THANKS KAK CHIK

Hari ni mcm biasa masuk ofis jer dah merangkak tengok surat banyak gila dalam tray aku...dengan dua laporan yang nak kena baca.....nasib breakfast staff aku yg baik hati tolong belikan...hari-hari mesej aku tanya nak makan apa eheheh TQ ya...nak sebut nama dia dalam ni karang tak blh coz nanti dia lak kena perli ngan staff aku yang lain...so sape yg tolong beli faham jer la hehehh tq bebanyak k.

Habis tengok laporan.......... mesej Kak Chik tanya jadi tak tengahari ni lunch sama-sama.....coz ada gak nak berikan dia barang yang dia pesan dekat aku aritu masa aku g Cameron Highlands....ajak pika sekali tapi dia sibuk lak. So dah set ngan Kak Chik nak makan dekat Secreat Recipie.....ermm siap dah mention nak belanja lagi hahahha malu gak aku ni...sebab aku segan kalau org belanja aku...tapi dah dia beriya nak belanja aku on jer laaa. TQ Kak Chik belanja makan....nanti i belanja pulak yerr hehehe.

Sepanjang lepak dekat Secreat Recipie tu byk gila benda yang kitaorang borak......banyak gak perkara yang Kak Chik luahkan dan aku juga huhuhu.........tapi perkataan akhir yang sepakat kami berdua dapat cumalah perkataan SABAR......itu sahaja jalan yang ada bagi kami berdua....ntah aaa mungkin masa merubahkan segala-galanya.....masa juga membuatkan manusia kadang-kadang jauh dari segalanya.

Balik opis dr lunch dah lewat coz ada meeting kul 3......kelam kabut gak jalan coz mcm tak habis jer sembang ngan Kak Chik...ada jer benda-benda lain yang nak diborakkan hehehe..sampai ofis dah kul 2 lebih....kelam kabut amik fail yang berkaitan...tapi bila sampai bilik meting mcm hampeh jerrrrrr...sioll tol meeting cancel..memang aku makan gak staff-staff aku ni...bukan nak cakap meeting cancel coz Datuk takder plak...........grrrrrrr gigit baru tau hahahaha. so aku terus membuat muka grrrr aku bila meeting cancel tak bagitau hik3x...........................hancusssss

Mung nok kena kekoh weiii dok kabo ker aku meeting cancel....aku geget mung sorang2

Malam ni ada training netball plak...coz sabtu ni ada tournment....so sabtu ni aku boleh join aaaa game....dan ini ada game pertama yang akan aku join hehehehe....sapa nak support aku datang aaa ke Tanjung Karang wokey...tapi aku jadi pemain simpanan jerkk wakakakaka.

ok guyss see u later...daaaaa


P/S : Kalau ada sesiapa yang terasa dgn entry aku dalam blog ni...sorry lah yerrr sesungguh entry-entry dalam ni tidak ditujukan kepada sesiapa kecuali namanya disebut wokey...kalau nama tak disebut tu maknanya entry hanyalah umum dan bukan dituju kepada sesiapa..so jgn emo k.
6 Responses
  1. wah2 takut rizz tgok mimik muka baby tuh wakakkaka


  2. Hezesuze Says:

    uik! this saturday men bola jaring kt tanjung karang??? kt area mane tuh..leh ler sis g sana...hehehehe


  3. Rhuddy Says:

    Nanti sy hapdate lokasi..coz lokasi spesifik blom dibagitau oleh kapatain


  4. b!gMaMa Says:

    rhase2 ar kn amat cerah baby tu!!! lain sgt ngn bro...
    hehehheeee..........
    ampounnnzzz...

    traning2 jgn t'seliuh lg lak......


  5. ida Says:

    huhu terkezut..ingat pe tadi..
    ish tak terbanding dgn pertolongan awk..thanks ler sudi tolong..lenkali nak mintak tolong lg, bole kan..hehe ;)


  6. Rhuddy Says:

    hampesss big mama..tau aaa bro rhuddy rentung hahahaha.....

    ala kak chik boleh jer kalau nk minta tolong.....sy boleh tolong selagi sy termampu..kita kan kawan hik3x


Post a Comment