SEMALAM YANG INDAH

Apa kena mengena tajuk entry ni ngan aku??? wakakaka tak der kaitan pun hehehhe sajer jer suka-suka nak masukkan tajuk mcm tu...best gak dah dua tiga entry aku bahankan orang tapi entry ari ni biar lah aku bercerita tentang diri aku.

Untuk B-Boy and Bro Corey nanti-nanti sy buat tag tu ek...mcm susah jerr nak buat tag tu hik3x...mulanya dah laa tak pandai ..pastu call Kak Heze tanya pasal tag tu...abis aku kena gelak ngan dia...hampesss tol....malu nyerrr tapi org ckp jgn jadi bodoh sombong kan?? kalau tak tahu bertanya laaa pada yang pakar hehehe.

Semalam balik opis awal gila....coz dah janji ngan Cartaz nak hantar dia ke stesen Komuter...dia nak balik ganu jumpa org tersayang laaaa konon. Rindu dekat mak dia la tu haaaa pastu rindu nak jumpa seseorang yang aku tak leh nak mention dkt sini laaa heheheh rahsia huhuhu...kalau mamat sengal tu baca aku ckp dekat blog ni mampus aku kena kekah ngan dia hahahahahaha amponzzzzz pak toyol....sebab dia suka bawa toyol masuk exam aku panggil dia pak toyol hik3x.....untuk pengetahuan korang dia ni selalu baca blog aku senyap-senyap.......tahu-tahu jer bila aku balik umah jumpa dia terus kena sound ngan dia wakakakaakaa...........aku kutuk gak peduli apa huhuhu...

Lepas hantar cartaz dekat komuter aku terus memecut kereta buruk aku ni ke UIA plak........dah janji ngan adik aku nak makan sekali malam ni..lagipun esok last paper dia exam ...so apa salah abg dia bagi sikit semangat dekat adik dia kan hehehe....lama gak aku borak ngan adik aku ni..biasa aaaaa bab membebel bagi laa dekat aku hahahaha 2 atau 3 jam pun tak cukup kalau aku bebel adik bongsu aku ni.....tapi apa pun untung aku dapat adik baik mcm ni heheh dengar cakap ok laaa tak degil. so far adik-adik aku takder lagi nak melawan cakap aku...kalau aku suruh tu mesti buat hehehe.

Lepas hantar dia aku terus balik umah.......lepak and rehat-rehat kejap...ingt nak iron baju tapi bila aku amik baju yang aku nak pakai semua dah iron....rajin betul pak toyol ni meng iron baju-baju aku.......ni mesti dia balik awal kelas semalam kalau tak takkan baju dah di ironkan......dah tak der keje laaa tu wakakaka haaaaaaaaa baru aku ingt..broadband dia abg mizi pinjam patut aa ada masa nk iron baju aku tu heheeh kalau tak dok main game online jer keje dia....kalau dah start main game tu makan dan semua benda lupa.......pastu ada hati lagi nak beli PS 3...lagi laa tak study jawabnya...(ni mesti kena marah ngan dia lagi kalau dia baca nama dia pak toyol lak wakakakak)

Pagi tadi aku bangun macam biasa aaa.....tgk HP ada mesej dr cartaz...pukul 4.30 pagi dia sampai dekat ganu.....aku call dia balik dia cakap dia naik bot???? confiuss aku....boleh pulak naik bot dr stesen bas tu ke umah dia hehehhe tapi semalam aku tgk beg yang dia bawa tu mcm kesian jerrrr...beg lebih besar drpd orgnya hehhe...kalau ngan Big Mama sesuai aaaaa kot hik3x..sama besar laaaa...larikkkkkkkkkk takut kena pukul huhuhu.

Petang ni plak dah janji nak amik saif dekat KL sentrak..tgk laaa dia call pukul bape lak dia sampai tu...esoknyerr plak aku ada game netball hahahaa..first game yang akan aku join untuk team Lagend...hopefully semua ok......doakan aku menang yerr kalau sesiapa yg nak bg support boleh laaa dtg ke Tanjung Karang k. ..actually aku main posisi WD or GK or GD ...aku pandai main defend jerrr...lain tak bape pandai sgt.

ok guysss nak g semayang jumaat.apa pun hidup aku happy sangat sekarang...gembira dan ceria sokmo...masalah kerja??????????? arghhhhhhhhhhhhhhh tu semua tolak tepi hehehhee kalau difikir lg aku stress baik aku x yah pikir hahahahaha daaaaa
10 Responses
  1. wokeh moga2 pihak lawan yg ang jaga tue tak cedera lah hendaknya wakaka apa pun gud luck agak2 dah nak kalah tue sebut nama aku 3 kali pastue ang lari2 anak keliling ref sebanyk 3 kali sambil sebut nama aku wakkaak wakakakak


  2. kemaennn hahah nape nme aku xde dlm n3 ang ni wakakkaka


  3. Rhuddy Says:

    wakakaka.....nanti aku usung lesung batu sambil seru nama ko ek...hahaha

    ala Rizz nanti aku masukkan entry semua nama hang ek heheeh......


  4. Anonymous Says:

    busy memanjang tul....sampai tak berkesempatan hellokitty nak berjumpa di "desa petaling" baru2 ni....awalnya balik....mmmm.....

    alhamdullilah jika sudah reda memikirkan segala urusan yang patut dan buang yang tak patut....

    GOOD LUCK yeeeee..."tanjung harapan".....


  5. Hezesuze Says:

    call kak heze???? uik! bkn sis ke yg call ang...wakakakaka

    apsal plak nak sbut nama ko
    Qlah??? xyah...rhuddy, ang ketawa je camno ang ketawa ngan geng of fius kt PD arituh...kompem sume pihak lawan thoyong hayang dek kerana kene angin tmpias + air liuh ang ketawa tu...wakakaka

    p/s sory sis xdpt attend ur game ler coz ada evergency catering ler....sis doakan moga menang okey..gunakan je pdkatan yg sis kate tu..ketawa beso2...


  6. b!gMaMa Says:

    aduyaiiiiii...
    dh ar bahan kwn tu, wak toyol laaa.
    pas2 leh lak libat b!gMaMa...
    hissss xleh jd nieh!!!!
    wajib gabung ngan siput,kancil,lola&sis qiela niehh..
    TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUU


  7. siput.pemalu Says:

    x baikk taww.. setoyol2 membr tuh.., rajin gak dia iron baju ang..


  8. b!gMaMa Says:

    untung tau pat kwn cam si toyol tu... ermmm xcam b!gMaMa pat kwn yg kuat MEMBAHAN jer...
    huk hukkkkkkk.......


    0ppssss lupe ar sape kwn bro tu,
    suke2 atie sy je gnti name die ngan "si toyol"
    ampounnnnnzz..
    heheheee


  9. Rhuddy Says:

    yer laaa dia baik..sajer jer bro rhuddy nyakat dia hahaaha bro rhudy mmg suka sakat dia hik3x

    kak heze- ala baru berangan kak heze pakai skirt pom pom sokong saya mesti comel wakaakakak tu blom bygkan qiella, rizz ngan big mama pakai (gelak guling2) hahahaha

    hellokitty - bukan tak nak tunggu lama tapi dah tak tau nk tolong apa lagi.....lagipun pika dah ramai kawan yg tolong dia..dan ada yg sanggup tunggu sampai malam...so sy rasa sy tak diperlukan di situ hehehe....nanti kita jumpa k.


  10. hayad Says:

    gile rajin pak toyol tu tlg ironkan baju. saspek betol!


Post a Comment