LEGA RASA HATI

Alhamdulillah lega rasa hati aku..Penyata Kewangan persatuan dah siap sepenuhnya......rasa amat laa lapangnya.......apa yg penting buat ngan hati ikhlas tanpa ganjaran dah cukup bermakna buat diri aku. So sesapa lagi dan persatuan mana lagi nak aku tolong buatkan akaun dia sila lah contact aku ek heheheh free jer tak kena bayar tapi dengan syarat persatuan tu bukan berorientasikan keuntungan k...dan yang paling utama dia menjaga kebajikan ahli-ahli dia.

Lama gak aku tak dapat nak update blog aku..last update minggu lepas....aku sibuk sangat dengan kerja dekat opis, training netball, buat akaun, lepastu handle hari keluarga unit aku. Memang perit sikit life aku sekarang coz byk sangat benda nak handle dan fikir......kerja??? lagi laaaaaaaa tak pernah habis...aku rasa bila aku MATI jer kot baru aku dapat rehat dari kerja.....tapi apa pun aku tetap ingt bahawa kerja itu satu ibadah.......bila dah jadi satu ibadah maka aku akan buat yang terbaik demi meraih rezeki yang halal....

Sabtu ngan Ahad lepas aku berkampung dekat Port Dikson......aku menerajui program hari keluarga unit aku........tapi aku tak moh aaa cite lebih-lebih coz takut kena bahan dalam blog lola heheeh.....ampunzzzzz ya lola bro rhuddy tak nak cakap apa-apa dkt blog ni takut lola up pic bro rhuddy yang lucah-lucah tu.........tapi apa pun teruk aku kena bahan dengan lola, big mama, tikus, rina ngan jaja nih........adoiiiiiiiiiiiiii tahan jer laaa telinga ni haaaaaaaaa nasib laaa aku ni happening dan sporting....kalau depa dpt bos garang aku tak tau aaaaaa depa ni mcm mana..mesti jadi minah skema semuanya wakakakakakaka............nasib dapat bos otak gila-gila mcm depa gak..gila ker????? hik3x

Semua yang dirancang berjalan dengan lancar dan kami semua check out hari ahad tengahari nyerrrrrr...apa pun aku tetap membawa pulang hadiah cabutan bertuah berupa kipas angin hehehehe bertuah nyerr aku kan hik3x.......tapi yg kesian dekat big mama aaaaaaaa tak dapat sterika idaman huhuhuhu ..........beli jer laaa ek big mama dekat k4 huhuhu.....ampun ampun tak moh kutuk sowiiiii hehehehe.........upsss lupa lak underwear warna pink aritu dah jolok balik tak ????? ermmmmmmmmm kena mandram baru tau wakakakakakaka. larikkkkkkkkkkkk alamak terbuka cite lak...soryy sekali lagi.......jgn bahan bro ek...

ok laaa aku tak moh cite lebih-lebih kang tak pasai habis aku bahankan Lola, big mama, tikus , rina ngan jaja............apa pun aku nak ucapkan terima kasih pada depa semua sudi bertungkus lumus menjayakan hari keluarga haritu........tak lupa juga pada wan, syam, nazri, sharie, hanif, dan semua krew-krew yang terlibat...Kalau sesapa yang nak tgk entry pasal hari keluarga boleh g ke Blog Lola dan Blog Big Mama..

Kepada mana-mana staff yang tak puas hati ngan program hari keluarga haritu..tak payah nak buat surat-surat layang bagai.....meh datang jumpa aku terus kita bawa berbincang.........tak yah nak mengomel belakang...........korang tahu ker susah payah AJK semua nak handle hari keluarga ni???? korang ada pikir ker.......yang korang tahu complain benda negatif........tak pernah aku dengar nak bagi sokongan ker atau bagi kata semangat ker atau bagi pandangan yang positif ker............ni tidak ada jer yang tak kena.........kalau staf-staf aku yang mana rasa diri depa hebat nak handle hari keluarga lebih baik......TAHUN DEPAN BAGI NAMA DEKAT AKU....AKU CALONKAN WOKEY..........ada berani kerrrrrrrrrrrr??? atau pandai ngomel jerrr tapi tak pandai nak buat kerja????...aku nk tgk tahun depan lagi bagus. (aku tahu staff aku rajin baca blog aku hahahaha so baca laa yer penangan boss mulut puaka ni)

Ok laa aku rasa sampai sini dulu...aku nak siapkan kerja.........minggu ni maybe ni last aku update blog..coz aku takder dekat KL dari 30 April sampai laaa 4 Mei.........heheeh ada program daaaaaa.
3 Responses
  1. Hezesuze Says:

    oiiii hampeh tul! picca xde ke..nak gak tgok aksi lucah ang tu rhuddy...wakakka

    ish after g pd ang g cherating balik cherating g ulu yam plak kan...wah bz tul ang kan..

    pepun windu ler sama kamu...hik3


  2. b!gMaMa Says:

    hek hekkk..
    bro gerun nk msk pic staff2 & lola la tuh...
    cz kami ader pic yg lagi power!!!!!!
    heheeeeee....
    sowi arr boss.. boss mmg spoting arr (ambik atie ar ckit)..
    b!gMaMa mmg eppyyy ar kt saner..


  3. tulah rhudy ni haha 1 picta pon xde wakaka motipp btol lah hahakk.kemain die bzz pasni hihihh


Post a Comment