MAAFKAN AKU, BUT NOW...............


Beshhhnyerr dapat memetik strawbery heheeh

Maafkan aku atas entry sebelum ini....aku bukan marah pada sesiapa apatah lagi untuk maki pada sesiapa cuma aku melepaskan perasaan aku yang aku rasa aku tak boleh keluarkan dengan kata-kata..hanya mengeluarkan dengan tulisan dan tempat yang sesuai adalah blog aku. Aku mohon maaf sekiranya pembaca yang dtg melawati blog aku terkesima dan terkezutt dengan apa yang dicarut. Untuk pengetahuan semua aku tidak marah atau dendam pada sesiapa carutan itu hanya sekadar luahan dari hati aku sahaja. Tidak ada kena mengena dengan org lain. Lately kepala hotak aku ni tension sikit dengan keje. sowiiiiiiii guys hehehe

Masa aku update blog ni aku tidak ada di Kuala Lumpur..aku membawa diri aku jauh dari kesibukan kota yang haprak yang boleh menyesakkan kepala otak aku. Aku sekarang berada di kawasan yang tenang, aman, nyaman dan menyegarkan dan aku gembira dengan suasana ini. Aku menghirup udara segar yang bersih dan melihat tumbuh tumbuhan yang menghijau yang amat menarik. Semua ini amat menenang fikiran aku yang serabut dengan kerja. Alhamdulillah suasana ini memberi satu inspirasi dan amat meredakan tension aku hehehe....kak heze jgn kutuk ek ni semua bahasa novel entry ni hahahaha. Qiella pun dh buat bahasa novel so i pun kena gak.


Sedap weii aiskrim strawbery ni huhuhu

Aku tak boleh nak tulis panjang sebab jap lagi nak keluar jalan-jalan......nanti aku sambung apa yg aku buat di sini apa yang pasti aku amat gembira datang ke sini..walaupun perjalanan dari KL mengambil masa 4 jam lebih.
Jumpa lagi guysssssss doakan aku selamat pulang ke KL esok. mmmuahhh
6 Responses
  1. hezesuze Says:

    sis tau...ang g repeat back PD kan...uik! 4 jam from KL...kompem bkn Pd..tp dimana ek????

    tenangkanla kpala otak mu itew....kalo lom ilang laei stress ang tu...ketuk ngan lesung je...abis citer...wakakakakaka

    pepun take care okey...weols cyg sama kamu...huhuhuh


  2. rizz Says:

    tetenang diri yerr rhudy..btol ckp kak heze tuh we ol lep u heehhe


  3. hajarnya g tenangkan otak x ajak aku huhuhuhu sudahnya ku p sensorang wakakakak sib baek selamat pergi dan selamat pulang wakakak

    ayat aku plak wakakak


  4. Rhuddy Says:

    nanti kita g sesama wat gempaq dkt gunung tu lak wakakaka...


  5. hezesuze Says:

    uik! sedappppp nye aiskrim tuh...


  6. Anonymous Says:

    teringat pulak hellokitty kenangan cuti2 dahulu kala......bila difikirkan balik......tersenyum mengenangkan kenangan2 yang terindah....ekekeke..ssshhhh..


Post a Comment