MINGGU YANG BEST

13 MAC 2009

Dari kiri....kak Chik, Nad Dan Ieca (Awek-awek pingintan wakakak)

Ermm malam yg ditunggu seperti yang aku cakap aku akan berjumpa ngan Nad malam ni...hehehe lama gila tak jumpa dia..malam ni aku dapat juga jumpa dia..rindu juga dekat dia yer laaa dah dekat setahun gak aa dia menyepikan diri huhu..selain tu sama laa ica ngan kak chik.....last jumpa ica ngan kak chik pun masa mesyuarat agung kenarianz..lama gak tu kan heheh..anywhere thanks a lot sudi nak hang out ngan aku ni huhu...Actually malam tu aku lewat sikit ..bila aku sampai semua dah ada...Nad, kak Chik, Ieca, Amat ngan kawan dia Syam....diaorang semua dah order air..bila aku tgk diaorang minum ice lemon tea..aku pun order jer laa benda yg sama...tapi aku malas lak nak makan coz dh makan nasi lemak yg Cik Tum bagi..kenyang gila hehehe....diaorang biasa aaa mesti kelaparan tgk order mcm org kelaparan jer hehehhe..(jgn mare yerr huhuhu). Habis makan kitaorang lepak dekat luar lak..sambil sembang2 ngan amik gambar..nanti aku masukkan beberapa pic comel gadis2 cute ni yerrr.....cuma sian cik lola tak dpt dtg.....tak per laa lola nanti lain kali kitaorang buat awal sikit or waktu petang ker k..baru lola leh join kan??...Pyan ngan Su pun sama gak..maybe diaorang ada hal yg tak dapat nak dielakkan kot...anywhere lepak punya lepak aku tak sedar masa begitu pantas....yer laa sembang ngan awek-awek comel ni mcm-mcm benda kitaorang gelakkan sampai aku dh tak tau laaaaaaa org sekeliling dok memandang huhuhu....Amat ngan member dia dh balik awal coz member dia keje esok..so aku plak dh ckp malas nk balik awal....Ieca , Nad ngan Kak Chik ok jerrr ...depa lepak jer ngan aku...byk benda yg kami sembang..yg paling best amik pic dekat cahaya lampu terang wakakakaka mcm muka hantu puaka niang rapik lak aku tgk huhuhu....sambil-sambil lak dok ngumpat budak-budak motor and bohsia hahaha..pakai skirt pendek sampai nampak underwear merah.....apa lagi aku, nad ,ieca n kak chik jadikan bahan aaa ngumpat huhuhu...sembang-sembang tak sedar dh lewat gila ermmmmm badan aku pun dh penat..caloo babe balikkkkk...........


14 MAC 2009
Sabtu..hari ni aku bangun lewat sikit..mulanya kena kerja tapi last-last minute cancel....apa pun aku kena gak pergi ke pejabat tengok persiapan sukaneka tu....walaupun acara dh ditunda ke ahad tapi aku kena aaaaa tgk gak.. betul ker diaorang beli hadiah..nasib aa pejabat tu aku ada pasang spy hahahhaha so tak laa aku susah sgt nak pantau. Dlm kul 11 pagi aku kuar umah ..kakak aku lak pesan KFC terpaksa aaa aku singgah Giant..patu terus ke PCWM dkt pasar besar gombak....aku dok dekat situ sampai petang tgk persiapan yg diaorang buat...ermmmmmmmm kalau aku boleh claim overtime sedapnyaaaaa heeh. Malam nyerr pulak aku dh beli tiket nak tgk Dragon Ball ngan Cartaz....risau plak aku si Cartaz ni dah balik ke tidak dr Penang yer laaaa tiket yg aku beli jam 10.45 malam..buat dia tak sampai KL lagi jawabnya aku g tgk sorang-sorang aaa hehheh...Habis cek dekat opis tu aku terus ke Damansara...tunggu Cartaz dekat umah lagi senang....tapi terkejut aku..sampai umah jer terjongoh mamat ni depan pintu umah......rupanya dh balik mamat ni heeheh dengan muka tersengeh..yo yo tolll aku mati-mati ingt dia balik lambat. Tak per laa lagi bagus sampai awal. Ermm byk tul barang dia beli..siap beli barang yg aku pesan hahaahaha apa lagi jeruk mempelam aaaa (mcm org ngandung lak ngidam wakakaka)..dia beli sekilo dkt aku ...puas aku makan heehhe......tengah aku dok belek jeruk mempelam tu tetiba dia lambung plastik beg dekat aku...aku ingt menatang apa??...rupanya t-shirt..sampai dua helai dia beli dkt aku t-shirt...ermmmmm terima kasih aa Cartaz..ko ni buat susah-susah jerrr beli dkt aku ni ...heehhe tapi kalau selalu beli lagi bagus wakakakakkakaka .. lepas lepak jap terus g tgk wayang.....sampai dekat one-utama dah kul 10 malam...waduhhh perut lak lapau....pegi laa food court dia..semua dh tutup kecuali gerai makan korea hahaahhaha nak tak nak pulun jer laa makanan korea tu haaaa....boleh tahan gak aa sedap dia..dh lapau licin aku ngan cartaz makan. Sampai menjilat mangkuk huhuhu....Ermm ni first time aku tgk mamat ni tak tido tgk wayang hehheh maybe citer Dragin Ball ni memang taste dia kot.

15 MAC 2009




Hari ni aku ngan Cartaz buat kije gila....aku sendiri takut nak pegi tempat tu....aku hanya berani memandangnya dr jauh sajer..teringin nak pergi ada dlm hati tapi tak der sapa nak teman. Oleh kerana cartaz ni selalu pegi..dia cakap dkt aku aaaa dia dua minggu sekali mesti pergi tempat tu...dia ckp suka tgk budaya dan cara hidup diaorang. Dah dia nak teman dan aku pulak memang cuba nak masuk...so lepas Solat Maghrib aku ngan dia beranikan diri pergi ke Batu Cave... kami pergi masuk gua Batu Caves...mula-mula takut nak masuk tapi aku beranikan diri............ermmmmmmmmmmmm best..cantik pemandangan dia...dan aku dpt tgk camner diaorang semayang..aku dpt tgk dengan lebih dekat budaya orang india yg beragama Hindu semayang....aku ada amik beberapa keping gambar..cantik..dari atas gua batu caves aku dpt tgk Kuala Lumpur di waktu malam..cantik sgt..aku rasa teruja gak tgk pemandangan macam tu heeheh yer laaa tu first time aku naik tangga batu caves yang berjumlah lebih kurang 280 anak tangga.....habis jelajah gua batu caves ..aku ngan cartaz rasa penat gak hehhe yer laa panjat anak tangga.....terus aja kami balik umah lerrrrr dh tak larat nk g jejalan dh huhuhu.






P/S : Terkilan gak dalam hati tak dapat nak join game Netball (KL Open) minggu ni..tapi insyaallah minggu depan ada lagi game..aku cuba usahakan diri aku untuk join. Aku mesti join huhu
6 Responses
  1. cL Says:

    aiyak..dh lame x jumpe kak chik n kak ieca..huk2 windu dowang...


  2. Alam Setia Says:

    biler nak belanja aku nie


  3. Anonymous Says:

    wah......hellokitty teringat zaman2 dulu..rasa happy sangat2 bila dapat berkumpul berjumpa dengan kawan2 baru/lama....bila terkenang..tersenyum sorang2... hehehe...


  4. Unknown Says:

    nad besh besh gak dpt jumpe wan.. geram geram.. nanti jumpe lagi tau.
    bile nk email gmbr kat nad? neway, hepi belated bday.. may all ur wishes come tru. XOXO nad muah muah..


  5. diary, fara Says:

    ceh, aku ingat kat mana la ko takot sangat nak masuk tuh.. ayat menakotkan sunggu. siap nak teman2



Post a Comment