EXAM OH EXAM

Kerana gara-gara orang lain yang nak amik exam..aku pulak yg bersusah payah gila nak buat soalan untuk budak-budak ni ermmmmmmmm..malam ni last day aku dekat Melaka ..esok aku balik KL yahooooooooo bestnyerrrrrrr heheheehhe..soalan pun ada yang dh siap dah huhuhu
ok kengkawan aku memang xder mood gila nak update blog......banyak jer cerita aku nak cakap tapi ntah aaaaaa mcm malas jer kepala otak aku ni nak pikir dan tulis dekat sini hehehe....apa pun untuk semua yang melawat blog ni..thanks a lot...love u all mmmuahh
p/s : Alahmdulillah berita baik untuk aku...nanti aku cerita apa berita baik tu....cuma kadangkala aku pikir aku tak berhak pun nak dapat entah aaa
4 Responses
  1. Hezesuze Says:

    ah menci2...tau...ujung2 da kt melaka...

    bile lah time nak jumpa sis ni oiiiii...hampeh tol...

    p/s tsgt ler rindu kt kamu tau...


  2. b0b0y Says:

    muahahahaha.. amik la exam sekali.. so xyah pening2 wat kertas soalnn.. wakakakakaka

    p/s : rindu kak heze juge.. ekekekeke


  3. wahhh kemaenn wat exam tuk ank buah ekekeek


  4. hulamangaiiii kemain bz laie ang kan wakakaka


Post a Comment