AKU KEMBALI..SALAM RAMADHAN

ASSALAMUALAIKUM

Salam kembali..dah lama gila aku berhenti blogging..bukan kerana aku merajuk atau kecewa tapi aku ingin berehat minda sebentar agar setiap apa yang aku coretkan di blog ni tidak menyakitkan hati sesiapa...now i'm back untuk menulis lagi...aku mendapat ketenangan di bulan Ramadhan ini....semoga Ramadhan ini bukanlah Ramadhan terakhir buat diri aku.


Lepas aku stop blogging ramai je yang mesej aku tanya address blog baru aku hehehheh aku mana ada blog lain..ini je blog yang aku ada...apa pun aku nak ucap terima kasih pada Ibrahim Jongang sebab sudi sambung dua tiga entry di blog aku ni....actually Ibrahim Jongang merajuk kot hahahaha coz x dpt support dr pembaca....apa pun thanks sekali lagi pada my best friend Ibrahim Jongang.......lagipun Ibrahim Jongang sekarang sibuk berperang dengan virus H1N1 sbb tu dia xder masa dah nak update....apa pun aku akan terus sambung blog aku ni untuk menceritakan lagi perjalanan hidup aku...walaupun ianya tidak menarik tetapi sekurang-kurangnya ianya menjadi diari perjalanan hidup aku dan mungkin suatu hari nanti bila aku dh tua aku blh baca kembali kisah hidup aku atau mungkin aku sudah tiada di dunia ini akan ada insan-insan lain yang boleh tahu kisah hidup aku...atau mungkin insan istimewa yang baru aku kenali boleh menyambung kisah ini jika aku sudah tiada di dunia ni..ermmmmm mungkin.


Actually byk benda berlaku dalam hidup aku dan banyak perkara juga aku lalui sejak aku stop blogging....perkara yang paling penting yang berlaku dalam hidup aku adalah mengenali seorang yang terlalu istimewa....ermmmmmmm istimewa bagi aku...Kak Heze tahu la cite ni..tapi untuk pergi lebih jauh aku masih lagi takut...takut aku mengecewa hati insan yang terlalu istimewa ini huhuhuhu....biarlah ia jadi rahsia buat masa sekarang kerana kita tidak tahu apa yang akan berlaku dalam hidup kita kan??


Semalam hari pertama berpuasa..sudah menjadi adat aku akan berbuka dengan kakak sulung aku...walaupun ada jer member-member ajak berbuka sekali tapi aku tolak dengan cara baik....walaupun letih dan penat berpuasa sempat gak aaa aku temankan Is pergi IKEA..cari barang dia nak hias umah dia...siap suruh aku tolong pasang lagi..hehh x dapat aa nak tolong coz aku nak berkejar g umah akak aku plak......sambil-sambil tu aku usya gak laaa beberapa design yang cantik-cantik untuk my future house....huhuhu.....korang mesti pelik kalau aku cakap aku usya design bilik air dia hahaha.....sebenarnya aku suka bilik air yg kemas dan bersih....ermm dh jumpa dah n dah pikir dah nak buat bilik air camner uhuhuhuh.......


Hari ni plak dah janji ngn Johan nak berbuka dengan dia..aku ajak Is sekali laa kot..boleh meramaikan berbuka huhuh.....dh plan lepas berbuka nk g terawih sama-sama so harap-harap tak terlebih makan aaa heheeh.


Kepada kawan-kawan baru yang tinggal mesej dekat shout box..thanks a lot..hope our new friendship will become more closer...dan kita harus sentiasa ingat bahawa tali persahabatan takkan putus sampai bila-bila k.


Selamat berpuasa, moga ibadah puasa yang dikerjakan akan diterima oleh Allah. For Bro Correy ermm insyaallah ada masa kita gather sama-sama k.....mesti meriah heheheh


p/s: Ermm Ramadhan tahun mungkin lain sikit bagi diri aku..tak macam Ramadhan yang lepas-lepas..apa yang lain?? hehehe biar laaa diri aku sahaja yang tahu.
5 Responses
  1. Corey Says:

    salam ramada buat rhuddy yg tlah kembali dgn gahnya huhu.
    Tahun ni pun bro rasa lain mcm x mcm lepas2. Tu sbb ada antara tindakan bro mcm pelik sket. ada motif dan sebab disebaliknya. spt kata rhuddy..hanya diri sendiri yg tau.
    yeah tp dont worry mmg bro nak jumpa uols..the time will come


  2. cL Says:

    ola bro..igtkn majuk dgn lola..huahuahuahuahua...
    bile nk banja lola berbuka neh..amponzzz



  3. Hezesuze Says:

    amboiiii3...welkam back my adik rhuddy...huhuhuhu

    ishh apsal sbut nama ahkak tu...ngeri siut...mesT lepas ni sume serang ahkak gonjeng nk tau citer ang...wakakaka

    sory sume ahkak xtau menahu citer rhuddy tu...larikkkkkkkkkk


  4. Rhuddy Says:

    thanks u all semua huhu.....bro correy ngn saya ni mcm ada persamaan lak...mugkin aa ada kot heheh...

    loa nanti leh la bebuka..bro rhuddy x ngajuk ngn lola pun ler heeh

    kakak ku heze syyyyyyhhhhhh senyap2 heeheh

    salam farish sinclair


Post a Comment