ESOK LAST

Hari ni aku kena gak bercakap....memang letih tapi dah itu tugasnya.....semalam habis buat mock audit...hari ni kitaorang present laporan penemuan mock audit dekat dua jabatan yg telah kitaorang audit..........alhamdulillah semua ok......esok last day kursus rasa lega sangat tapi bahananya akan tiba bulan Jun nanti untuk real audit............hopefully aku tak dilantik jadi Ketua Juruaudit........doa-doakan aku tak dilantik ok...Pleaseeeeee kawan-kawan doa korang mesti mustajab plszzzzzzzz tolong aku waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aku masuk opis in-tray aku dah bertimbun.....aku malas nak tgk dah....next week lagi busy.....kena review balik paper work dan juga KPI.....sambung nak kena buat kajian pulak...adoiiiii...cek-cek yg ada dalam in-tray memang aku jeling jerrrr malas aku nak sign...biar laa berkulat dulu sikit hahahahah......tgklah esok jer aku sign..isnin aku bagi.....kalau ada URGENT confirm kerani tu datang minta sign aku on the dot..tapi dia tinggal mcm tu jerr so aku pikir tak bape urgent laaa huhuhu......

Aku ingat malam ni nak gi main badminton atau netball tapi aku ada keje plak......ermmmmmmmm aku nak gi ...................-->>






SKODENG hahahahahaha nanti aku cite huhuhu daaaaaaaaaaaaaaaa
7 Responses
  1. Corey Says:

    ala sign je, simple.. bukan kena buat paperwork. or maybe ada prosedur lain i x faham xtaula..

    owhh rhuddy main netball eh.. posisi ape? GS,GA,WA,WD,C,WD or WK? :P


  2. b0b0y Says:

    skodengg..??? tettttt.. hik3


  3. b!gMaMa Says:

    ehhhh....
    skodeng pew tu?????
    uiksssss......

    atif sgh arr bro nie!!!!!!


  4. kemaenn nk skodeng wakakak kejiii..weh rhudy aku pon nk try la men netball wakaka cm best jewww


  5. Hezesuze Says:

    wakaka rizz nak men netball??? haruss tlentang kalo blanggar ngan bigmama ...opsssss!!! larikkkk

    woiiii ang nak skodeng sape tuh?? mer ler gi tau sis...nak gak itot skodeng...wakaka


  6. Rhuddy Says:

    Bro Corey---- nak sign tu yg malas tu coz nak kena cek duit keluar utk apa??? hehehe main posisi WD

    B-Boy--- skodeng baik punya hahahaha

    Big mama---- mula nak ajak big mama tapi nmpak mcm tak blh sbb tu g ngan org lain hehehe

    Rizz---- wakakakakak betul ckp kak heze takut ko yg melayang hik3x larikkkkkk

    kak Heze--- nanti saya ajak lain kali...semalam skodeng dekat kawasan umah Rizz laaaaaa hahahahha


  7. b!gMaMa Says:

    a'ah arr kak heze, b!gMaMa klu main compem kalah... tp klau duk langar compem rizz telentang.. hek hekkk.. ampounzz rizz...

    "uiksss g skodengg!!!
    heheheee... wahhhh,
    klau yg baik punyer,ugi arr
    xjoin" (pikir jahat)
    hahahahaaaa


Post a Comment