Ibrahim Jongang Sedikit Kecewa

Itulah saudara semua.. nak tengok sangat wajah hamba.. kan dah kena cerca.. sedih diri hamba ni.. Mujur lah ada Ibu hamba yang bernama Khaty Istana. Dialah yang bagi semangat kepada hamba supaya terus gigih mengadap dunia.. Segala semangat darinya hamba terima.. tapi berpada-padalah memuji hamba.. Tau lah gigi hamba ni tak cukup sifatnya.. kat menatang tempat tu jugalah Ibu Khaty Istana memujinya... Tak ke sahih dan nyata bahawa dia bohong bulat-bulat diri hamba... Hamba redha seadanya... sambil menahan airmata... hamba menyapu dengan tisu muka....

Betul juga kata Ibu Khaty Istana... hamba bersyukur dengan apa yang ada.. Katanya.. Ibrahim Jongang antara satu dalam sejuta... terus semangat dan hati meruntum jiwa.. Hamba bersyukur dengan apa yang ada... Cuba saudara tengok gambar kat bawah.. lebih teruk dari hamba kan??

Terus hamba rasa.. hamba adalah yang terbaik di jadikan oleh yang Maha Esa.. Cuba saudara tengok yang ini pula.. Betapa kejinya kan??

Insaf sekejap diri hamba.. ada lagi yang lebih hudoh dari hamba rupanya.. Perhatikan pula gambar di bawah wahai saudara..

MasyaAllah... mulut macam badak air rupanya.... tersenyum hamba mendabik dada apabila melihat ada yang lebih celaka dari wajah hamba... Mari saksikan pula gambar di bawah saudara...

Hamba harap bila dah tua jangan pula wajah hamba sebegini rupa.. yelah tua.. jangan pula menjadi bangka... Sambil itu.. tengok pula gambar seterusnya..

Hamba takut bila saudara mengejek hamba.. terus niat hamba nak tukar jantina seperti gambar di atas sana.. Jadi saudara semua boleh bagi semangat pada hamba? Boleh? Satu lagi sebelum hamba menyambung kerja hamba.. hamba nak tanya pada sudara semua.. Mana kacak hamba atau wajah-wajah yang hamba pamerkan itu? Mesti kacak hamba kan? Opss!! Itulah.. lain kali saudara semua gelakkan dia orang dulu.. sebelum saudara ketawakan hamba.. Saki baki ketawa saudara barulah bagi pada hamba.. senang untuk hamba nak handle saudara semua.. tata!!
6 Responses
  1. Anonymous Says:

    Rhuddy.. ko jumpa mana kawan macam ni? hahhaha.. bagi aku sorang.. hahahaha.. sape kawan ko ni rhuddy? Ibrahim Jongang? kah kah.. mak dia pulak Khaty Istana.. wakakaka.. kelakar woi kelakar.. jongang oh jongang


  2. woo..
    sume muke jonggang
    huuu

    p/s:jom join bowling nnti
    ;D


  3. Pembaca setia Says:

    Jongang jongang jongang...
    Oh Ibrahim Jongang...
    Ibrahim Gigi Jongang...


  4. rizz Says:

    siot la rhuddy ni hahahhaa


  5. Hezesuze Says:

    rasenye ibrahim jongang ni kwn rapat rhudy ni...wah bgus nye dpt kawan camni...mest hepi kan...

    tgok muke pun da bleh golak kekdahnye...huhuhu

    tp awas jgn ketawa kerana si ibrahim ni jongang nnti dia jd cam halimah jongang baru tau...ujung2 encem uols!

    p/s wah..tetibakan sokong si IJ ni..wakaka


  6. wakakakakak mati gelak gak aku nie kang wakakakak woit rhudy mana ang kutip dak ibrahim nie??? wakakakak


Post a Comment