BICARA BERSAMA PAK CIK REM

Salam kengkawan...hari ni aku nak kongsi ngan korang semua bicara aku bersama Pak Cik Rem....korang tak yah tau sapa pak cik Rem ni coz aku pun tak kenal dia hahahaha....aku kan suka merapu ngan org....aku ni jenis peramah tak bertempat so aku pun bertegur sapa laaa ngan sorang pakcik ni...nama pak cik ni pak cik Rem......ni lah temubual pendek aku ngan pak cik Rem ni...

Aku : Pak Cik wat apa kat sini?

P.Rem : Pak Cik dok sajer garu-garu kat sini...ko ada singgit?

Aku : Pak Cik wat apa garu-garu dekat sini?

P.Rem : Pak Cik saje garu-garu apa yang pak cik nak garu laaaaaaaa...ko ada singgit??

Aku : Pak Cik memang suka garu ek?? sy ada kawan suka garu..pak cik nak kenal ngan dia?

P.Rem : Aku suka garu garu punya pasal aku laaa..kawan ko mesti gila hahahaha..aku minta singgit ko tak kasi ker?

Aku : Kawan sy tak gila laaa pak cik...dia ok..cuma kepala dia putus fius hehehe.

P.Rem : pak cik tau sapa kawan ko.....dia tu ratu kan ? orang panggil dia ratu lesung kan?

Aku wat muka terkejut..sbb camne pak cik ni tahu plak...aku sambung balik tanya


Aku : Camner pakcik tahu ??

Dengan muka tersengeh pak cik tu jawab

P.Rem : Ala pak cik tahu kawan-kawan ko......ko tak yah klentong pak cik

"Ala lesunggggggg aku tahu siapa kau hahaha"

Dalam hati aku terus berfikir lagi camno pak cik ni tahu...confiusssssssss..terus aku terfikir ntah-ntah pak cik Qiella per dia ni..adoii kantoiiiiii



Aku : Serius ni pak cik...sy bg singgit kalau pak cik bagitau.

P.Rem : Haaaaaaaaaa baru nk bg aku singgit hahahahaha..aku tahu laaa sbb aku gila kah kah kah kah


Sambi ketawa dia berlalu pergi...........duit singgit aku bg sebagai tanda terima kasih coz sudi nak sembang.

Lantas terus baring guling2 gelak........camner ratu lesung boleh kuar dr mulut Pak Cik Rem.....sah pak cik Rem gila..tapi layanzzz hahaha

6 Responses
  1. hezesuze Says:

    hahaha golak guling2 tahap king kong ni...

    tp betui ka citer ang ni????

    konpius sat!! hehehe


  2. rizz Says:

    betui ke rhudy? wakakkakakak hang lucu taw hahahaahh


  3. Rhuddy Says:

    betl3x upss betul3x...upss betul3x

    wakakaka betul ke tidak?? huhuhuhu.......rekaan semata-mata hahahaha

    zasssssssssssss


  4. celako ang rhudy wkakak nak gak bahan kan aku kan ... sakit perut aku gelak dan hampir2 gak lew jatuh rahang... siak ang leh plak samakan aku ngan org giler wakakkaa sungguh kureng hajarnya wakakkaa


  5. hahahaha!!
    hang mmg leh masuk Raja Lawak la Rudy!!!


  6. Rhuddy Says:

    heheheh....hang memang akan selalu jd bahan aku qiella sampai kiamat wakaakakakaka..

    pojiee kita berduet masuk raja lawak aaaaaaaa wakaakaka


Post a Comment