PERCUMA SEMUANYA

Lately ni aku dah ketagih dok download movie percuma dekat internet hahahh...memang best dan rasa berbaloi gak aaa bayar broadband bulan-bulan....kalau x membazir jer aku pakai broadbanda kalau x maksimakan penggunaannya....

Ni Movie yang dah aku berjaya download :-
1) Caroline
2) Night at The Museum 2
3) Mortal Combat Vs Street Fighter
4) Unborn

Dan aku masih gigih upload movie percuma ni hahahahaha.

Masih dekat opis....next week aku dah nak start audit ISO dekat jabatan...senarai semak tak siap lagi ni.......tapi aku buat kejap jer senarai semak tu hahaahah buat ala kadar dah aaaaa...aku mcm xder mood jer nk buat auditing ni...dah letih..start tahun 2005 sampai skrg tak habis-habis ngan ISO......tadi konon ada meeting ngan Datuk Bandar pukul 4 petang..........aku beriya aaa naik...last punya tunggu sampai kul 6 Datuk x habis lg meeting ngan GERAKAN....so akhirya meeting di batalkan..hampes tol.....kalau aku tau baik aku duduk dekat opis wat keje aku lg bagus huhuhu....ni sajer update coz tengah ada mood hehehehe.

Malam ni dah planning nak gathering ngan budak2 exMatrik dulu...dah lama betul x jumpa diaorang..kebetulan awin turun KL so aku amik kesempatan jumpa dia.....dah laa masa dia kawen aku x pi..confirm aku kena maki ngan dia hahaah lantak aaaaaaaaa....apa yg penting aku tetap ingt persahabatn kitaorang masa belajar dulu............byk betul kenangan masa belajar dulu..suka duka hidup sebagai mahasiswa memang mencabar...hanya yg betul gigih sahaja yg berjaya meraih segulung ijazah........alhamdulillah aku berjaya harunginya.......dan sekarang bila dah kerja lagi banyak dugaan yg datang....ermmmmmmmmm hidup ni memang mcm ni kan????

Lupa nk cerita semalam g tgk wayang citer Syurga Cinta......adoiiiiiii jiwang siolllll hahahaha tapi cite tu memang best....aku suka cerita tu sebab lakonan Heliza dalam cerita sejibik ciri-ciri wanita idaman aku wahhhhhhhhhhhh kuar statement mcm ni confirm kena kutuk ngan staff aku kang ni hahahahaha...........apa pun itulah wanita impian aku sebenarnya........seorang yg cekal dan tabah, solehah, lemah lembut, tak naik angin, sentiasa bersabar dan yang paling penting dia menyintai Allah lebih dr manusia yang lain....wahh susah sebenarnya nak dapat wanita sebegitu dalam dunia sekarang ni....tapi aku sentiasa berdoa agar aku diketemuka jodoh seperti yang aku idamkan.........agar cinta aku membawa ke syurga perghhhhhhhhhh ayat x hengat hahahahaha.

Insyaallah aku akan cuba cari seorang wanita yang ada ciri-ciri seperti watak Syuhada (Lakonan Heliza) heheheh. bak kata Haziq dlm cite tu :
"Dia tu cantik, baik, lemah lembut"

Ok laaaaa geng rasa mcm dah lewat..nk sambung wat kije sikit lagi ni....tadi call cartaz dia dh sampai Sarawak...alhamdulillah filght dia semua ok..cuma aku kesian jer kat mamat ni coz kena masuk utan keje huhuhu maklumlah ahli kaji kuman wakakakak kaji kuma jer laaa keje dia.....dia cakap memang kawasan perkampungan orang iban tu xdrr coverage....x dapat aku bayangkan betapa ulunya kampung tu huhuhuhu hopefully dia ok laaa......ada sekali masa aku call dia..dia ckp tgh sibuk uruskan mayat pesakit AIDS....ermm sampai tahap tu keje dia...mcm berisiko jerr aku tgk.....apa pun aku doakan kepada dia dan sahabat-sahabat aku yg lain dalam beroleh keselamatan.....


p/s : Thanks Kak Chik bg cenderamata tu heheheh..to Kak Ngah gak tq so much.

10 Responses
  1. b!gMaMa Says:

    amin....
    kompem b!gMaMa doa kn bro dpt pompuan cm tu...
    ehh silap 'nk gune ayt manis ckit'
    wanita spt tu....
    heheheeee..
    (t'ingn gak nk mkn nasi mnyk dr grik) hik hikkkkk....
    xsilap dr 4ptg dh tungu DB tu..
    hissss wt loteh jew..


  2. Anonymous Says:

    rhuddy ko download dari website apa..share le sket ;)


  3. wei rhudy..ang burn kan wei cte tuh aku nk tgok hahahha


  4. akupinky Says:

    dalil sahih dari firman Allah S.W.T -lelaki yg baik adalah untuk wanita yg baik2 dan lelaki penzina adalah untuk wanita penzina... renung2kanlah..


  5. wah
    dunload gaks
    klu leh wat la copy 1
    =P
    xD


  6. Hezesuze Says:

    pssssttttt! (smbil toleh kiri kanan)
    camne ang dok download movie tu..
    sis nak gak tau..
    xyah ler sibuk nak gi cinema..
    hehehehe

    isnyaallah...adaler wanita idaman ang tu kt luar yg menanti kdatangan ang melamar dia...hehehe

    ke nak sis carikkan cam gitu...adeeeeee....nak tak...


  7. ns Says:

    bole jd tokey cetak rompak ni. hehe...
    apa websitenye tuh..meh nk tumpang sekaki..


  8. Rhuddy Says:

    haha..nak website mana ek?? meh aku promote dkt korang..website www.ujangmd.blogspot.com

    huhuhu


  9. insya'allah andai dah jodoh tak ke mana kan hehehehe


  10. nak jugak filem² tuh..
    burn kan utk aku pls..
    wah kemaen order kan!!
    hehehe..
    aku doakan semoga hg cepat2 dapat jodoh..
    ngidam nk makan nasi minyak dah nih!


Post a Comment