SELAMAT HARI LAHIR "AKU"

17 MAC 2009
Tarikh keramat yang sebenarnya malas aku nak ingt....semakin hari bertambah maka semakin bertambah laaa usia aku....haaaaa Qiella ko jgn nak gelak kat aku ek..heeheh aku dah tua dah huhuhu...Tahun ni genap usia aku 29 tahun...waaaaaa tahun depan usia aku akan mencecah 30 tahun...angka baru yang terpaksa aku terima. Selama 29 tahun ni banyak perkara yg masih aku belum capai...byk benda yang ingin aku buat. Bila aku fikir balik agaknya sempat kerrr aku capai semua tu dalam hidup aku huhuhu.

Bermula jam 12am 17 Mac...handphone aku tak berhenti-henti menerima kunjungan sms "Happy Besday" dari kawan-kawan semua.......sehingga aku rasa amat terharu dan terkesima sejenak..memikirkan bahawa ramainya kawan-kawan yang menyayangi aku...aku mula berfikir yang aku dikelilingi dengan kawan-kawan yang benar-benar ikhlas dan jujur. Aku mula rasa diri ku amat dihargai....aku mulai merasakan bahawa tanpa kawan-kawan hidup aku begitu sunyi dan sepi. Terima kasih kepada kawan-kawan yang wish happy besday dekat aku ...tak kira di dalam Chaters Box...mahupun handphone aku.....waaaaaaaaaaa terharunyaaa.

TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA :-

"U",Mizan a.ka Hellokitty,Cartaz,Saif, Amat,Nadia a.k.a Lola,Tumilah,Me (amir),Kak Saadiah,Kak Chik,Nizam,Fiq Lagend,Wani,Syikin,Hanif Hanafiah,Kak Jaja,Ibu Fatimah,Nad,Ila,Big Mama, Siput Pemalu, San Kancil, Storm Rider,Qirana,Sodep, Ibu Shimah dan semua kawan-kawan yang mungkin aku tak sebut. Thanks a lot.

Aku juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan-kawan yang beri hadiah..adoiiiii malunyaaa nak terima sebab dah tua..ni hadiah-hadiah yang aku dapat eheheh tapi apa dalamnya nggak bisa bagitau aaaa huhuhu.


Hadiah dari adik lola

Hadiah dari Kak Jaja

Hadiah dari Big Mama, Sang Kancil dan Siput Pemalu

Hadiah dr best friend Cartaz

Hadiah dari Kak Chik


Ermmm hari besday aku masuk opis ramai jer yang wish...aku pun dah tak ingt...staf aku ni semuanya concern betul dkt aku...tak sangka depa ni sayang gak kat aku ek?? heehh walaupun aku ni kadang-kadang garang dan marah diaorang tapi diaorang tak pernah simpan dalam hati..aku marah pun untuk kebaikan..bagi aku benda tak betul dan tak ikut peraturan tetap salah dan harus ditegur. Bagi aku kita boleh baik tapi kalau staff langgar peraturan aku kena tegur. Hari ni aku ngan bos aku lawat site sampai laa ke petang..punya laaa penat nak mampus...semua 20 lokasi AST kena cek sebelum jumpa Datuk Bandar...aku ngan Bos dan Faiz (TA Aku) kena tengok progress project dah sampai tahap mana. Dalam dok sibuk tgk site tu sempat jugak aaaa aku pegi jumpa Abg Bad sambar tiket teater yang aku suruh dia tolong belikan heehhhe. Balik opis dah penat and petang tu sambung lagi keje sikit laporan yang tak siap.....hari ni Cartaz dah sound aku suruh balik awal.....dia nak main badminton..adussssssssss tapi malangnya aku sampai umah dah dekat maghrib

Sampai jer umah aku tgk muka dia dh monyok semacam wakakakak dh macam muka john laa cartaz ko wat muka mcm tu heehheh..mesti korang nak tahu siapa john???? John tu monyet yang dia bela dekat Sarawak kui kui kui..jgn marah ek cartaz nanti kena jual....tapi semangat mamat ni tak lentur betul..dia nak gak main badminton malam tu ermmmmmmmmm aku pun ikut laa lagi pun aku lama gak tak excersice sejak kaki aku terseliuh heeheh.....tapi aku ckp kena g makan dulu perut lapau......lepas solat maghrib aku ngan cartaz terus g makan..tapi dh siap pakai pakaian sukan dah heeheh semangat tol...kitaorang g makan dekat sungai buloh makan ayam golek...perghhhhhhhhh sedap sioll ayam golek dia lepas makan kenyang terus balik....dan kitaorang main badminton dekat court tepi umah jer..siap suruh orang surau pasang lampu sportlight dkt gelanggang. main punya main tak sedar jam dah dekat kul 11...aku pun dah penat gila...dah laa esoknya keje and aku ada training netball lak huhuhu.....balik umah terus lepak jap.


Dalam aku tengah lepak dengan tak pakai baju dan berpeluh-peluh tu tetiba jer si Cartaz ni tutup lampu..konon tak suka panas then dia kuar.....yg aku terkejut nyerr mamat ni wat kezutan aaa konon..siap bawa masuk kek dengan lilin dalam bilik huhuhu....adoiiiiiiiiiiiiiiiiii terkejut aku..pandai gak mamat ni wat surprise dekat aku ek???.....aku pun tiup aa lilin tu dengan keadaan badan berpeluh bau hangit ni eheh korang tgk aaa pic yg aku upload ni haaa muka aku berpeluh gila.....siap nyanyi lagu besday dkt aku.....ermm ko laa kawan aku cartaz...baik sungguh ko..baru jer kenal mcm-macam ko buat untuk gembirakan aku..tq bro....dan terima kasih gak atas hadiah yang ko bagi dkt aku.......yg bestnya kek yg aku potong tu bukan kitaorang makan pun....si Cartaz bagi dkt housemate kitaorang ermm mesti sedap housemate kitaorang makan dengan extra perisa peluh aku hahaahaha ..aku makan sikit jer..aku tak baper suka sngt kek..tapi makan gak aaaaaaa.huhuhu

Habis makan relaks kejap..bagi badan sejuk sikit baru blh mandi..sambil menyambil tu aku sempat gak aa masuk YM jap chat ehehe...lama gak x chating ni...sempat sembang ngan kawan-kawan lama ermmm. Habis chat aku mandi..solat pastu terus tido...ngantuk dan penat beb huhuhu.

p/s : Heheh TQ "U" coz byknyaaaaaaaaaaa mesej besday yg awak hantar..adoii awat byk sgt tuuu heehhe...tak kasi hadiah pun x per yg penting awak ingt.
6 Responses
  1. Anonymous Says:

    bro, xkabo awal2, kalo x aku leh kasi somthing kat kau... haha... hepi besday bro... hehe...

    bro, gambar kau 18sx la.. hahaha...


  2. pikamerah Says:

    bertuah badan. ramai yg menyayangi dirimu.
    jgn lupa atas ihsan mereka.
    sorry la takde hadiah buat ko (tgh cari lagi hahaha)


  3. wahh byknye dpt adiah huhu jeleshhh


  4. Asmade Salam Says:

    Salam rhuddy.. Happy Belated Birthday.. sorry la.. quite bz lately.. x ingat nk wish.. ;-)


  5. Anonymous Says:

    alhamdullilah....ramai rupanya sahabat2 yang meyayangi sahabat baikku ini...senang juga rasanya hati hellokitty....maklumlah dah lama tak bersua sapa...jadi dapat tahu perkembangan pun dah kira tersangat2 gembira....mmmmmm...!! dah bertahun2 tak pernah tertengok aurat sahabatku.....ekekeekeee.. macam boleh jadi champion WWF KE ? huhuhuhu...


  6. alamak aku dah terlepas n3 an yg ni lew huhuhu... keji sungguh dak2 putus fius (rizz) awat tak habaq kalau idak leh kita lenjankan rhudy kat PD smlm wakakaka


Post a Comment