SAMBUNGAN

Breakfast dkt anjung Kilang Teh Boh...memang nyaman dan segar

Sorry guys petang tadi tak habis citer hehehe...actually 4 jam tu termasuk aku sesat sampai ke rawang patu masuk hutan banat mana entah hahahaha......apa pun semua tu buat aku happy gak dpt jumpa beruk2 dlm hutan tu...ramainya yang concern dan sayang ngan aku kan heheh tq so much kepada yang mesej bertanya di mana aku...itu tandanya korang masih ingt dekat aku ni....buat kak heze jgn mare yerrrrrrrrrrrr heeheh siap call lagi tu tanya aku dkt mana..pastu tak caya lak tu aku cakap aku dkt Cameron Highland heheeh dan lola esok enjoy wokey hik3x..rahsia lola rahsia bro rhuddy gak ..bro rhuddy simpan wokey.

Actually aku pun tak planning nak pegi Cameron sebenarnya tapi mamat sengal ni nak lepaskan tension baru habis exam dia laaaa konon..padahal masuk exam bawak TOYOL wakakakaa tenseion mendanya mcm tu hahaha..confirm dia baca marah aku balik. Kebetulan gak kepala aku serabut ngan keje so aku amik laa peluang gak....konon nak kurangkan tension..tapi memang betul laaaa kita kalau serabut mesti kena rehat..........aku sampai dkt sini bestt sangat..udara dia nyaman, segar dan yang penting tempat ni tenang sangat..........so boleh berehat n sekaligus enjoyyyy hehheh.

Petang tadi aku ngn si sengal ni pegi lawat ladang strawbery..urmmmm yummy sedap gila buah strawbery tu hahhaa pastu terus makan aiskrim dia plak....lepas makan aiskrim sempat jejalan tgk barang-barang untuk dibeli esok bawa balik kepada org yg memesan huhuhu. Habis tgk barang terus g pasar malam dia.............hari ni aku makan byk gilaaa tak pernah aku makan banyak mcm ni hahahahhaah puasssssssssss beb. Aku makan cucur ikan bilik, jagung bakar, jagung rebus, aiskrim potong strawbery, aiskrim strawbery, muffin strawbery dan last g makan KFC hahahaha malam ni kejap lagi nak g makan sup plak wakakakak perut aku dh kembung dah kekenyangan urmmmmmmmmmmmm best .

Sabar yerr yeop heheh tunggu giliran

Esok lagi byk plan ni ehheheh.....nak jalan puas-puas dkt Cameron ni....apa yg penting aku happy. Balik KL esok akan bermula lah episod membuat satu persatu kerja yang belum beres....aku mesti plan dan buat sehingga habis.

TQ kepada sahabat-sahabat yang tinggalkan komen di blog ini..yang bagi nasihat dan juga kata-kata semangat tq so muchhhhhh.........i love u too my friend. Aku akan berjuang selagi aku masih mampu untuk teruskan perjuangan hidup ini.

Ni sahaja entry aku untuk g Cameron Highlands..........tempat yg sejuk lagi menenangkan. daaaaa
9 Responses
  1. wah3 rhudy..g cameronn hajarnyakannzz..nk stoberi tuhh ekekeke


  2. cL Says:

    huakak..sHHH dendiam...hak3..oho jumpe gak beruk ekh.... haa...smlm ktorg g Zoo..beRuk2 sume cm fRusT sbb abg rhuDDy xda..x cy tnye sis heZe..hak3


  3. Hezesuze Says:

    kemain ang ek...senyap2 je da smpai cameron...

    uik! mkn jgung bakar & sup???? wah sis kompius ni....larikkkkkkk

    btul3 kata lola tu...all the bruk kt zoo tu cam frust jek ang xde ...wakakakaka nnt ang ngok kt n3 sis ek gambo2 kwn ang tu...


  4. Rhuddy Says:

    cehh hampesss tulll....tak pe nanti kita repeat ek...hik3x


  5. siput.pemalu Says:

    hi bro. siput tau tempat terbaik utk ilangkan stress.. gala balik kampung jumpa mak. sebab ustaz siput penah bgtau, apapun masalah kita samada dengan makhluk atau ngan yang maha pencipta sumanya akan hilang bila kita tatap wajah mak ngan ayah. siput pn x berapa yakin sangat dulu, tapi bila dah slalu praktikkan al-hamdulillah senuanya ok. bukan takat ilangkan masalah, hati jadi tenang.., rezeki melimpah ruah.., so apa lg. bawak2 la balik jumpa mak ye.. lain2 tempat tu bila2 masa leh pg.. tapi berapa banyak masa je yg kita ada sementara dia masih bersama dengan kita kat dunia ni..


  6. b!gMaMa Says:

    amboi siput.pemalu, sjak ble tukar bidang nie....
    heheheheeeee


  7. Rhuddy Says:

    TQ siput...memang nak balik nanti...ada sesapa nk ikut heheheh.......ala Rizz,lola, kak heze nanti blh repezt g cameron hehheh bst gak becuti dkt situ..petik buah strawberry


  8. Hezesuze Says:

    nak petik buah len ade ke??? hahahah larikkkkkkkkk


  9. Rhuddy Says:

    SUP BUNJUT BYK LAAAA KAK HEZE HEHEHE


Post a Comment