RAMADHAN KEDUA DAN KETIGA

Salam
heheh macam rajian lak tangan aku ni nak update blog aku..apa tidaknya lepas balik terawih memang banyak masa terluang..sambil lepak-lepak atas katil ni so x buat apa maka blog la tempat aku berbicara huhuh..

Semalam sempat juga akhirnya berbuka ngan Johan dan Is..aku berbuka dekat Restoran Rumpun Kasih hahaha jiwang restoran ni..tapi apa pun kami semua tak makan banyak so kami just order ala carte jer la..ambil buffet kang rugi walaupun buffet dia murah jer RM16 seorang..macam-macam ada huhu...sambil menunggu berbuka sempat gak aaa aku round bazar ramadhan dekat belakang stadium Selayang heeheh aku cuma beli Samosa ayam ngan ayam percik tu pun beli sikit jer bukannya banyak pun..tapi x habis gak..sampai bersahur aku simpan untuk makan heheh...

Tahun ni aku dah berazam nak bangun sahur heheh dan alhamdulillah so far memang aku bangun laa awalaupun x makan at least aku minum air huhuhu.

Hari ni masuk opis macam biasa dengan mood baik...hahaha pagi-pagi lagi dah dapat mesej ermm nak tau mesej apa?? biasa aaa mesej dr yg teristimewa dan kawan-kawan rapat...semua tanya khabar..kadang-kadang aku tak balas gak coz biasa laa kalau aku masuk opis memang aku sibuk sikit....tapi bila balik petang aku mesej laa diaorang balik..takut plak kecik hati huhuhu...setiap mesej yang dihantar dekat aku mesti aku balas cuma lambat ngn cepat jer huhuhu..

Hari ni hari mengemas sedunia..almaklumlah SIRIM nak datang huuh...penat berpuasa memang penat tapi itu bukan alasan untuk kita tak buat keje kan??...so aku mulakan operasi mengemas bilik aku hehehh ..lupa lak aku nak ambil gambar sebelum dan selepas aku kemas bilik aku dekat opis tu..Apa pun aku nak ucapkan terima kasih laaaaa yang amat sangat dekat Big Mama sebab tolong aku....kesian aku tengok muka dia heheeh kena buli ngn aku hari ni...tapi apa pun dia staff aku yg baik (angkat sikit baru leh minta tolong lagi) heheheh..memang aku nampak muka dia penat tolong aku...apa tidaknyer punya laa banyak dokumen yang aku buang..semua Big Mama yang angkat heeheh..nanti laa ada masa sy belanja u buka puasa yer Big Mama..

Habis mengemas otak aku gila lapang......cerah bijik mata aku tengok bilik aku begitu lapang dan kemas huhuhu aku akan cuba mantain kekemasan bilik aku tu sampai laaa bila-bila insyaallah heeheh kalau sepah lagi nanti aku cari Big Mama lagi ek cayokkkk la Big Mama.

Hari ni tepat 5.30 petang aku terus cabut kuar opis..nak kira keje tu memang laa ada tapi first day keje kan lagi pulak aku dah janji ngan kakak aku nak berbuka dengan dia dekat umah..lagipun dia masak banyak gila heheh....alhamdulillah jalan so terus aku pergi ke Taman Koperasi Polis konon nak ambik baju dobi aku tapi harapan aku hampa waaaaaaaaa..kedai dobi tutup plak hampess betul..ermm x per laa nampak hari cuti laa aku nak kena g amik baju dobi aku....tapi hari cuti biasa aaa aku mesti tak lekat umah ..ada jer membe ajak kuar..tengok laa camner curi2 masa sikit heheh....dah kedai dobi tutup aku terus pecut keta aku pergi beli ayam golek...kakak aku dah pesan suruh beli..karang tak beli tarik muncung macam Halimah jongang plak wakakakak..bini Ibrahim Jongang huhuhu...ermm sempat gak aku beli ayam golek tu perghhhhhhhh sedappppppppppppp jgn leleh air liur ek...
Note : Aku tak letak pic ayam golek tu takut kang ada yang tak pose haahahah

ermm apa pun hari..hari yang aku lalui penuh dengan ketenangan dan kegembiraan...hopefully hari-hari esok akan lebih baik dr hari ni.

p/s : Cina peguam ni memang nak sekeh ngan aku..sioll tol nasib aku pose kalau tak dh lama aku serang dekat pejabat dia huhuhuh apa tidaknya tak tepati janji tol..dia ckp nak call aku balik..alih-alih aku call dia tak berangkat..memang nak kena..aku akan atur strategi kotor aku nanti tengok aaaaaaaaaa
3 Responses
  1. rhudyy ble nk buke pose sesame hehee


  2. Corey Says:

    wah makin aktif en rhuddy kita.bagus2. bro nak citer aktiviti pun xde yg menarik.

    a'ah ye x ye bila lagi nak organize bula puasa dgn member2 blog? bro nak wakilkan rizz lak kali ni. kasi dia makan double hehe.


  3. Hezesuze Says:

    ceh!! pg2 da dpt sms from insan teristimewa katenye..iyolah! jnji ang hepi jek...ekeke

    wah! smakin aktif ang update blog ek..bgus2..twoskan la ek ...yeler ati tgh gumbira kan ..larikkkkkk


Post a Comment