HAPPY WEEKEND

Salam..
hehehe tipah tertipu yer ngan tajuk entry aku yang lepas hahahaha seronok gak kadang-kadang tu pekena korang kan.........kan aku dah ckp kak heze laaa org pertama yang suka ngan tajuk tu wakakaka....tapi yang aku pelik Boy yang ngaku suci yang bagi komen lak tu wakakakaka nmpak sangat lagi biru hahahaha (gurau yerr)

Ermm hujung minggu lepas memang hujung minggu yang best untuk aku...biasa aaa aku suka sibukkan diri aku supaya kepala otak aku ni x serabut and fokus keje jer...............Jumaat malam aku ada dinner dekat restoran Santai ngan somebody heheeh maaf yer tak leh bagitau dalam ni coz rahsia huhuhu. habis makan kitaorang terus meronggeng dekat veledrom.....sajer berjalan-jalan coz dh lama gila aku tak pegi bazar downtown tu...apa pun sekarang ni bertambah-tambah happening dekat sana......siap ada tukang ngurut lagi..memang best...lain kali nak pegi lagi laa nak urut tapak kaki hehehe......lama gak berjalan-jalan dekat situ....dekat kul 12.30 baru kitaorang gerak balik coz aku memang dah penat gila and at the same time esok kena kemas barang lak nak ke Port Dikson..sebelum balik sempat gak aaa aku sambar sehelai t-shirt putih..sajer nak pakai ngan jaket hitam aku hehehe.

Sabtu nyerr pulak aku bertolak ke Port Dikcson...janji ngan arenip dekat tol sungai besi amik dia dekat sana...........kitaorang bermalam dekat Eagle Range.....best gak tempat tu..walaupun jauh sikit daripada town PD tu tapi resort dia ok laaaa..mcm-mcm ada hehehe...sempat jugak aku main memanah...wahhhh hebat gak aku memanah walaupun first time main panah.....tapi apa yang penting aku dapat makan durian..memang aku taram lama gila dah nak makan durian...so berbaloi aaa aku g PD ..isi durian dia perghhhhhhhhh amat memuaskan hati aku..nasib malam tu hujan and cuaca sejuk kalau tak mau aku tido dalam swimming pool hahahaha.

Balik dari PD ingat nak turun Melaka tapi badan dah penat gila dah ni...so terus balik laaa nasib ada org tolong drive..kalau harapkan aku memang nak berenti tepi jalan tido dulu baru balik KL hahahaha....thanks aaaaa pada tukang bawa keta ek .....

wokey guys see u next entry hehehe........mmmuahh
6 Responses
  1. Hezesuze Says:

    yelah! penuh schdule ang kan..smpai xde msa nak jmpa weols kekdahnye...huhuhuhu

    p/s smakin rindu ni...ahaks!


  2. Rhuddy Says:

    Kak Heze yg ku rindu....blog akak berat gilos hehe sy masuk x kuar2 pic dia nyerrr....nanti kita g ke Batang Menggali ek wakakakakak........best kat situ huhu


  3. b0b0y Says:

    hahahaha.. rahsiam la sangat sambadi tu.. sesuatu uolllsss.. ekekekeke larikkk!!



  4. Rhuddy Says:

    ermm nanti rahsia tu dibongkarkan bila dh ready wakakakaka....pandai boiboi ni kan hik3x

    ala rizz kita g batang menggali nanti...kak heze dh tak sabau dh tu wakakakaka


  5. Corey Says:

    heeh nasib baik aku dpt mengelak dari mengomen last n3.

    byk tul aktvt abe rhuddy nih.
    next time apa kata rhuddy yg organize gath. mesti lain dari yg lain n adventure sket.


Post a Comment