TAWARAN


Malam ni aku akan bertolak ke Cherating tapi actually program ronggeng start hari sabtu so aku ada hari jumaat yang free..maybe aku nak singgah Pulau Kapas dulu hehehe.............nanti aku cite pengalaman aku wokey.


Actually hari ni boleh tahan gak kesibukannya ..beg baju pun belum kemas lagi.....sekali aku pandang in tray aku byk gila benda nak kena sign belum di settle..rasa mcm tak nak balik lg ni....tapi kan ermmmmmmmmmm update blog lagi best hahahahah dr nk sign segala bagai benda dlm in tray aku.............final calculation untuk caj pembangunan pun aku tak tgk lagi biar lantak pi aaaaaaaaa kontraktor tu nak call (heheh memang dia asyik call tapi aku wat bodo.dia ingt aku nk buat keje tu satu jer ker??).......bukan apa kepala aku baru jer lepas habis pening buat akaun ni nak tgk pulak calculation caj pembangunan lagi laa kepala aku pening........mana tidaknya nak kena tgk keluasan pembangunan pastu ada formula lak nak kira..pastu nak kena kira baper jumlah parking yg patut ada....sama tak dengan kelulusan pembangunan.....pastu kena kira plot ratio dia plak nak tgk lebih atau tak dengan kebenaran perancangan huuuuuuuuuhhhhh sebab tu aku letak tepi dulu hahahahahahah sukaaaaa aku......fail perancangan dia punya laaaaaaaaaa tebal tapi aku tak tgk fail coz aku suruh assistant aku yang tgk heheheh aku double check calculation jerkkk.


apa kena mengena ngan tajuk entry aku ek?? heheeh actually sebenarnya kepala aku tgh berfikir...aku dapat satu tawaran....tawaran yg agak bagus tapi kalau aku terima tawaran tu aku rasa aku tak boleh nak catch up ngan aku nyerr keje plak...........aku dah minta pandangan daripada kawan-kawan rapat dan juga bos......dan aku analisis pandangn-pandangan tersebut.....ermmmmmmmm susah nak buat keputusan sbb aku byk komitmen lagi......mungkin aku terpaksa tolak tawaran tu.......mungkin juga masih belum rezeki aku....tapi yg pasti tahun hadapan aku mesti amik balik tawaran tu...............aku cuma nak luah sini jerrrr sbb tawaran tu pun dh tutup buat aku huhuhuhu...aku tak sedih coz aku percaya setiap perkara tu ada hikmahnya............mungkin aku akan dapat perkara yang lebih baik..insyaallah..doakan aku k.


Malam ni aku bertolak berdua jer ngan opismate aku pompuan.........mula bertiga tapi last minit membe lelaki aku tu bini dia sakit...so aku still on bertolak malam ni ngan minah ni....hopefully semuanya ok coz dia ckp dia percaya dekat aku...................tgk Qiella dia PERCAYA dekat aku...heeh nampak tak aku ni lelaki baik gitewwwwwwwwww hik3x (tumbuh tanduk)..kak heze ngan rizz jgn plak nak gosip ek....opismate jerkkk tak lebih dr tu...dah membe lelaki aku tu tak jadi pegi ingt nak ajak pak toyol tapi dia plak ada exam...so aku suruh dia anta aku jerr laa dekat Petronas Karak tu senang minah tu nak amik aku huhuhu. .....pak toyol dah tak boleh bawak toyol dalam final exam coz final exam master ni dewan dia ada camera video (CCTV) wakakakaka padan muka ko cartaz pandai sgt nak bawa toyol...kali ni toyol lak bawak ko huhuhu ..............ok laa nak balik dah........


cin cowwwwwwwwwwwww
4 Responses
  1. Hezesuze Says:

    wah! smpat gak blog sedas dua ek ....

    tawaran pe tu??? keje ke??? wei!! ang bdua je ngan minah tu g cherating...ishhh kuatkan iman tau...kalo da berdua tu mesT ada pak tanduk sblah tau...wakakaka

    tp sis caya sama kamu...take care & jumpa 10hb ni ek...


  2. bestnyaa rhudyy p cherating haha neverr ajak taww!:p


  3. Mr.Lonely... Says:

    amboi(3X)...ala2 trademark Azwana...Ada aku kisah?hehehe...seronoknya dengar pasal Family Day korang...sayang aku tak dapat join...kalu tak mesti aku yang dpt kipas angin tur...ahaks...betul tue...yang pandai mengomel dari belakang better calonkan diorang yang jadi AJK BKSS tahun panggal akan datang...


  4. wakakakak caya yek??? tue dia sajer jer cakap sebab nak ang rasa selesa ngan dia tapi kalau ang nak taw sepanjang perjalanan tue dia dok risau wakakakak apa pun aku mmg caya ang rhudy tapi aku tak caya dak pompuan tue jer wakakakak

    pak toyol dah insaf kew wakakkaka cctv apa ada hal wakakkaka


Post a Comment