TING TONG

Ermm minggu ni memang kepala aku ting tong sikit..banyak gila kerja nak kena settle and the same time aku nak kena settlekan urusan peribadi aku.........macam-macam perkara berlaku dalam hidup aku...nak elebrate dekat sini pun susah tapi apa pun yang aku lalui aku mesti tetapkan hati untuk laluinya agar setiap masalah dapat diselesaikan satu persatu......

Bulan ni aku rasa bulan yang maha sibuk bagi aku..ingat dah x nak update blog tapi ada masa lepas opis ni aku up juga laaa coz tangan aku ni dh gatal lak nak menaip hahahaha ni pun tengah kejar nak siapkan laporan..meeting ngan Datuk Bandar dalam 10 Julai so kena submit report by 3 Julai.....fenin-fenin ..tu yang kepala aku ting tong sikit...mana nak siapkan kerja-kerja yang masih pending lagi ni coz nak kejar meeting lain ngn Datuk Bandar pada 24 Julai....semua tu nak kena bentang dalam meeting dekat Datuk..urmmmmmm aku rasa life aku sekarang memang kelam kabut sikit..balik umah dah penat mesti nak tido.....life aku keje n balik keje...hujung minggu jer aku leh nak meronggeng...kalau hari keje memang x leh nak meronggeng....waktu opis memang digunakan sepenuhnya untuk buat kerja......discussion memang dah byk..campur ngan meeting lagi..lately ni meeting bersepah-sepah....tak terlarat aku nak g meeting......yang aku bengangnya kalau meeting chair by Datuk KP..adoiiiiii laaaa punya laa lama menunggu memang membazir masa betul dok tunggu dalam bilik meeting.....patut start 8.30 dah jadi 9.30 ermmmmmm time management memang outttttttttttttt...

Minggu depan seminggu gak aku tak der dekat opis...adoiii macam risau jer aku ni..kerja byk pending....minggu ni aku kena siapkan apa yang sempat aku siap....minggu depan dah tak masuk opis huhuu....

korang doa laa aku ni jadi superman ek?? wakakakakakka boleh wat kije ngan pantas hehehe......apa pun dengan kesibukan aku ni membuat aku rasa setiap saat masa yang berjalan aku rasa amat berbaloiii dan aku tak rasa rugi malah aku rasa macam masa berjalan dengan begitu pantas sekali......

Untuk mak aku moga mak cepat-cepat elok wokey...risau gak aku..tapi aku selalu call tgk progress alhamdulillah sikit-sikit dia dah ok.......ok sahabat-sahabat dan readers yang aku kasihi moga kalian gembira dan happy selalu....ada masa kita meronggeng wokeyyyyyyy

p/s : hampes tol Qiella ngan Rizz...ermm terus cancel program minggu ni huhuhuhu...kak heze kasi batang menggali dekat depa berdua wakakakaka tapi tak per hujung minggu ni nak g umah Inah hehehe...so x per la korang cancel huhuhu
5 Responses
  1. Hezesuze Says:

    woi!!!! g rmh lina yg byk dusun buah tu ke...nak itottttt...wlpon x ajak wakakaka

    pepun kalo meronggeng tu ajak2 la sis ek...sonok siut meronggeng ni..haha


  2. cL Says:

    hoho..nk g umah inah???
    adey4....
    abg rhuddy..nnt tapau3 1bakul buah ekh..


  3. b0b0y Says:

    ada dusun doyan x..? hik3


  4. alaa mgu dpn r rhudy kanzzzzzzzz ekekeke


  5. ala... rhudy kalau nak leh jew... mlm nie pun leh wakakaka esok mlm pun leh wakakak aku on jew wakakak


Post a Comment