MASA

Masa aku update blog ni aku dkt Pusat Servis...letih gila tunggu keta servis ni....ni last aku servis dkt sini..pasni aku cari kedai murah2 lagi senang....actually aku baru balik dari Family Day Akauntan....nanti aku up cerita tu k..

Buat blogger-blogger putus fius....maaf sesangat kadang-kadang aku tak sempat nak menjengah blog korang......nak baca apatah lagi.....kadang-kadang sempat masuk tapi tinggalkan mesej jer. Kadang-kadang aku rasa masa ni berjalan begitu pantas sangat......kadang-kadang aku tak terkejar masa yang ada...ntah aaaaaa mungkinkah dunia akan kiamat???? .................aku cemburu tul ngan masa....sometime aku nak masa tu berhenti sekejap supaya aku boleh bernafas dari mengejar dia.....hilangkan lelah supaya aku dapat lap semua peluh-peluh aku dan mengejarnyer kembali..........tapi apa kuasa yg aku ada untuk menahan masa....aku hanya insan dan hambaNya yang lemah...........masa tetap akan berlalu...tetap akan pergi dan aku takkan dapat masa aku yg telah pergi walau sesaat.....

ok keta aku dh siap..cow dulu
5 Responses
  1. Hezesuze Says:

    cepatin mane picca kt pd tu...windu ler sma kamu...

    p/s 10hb ni kita serang ulu yam plak ek...kak senduk joint tau


  2. Corey Says:

    yea dunia nak kiamat.. cepatin masuk meminang si qiela tu sebelum terlambat..


  3. wah3 kemaenn rhudy! upin ipin g heheh rjin2 update!:p


  4. tersembur air sirap kat monitor aku gara2 baca statement bro corey nie... wakakakak wat malu jer x pasai2 dak2 opis nie sumer tanya aku apsal??? keji tulll... kemain laie yek bro... kang aku masuk minang ang kang baru taw.... wakakaka

    masa... adoaiii sebut masa nie adoaiii.... aku sokong ang rhudy... penat, lelah,letih sumer ada kan...


  5. Rhuddy Says:

    bukan hang jerk tersembur qiella aku pun sama gak..nak terkeluar bijik mata aku baca staement bro korek upss silap bro corey heheehe.......

    kak heze , rizz jumpa ahad ni yerrrr..hahahahahaha rindu sama kamu semua jugak huhuhu...woit qiella mcm biasa hang roger aku..rizz ckp nak follow aku kan.....


Post a Comment