruh kemas, mn x clear nyer... sian dia tau. sayik kn buli jew.


  6. cL Says:

    en.rhuddy neh..nmpk garang(d opis)muahaha..tp bile dh geng ada yg xterlyn nnt...huakaka..
    abg rhuddy ape3 pn..mmg senGal la ekh..kalu la time ronda2 tuh x sedor myk abis..mmg la syok kn..huakaka...

    oho..buli my sis ekh..sian die..


  7. Rhuddy Says:

    bro corey memang nk jumpa bro heeheh insyaallah kalau dipanjangkan umur

    siput huhu tq kuih raya yerrr hehhe

    lola bila nk blanja bro buka ni hehehhe.....ajak sengal sekali


  8. wah rhuddy..bulan pose pong ang bntai tgok wyg kanzz clustttt


Post a Comment