NASI AYAM OH NASI AYAM


Kalau korang baca entry aku yang lepas aku ada cakap aku nak makan nasi ayam yang glamour dekat Bukit Bintang tu kan???? ermm so semalam habis kerja jer gigih aku balik cepat-cepat ajak cartaz g makan kat sana.........aku paksa dia ikut hahahaha tak kisah aa aku belanja makan janji dia temankan......so mula decide nak naik keta jer pegi sana tapi bila pikir balik memandangkan keadaan jalan yang jem dan tak tahu restoran tu dekat mana maka aku dan dia decide naik monorel jer....


Aku : " Ko pernah naik monorel tak??"

Cartaz : " Tak..aku dok penah naik..dok panda aku naik menatang tu"


hahahaha memang laa ko sengal tak pernah naik kan??? boleh laa aku tunjuk eksen sikit sbb aku dah biasa naik.....aku pun tunjuk lagak aaa g beli tiket.....konon nak tunjuk terror senyap-senyap aku bisik dekat mamat kaunter tu..nak g bukit bintang turun stesen mana??? wakakakaakak bodoh nyerr aku dah nak g bukit bintang turun stesen bukit bintang laaaaaaaa adoiiii...kantoiiii beb ..tapi nasib mamat sengal dok dengar ..kalau tak mau dia gelak....


Sampai bukit bintang punya laaaa gelabah aku ngan dia n..cari restoran tu tak jumpa..hampeh tol....aku call arenip....tanya lokai dekat mana...dia pun citer laaa beriya-riya cite dekat aku tapi aku tetap x jumpa restoran tu.....aku call dekat 5 kali gak aaa si arenip ni tanya landmark laaa apa laaaa....tapi akhrinya jumpa gak..memang hampess..dah laaaa asyik kena kacau ngan tukang-tukang urut dekat situ..


Tukang urut : " alo alo brother maun urut..ada amoi comel-comel punya.."


wakakakakak selamba jer aku ngan cartaz jawab " Tak mo aaaa tak sunat busuk...." (korang percaya kitaorang ckp mcm tu??) hahahahaha


Sampai dekat situ aku ngan dia pun order laaaaa..beriya order nasi ayam ni....x sabar nak rasa.....tapi bila makan ermmmmmmmmmmmmmmm ala-ala mcm restoran ghaiiiiiiiiiiiiiiituihhh dekat Melaka....cuma Restoran Ghaituihhhhhhhh Timah tu lagi teruk sikit aaaaaa dr Chee Meng ni huhuhu....tak laa sedap mana nasi ayam dia..biasa jer bagi aku NASI AYAM MAK CIK LEHA lagi sedap..murah lak tu cuma RM3 jerrr dekat Chee Meng tu dah laa mahal..tapi x la sedap mana...tauhu lembik lagi hampessss aku ingt sedap tapi bau ya rabbi huhuhu..tu laa last aku makan dekat situ...aku rasa kecewa sangat.tapi aku tak tau laa kalau org makan sedap tapi bagi mulut dan tekak aku dari 5 bintang aku bagi 2 bintang jerrr...memang hampes..


Habis makan kitaorang g laa jalan-jalan....si cartaz dah naik gila dah tengok barang-barang jual dekat situ.....aku gelak jer tengok dia....biasa aa bukit bintang kan banyak org pelik-pelik........dan ada satu benda pelik yg aku nak tergelak.......ala ada org yg salut badan dia ngan warna emas pastu duduk tegak jerrrrrrrrrr tak bergerak-gerak...aku cakap dekat dia yg itu org bukannyerr patung....dia tak puas hati dia cakap patung gak.....aku ckp g laa sentuh hahahha masa dia nk g dekat sentuh org tu ....org emas tu bergerak wakakakak gelak guling-guling aku tgk muka terkejut dia hahaahhaha.....padan muka ko...cakap aku tak nak percaya..sampai org korek lubang letrik tu pun gelak dekat ko hahahahah......


Dah letih berjalan kitaorang terus balik..naik keta Cik Nung huhuhu...ermmmmm malam ni aku nak g Kajang makan satay Kajang..dah janji nak belanja dia sebelum dia balik Sarawak..yer laaaa dah dia balik Sarawak susah nak jumpa.......bila time dia ada keje datang KL baru leh hang out.....ok laa nak sambung wat kije..soklan budak-budak x siap lagi ni huhuhuhu....zassssssssss
8 Responses
  1. kontroversi sunggoh cara tuan rumah menjawab kepada promoter2 urut tu... hahaha


  2. SaiF HaQiem Says:

    macam2..dunia2..hehehehe..


  3. b-boy Says:

    motif x sunat busukkk? ekekekeke

    p/s : klaka la adegan si cartaz tu.. kalu boy ade bergolek gelak sampai pintu kuar BB..bca nie pun dah senak gelak dah... wakakakakakaka


  4. rizz Says:

    klko la ang rhudy wakakakak


  5. Hezesuze Says:

    hahaha
    wakaka
    hehehe
    kikiki

    adoyaiii!! gelak guling2 smpai kuar rmh da ni baca n3 ang rhuddy...

    kalo sis ada ngan ang da tntu sis gelak kingkong tgok kwn ang tu sape si cartaz tu...wakaka

    aduuuaii senak da perut sis ni...

    p/s nak mkn satay kajang?? nak ler itot...hehe


  6. Anonymous Says:

    tak sedap ker nasi ayam kat situ?maybe waktu ko datang tue ko makan saki baki yang dah tak sedap kot...hehehehe....


  7. mangkuk nyer rhudy sakit perut aku gelak taw pasai org emas yang dok keras tue wakakak sampaikan aku terpaksa kuar dari opis nak gelak taw wakakak

    weiiii kira kawan ang laie tenat sebab tak pernah naek wakakak aku dah naek wakakaka dengan bangganya wakakakak

    motip p sate kajang x roger aku .... umah aku dekat giler... majuk ngan ang selama seminggu


  8. Rhuddy Says:

    Faizul - hehehe dah dok kejar sgt suruh amik tukang urut hahaha padan laa muka depa heheh

    Saif - Ini lah dunia adik oii

    Boy - Motif dia sebab kitaorang tak nak wakakaka kan busuk kalau x sunat hahahhahah

    Rizz - Heheh hang baru tau aku kelakor?? hahaha

    Kak Heze - nanti kita g makan ek huhuhu

    Qiella - Eh umah ko dah dekat ek?? wakakakakak mana aku tau huhuhu..nanti kita repaeat aaaa wokey g makan sana ramai-ramai


Post a Comment