BERBOGEL DALAM SEMAK NMPK A*^U

Salam..

Hahaha korang memang x boleh tgk tajuk lucah sikit kan???? wakakakaka sajer jer aku letak tajuk tu..tapi xder kena mengena pun ngan entry aku hik3x.........aku tau orang pertama yang akan click masuk blog aku conform Kak Heze, Rizz and Qiella...sbb tu semua otak biru hahahaha.....oooooooo kalau bab bab bogel ni suka sangat laaa yerrr wakakaka....(dok tengah gelak lagi ni dok bayang muka frust korang) hahahaha

Actually lately ni aku busy sangat..ngan keje dan ngan urusan peribadi.....minggu lepas aku ada cakap aku pergi dinner kan??? tapi aku tak sempat nak masukkan entry dinner aku....gambar pun x sempat aku nak upload lagi...nanti aku up pic aku yg hensem tu yerrrr (Qiella mesti muntah darah baca wakakakaaka)

Actually sabtu lepas aku meronggeng dekat Batang Kali....mandi air terjun...perghhhh memang best gila tempat tu..harus ajak blogger semua ke situ...nak compare Ulu Yam memang berganda best dia...puas gila aku mandi...coz air dia dalam ...pastu ada batu tinggi boleh terjun-terjun heheheh aku suka gila beb......air terjun Lata Kekabu dekat kampung aku pun best gak tapi aku rasa lagi best air terjun dekat Batang Kali ni ..ingt yer Batang Kali bukan Batang Benggali wakakakaka......




Aku join group Ieca, Kak Chik ngan Nizam....kitaorang pegi kapul jer keta senang...naik keta Ieca..sambil mandi manda ada BBQ sekali.....lepak punya lepak sampai kul 6 beb..kelam kabut aku suruh Ieca drive laju-laju coz aku ada dinner sebelah malamnya.....maklumlah dinner org belanja karang kalau cancel x pasal kena maki huhuhu.




Sampai umah kelam kabut siap-siap...aku sembur perfume dalam 0.05 liter ishh betul ker aaaaaa....coz semua orang cakap wangi semerbak hik3x......biasa laa pergi dinner kena laa wangi2 kang xder awek nak ngorat lak kan....saham tengah naik sekarang hahahaha apa pun dinner tu memang best...aku suka tang persembahan coz ada persembahan pondan......nama pondan tu "Madam Zaza" heheeh best gila dia perform...aku gelak keras perut tengok dia nyer persembahan...and the last pakain paling cantik......ermmm sapa lagi yang kalau tak "Madam Zaza" jugak..gila berkelip dia punya baju tu hehehe...actually tema dinner malam tu "Begermelapan dan berkelipan" ermm lebih kurang mcm tu laa tema dia......yang datang semua tambah labuci-labuci dekat baju...aku pakai simple jer tapi smart heheeh...apa pun ni aku up pic aku masa dinner.....



Madam Zaza yang menang pakaian paling gemerlapan hehhee..ni dia tgh wat show..memang kelakar gila

ok guyss malam ni aku ada date hehehe so tak blh nak lama-lama.....jumpa lagi.


p/s: sorry to all blogger tak dapat nak join gathering dekat Tasik Titiwangsa coz aku terpaksa ke PD sabtu ni..so Ahad baru balik KL...love u all mmmuahh
6 Responses
  1. b0b0y Says:

    hahahaha.. nasib baik boy x masuk senarai otak blue.. harus suci tulus dan mulus kan.. wakakakakak.. ingat tu abg rizz, sis QILA and kak HEZE.. bukan boy cakap ek.. abg rhuddy yg cakap.. lalalalala

    p/s: sesungguhnya saya memang baekkk...lalalalala


  2. Hezesuze Says:

    sengal la rhuddy! mula2 n3 da bahan kan akak ek...akak xkesah hepi gak skurang2nye ang ingat kt akak...betul tak????

    otak jer blue...orgnye sungguh baek hati & tantek kan...kan!!!

    p/s sesunnguhnya akak mmemang tantek & cute...hehe


  3. Hezesuze Says:

    oppss trlupa sudah...air terjun batang kali??? ermm bleh wat gath kt sana ni...gud idea!

    batang kali bkn batang menggali...wakakakakakakakakakakakaka kalo btg menggali lagi akak sukeeeeeee.....hahahaha


  4. cL Says:

    perghh...
    mandi manda...
    abg rhuddy...
    ada x menda yg "terapung" cm rituh...
    ala...yg org tuhnye tercicir..huakaka...
    amponzz...


  5. motipp la rhudyy g mndi sungai x ajak wakakakaka.weh gthering sate mgu lg 1 r..aku blk kg mgu ni wakaka


  6. kejinyer statement wakakakka aku gak ang nak selitkan kan wakakak

    boy ang taw ngapa sebab rhudy nie pun otak cam kami gak kalau tak idak lew dia mention nama kami wakakaka

    rhuddy...psssttttttt... ang ada jumpa sup bunjut tak??? wakakakaka


Post a Comment