SAMB. SKODENG PART II

Pic masa bengkel ISO 5 hari.......tapi pelik gak...motip aku letak pic ni???? wakakakaka

Hahahaha....aku sambung cite skodeng aku okies....Jumaat malam tu after opis hour aku terus capai video cam....aku roger budak opis aku terus kitaorang g Cheras naik keta aku........aku ngan dia sampai lebih kurang jam 8.00 malam...sesat jugak kitaorang cari lokasi skodeng tu huhuhu tapi akhirnya jumpa gak..tapi nasib tak kantoi wakakakakaka budak opis aku tu memang pandai cover.....dan akhirnya terciptalah sebuah filem pendek yang bakal menggegarkan tempat aku keje hahahahahaha...ermmmmmmmm filem pendek ni nanti akan jadi bukti segala-galanya....meriah sungguh dia buat keje mcm tu kan....apa yg aku skodeng dan apa filem pendek itu aku tak boleh nak cakap....bila semua dah ok nanti aku cerita dalam entry yg aku x tau bila...so sapa nak tahu apa yg terjadi tunggu laa entry aku bila semua perkara yg aku skodeng ni selesai wokeyyy...coz skrg tgh panazzzzzzzzzzzzz....

After dah gigih skodeng aku terus singgah makan dekat Restoran Santai...............aku cuba makanan barat dia....sejak balik impiana Cherating aku dh mula suka ngan Spagethi tak tau nape huhuhu..so aku pun order laa spagethi dia....perghhhhhhhhhh memang tak menghampakan aku ...memang sedap mcm dekat impiana gak.....nanti boleh repeat makan dekat situ k..boleh ajak budak Putus Fius hahahahha..........tengah sedap2 makan aku ternampak kelibat seorang wanita.........terkejut aku.tapi aku wat bodo jer.....dalam hati aku (alamak mati laaaaaaa camner laa ratu lesung boleh datang sini ni)..aku usya kot-kot Rizz ada sama..........tapi x nampak plak papan plewood melayang-layang hahahahahah so confirm aaa bukan ratu lesung coz kalau ratu lesung mesti Rizz ada....ratu lesung mana ada sedara dekat Cheras ni hik3x..kalau dtg Cheras dia jumpa Rizz jer hahaha....aku tenung jer pompuan tu..sah memang bukan.........tapi muka dia sama lebih kurang mcm ko laa Qiella...cuma dia kurus sikit jer hahahahaha ni pic dia kat bawah aku amik khas tontonan korang huhuhuhu......sama ker tidak macam ratu lesung????...aku rasa adik dia kot hik3x


Ni ajer yg aku dpt zoom....kecik sangat tapi korang tgk aaaa



Sedap beb huhuhu habis aku makan hahaha

ok laaa geng..penat lak hari ni.....sabtu sepanjang hari dekat opis.....hari ni plak (ahad) aku lepak umah buat keje..nak siapkan soklan budak-budak dah nak exam ermmmmmmmmm....sambil-sambil tu aku roger cartaz dia dah on the way balik KL...hahah tak sabar aku nak makan kepok lekor ni ...sedap weiiiii ..semalam aku call dia..dia ckp Cik Nung tgh bungkus kepok dekat aku...ma kasih ya Cik Nung huhuhuhu walau x kenal aku mak dia baik jer bungkus makanan kegemaran aku tu.....

ok see u...

P/S : Aku teringin nak makan dekat Bukit Bintang..restoran nasi ayam yg glamer tu...ermm baca blog arenip kepala aku dah kena racun hahahahaha
8 Responses
  1. hahahah kemaen ang rhudy nk ckp jupe aku jew kat cheras wakakakak..


  2. b!gMaMa Says:

    heheheheeee.....
    cam tahu jer g ngn saper!!!!
    ermmm.........


  3. Hezesuze Says:

    ingatkan ang dating ngan qlah...ujung2 muke je cam ratu lesung...

    ishhh xsabo ni nak tgok filem pendek ang tu...hehe


  4. b0b0y Says:

    hahahaha.. sah2 sis QILA tu gedebab kan.. larikkkk!!!


  5. Rhuddy Says:

    Rizz - yer laa rizz ...ratu lesung kalau g cheras jumpa ko jer kan?? haahah

    Big mama - sssshhhhhh senyap-senyap udah lerr yerrr hik3x

    Kak Heze - Filem pendek ni dah masuk fail sulit laaa dah x leh buka hehehehe

    B-Boy - Boy baru tau ker sis Qiela boy tu tembam?? hahahah larikkkkk takut tak pasai kena baling ngan lesung


  6. awat aku tetiba rasa muka tue cam aku jew???? gegeh nak ingat balik nie wakakakak


    comei kan aku rhudy wakakaka


  7. Mr.Lonely... Says:

    Skodeng video clip biler nak kuar...tak sabar aku nak tengok...Aper citer makan malam di Restoran Nasi Ayam Chee Meng?Best tak menu yang aku bagi tue?


  8. Rhuddy Says:

    Qiella - sabau jer laaaaa kalau dia pakai mahkota lesung mesti aku lariiiiiiiii hahahhaa.........ala ko memang comel mcm kak heze gak huhu

    Mr Lonely -- x moh dah makan situ..tak laa sedap mana pun huhuhu..tauhu dia lagi hampes...tak tau laaa kot aku yg tersalah pilih menu hahahahh


Post a Comment