LAWAK-LAWAK JERKK


LAWAK PERTAMA aku tujukan kepada Nizam dan Kak Heze hehehe

LAWAK KEDUA aku tujukan kepada Qiella, Rizz dan Bro Corey hehehe

LAWAK LAIN suka hati jer laa sapa-sapa nak hehehe

heheh hehehe heheh hehehe hehehe hehehe (sengih mcm Pakcik Rem) hik3x

11 Responses
  1. rizz Says:

    hahah sengall laa rhudy wekkkkkkk ahaha


  2. hezesuze Says:

    uik ang punya no 1 tu start dari mane la weiiii...konpius sat...

    klakor la ang ni rhuddy...huh!


  3. b!gMaMa Says:

    aduyaiiii...
    bos b!gMaMa ker nieh!!!!!

    klakar arr..
    huhuhuhuhuuu..
    tnok bro pn klakar!!!



  4. Rhuddy Says:

    Lawak satu tu yang sos tu wakakaka

    lawak dua tu yang penjahat dalam sel heheeheh

    lawak lain tu lain-lain lahhhh larikkkkkkkkkkkkkk hik3x


  5. hajarnya ang wakakka aku suka wakakka gelak guling2 kat opis nie wakakak caker ang tang penjaa ngan sel kasi aku yek... tue nafsu kuda wei wakakaka padan muka laki dia tercunggap2 wakakak hajarnya wakakak


  6. Rhuddy Says:

    heehe bukan ko suka ke Qiella wakakaakaka....suka la tu........

    ooooo BIg mama bro kasi yg jual kuih tu coz sengal gak mcm big mama...larikkkkkkkkkkk takut kena cubit hahahaha


  7. Rhuddy Says:

    Nizam....mesti kena bahan gak heheeh jgn mare yerrrrrr..


  8. Anonymous Says:

    kelakar gila bila membaca segala2 lawak.....sampai tak tau hellokitty nak gelak macam mana.... memamng SORT lawak 1 dan lawak 2....


  9. b!gMaMa Says:

    hampehhhhh.... aduyaiiiii, ade keh kasi yg p'jual kuih lak tu..
    hahahaaaa yg p'ting gmbr bro ptg td ader hahahaaa(ketawa dgn niat nakal)


  10. Rhuddy Says:

    hellokitty- tak dpt bygkan mesti gelak mcm dulu2 kan?? masa kita dulu2 heheheeh (korang jgn pikir lain ekkkkk)

    Big mama- kalau pic tu kuar mesti bayar royalti tau hahahaha


Post a Comment