RASA TENSION SIKIT


Mesti tertanya-tanya pic sapa dkt atas tu ek?? hok alaaaaa nyomel-nyomel nyerrr ..aku suka sgt ngan pic tu..comelll sgt tu yg aku copy dr salah satu blog...Qiella jgn mare ek..aku suka aaaa pic ni cute miut heheh nyomel cangatttttt huhuhu...sudi jd besan aku dok?? hahaha

Waaaaaaa semalam urat kaki aku terseliuh masa main netball....sakit nyer tapi nasib aa aku ni lelaki kalau tak mesti meraung..sakit siottt.....nasib aa ada bebudak team Lagend tu haa tulun aku huhu..tima kasih aa Fahmi wat susah-suah jer tolong spraykan minyak panas heheeh. Happening gila semalam main netball..aku enjoy sangat.....budak-budak tu otak gila-gila dan mulut semua mulut puaka......especially Fahmi aaaaa. Yang si Ustazah pulak tak habis-habis ngan lawak dia.....sejibik macam Ustazah Bahiyah hehe (Buat ala-ala ceramah forum perdana gituu). Aku balik terhenjut-henjut..nasib adik ada huhu hantar aku sampai DBKL balik..kalau tak berjalan aa aku dr Bank Negara tu. Tima kasih adik.

Balik umah dah sampai lewat..tapi si kecik tu bila dengar suara aku balik jer terus lari nak dekat aku..aku dh laa berlengas ngan peluh badan..tapi dia rindu sgt dkt aku kot..yer laa dah 3 hari aku tak balik umah heheh aku tido Damansara.....tenang sikit...umah tu xder sapa-sapa....terpaksa laa aku melayan si kecik tu kejap.....main-main ngan dia..mengekek dia gelak (aku harap korang faham bahasa aku guna) hahaha pastu tak mandi tak apa aku baring mata terus lelap sampai aa pagi.

Hari ni dekat opis kepala aku tension sikit bukan apa aku mcm bengang jer hari ni...telefon opis aku asyik berdering jerr..aku tahan sabar jer jawab telefon (last-last aku cabut wayar tepon hahaaha puas hati)..dah laa banyak benda nak kena baca adoiiiiiii....pas tu tambah plak akunyerr opismate kena tukar ke bahagian lain ..lagi laa aku bengang............yer laa orang-orang atas yang bangang tu aaaa..memang dasar kepala cipanzi ..hanya tahu kepentingan sendiri..nak tukar staf bukan nk bincang ngan bos aku..tahu main tukar jerr...sian aku tgk boss aku..aku faham perasaan dia...dia nak yg terbaik untuk unit aku......opismate aku mcm aku jugak aaaa dah arahan kena terima kenyataan..kami berdua ni orang kecik jer..semuanya "saya menurut perintah" mcm hampess tul........ Sepanjang aku bekerja ngan dia aku langsung takder masalah ngan dia..nak kata gaduh memang tak pernah...kami berdua ni dah mcm adik beradik keje..tak pernah pilih keje dan tak pernah berkira buat keje sbb tu laa aku sayang sgt dekat dia ni.............kalau keje malam kami kuar sama-sama.....kalau keje audit aku kdg2 dia tolong dan keje audit dia kdg2 aku tolong. Kami berdua tak pernah bertengkar...kalau ada masalah mesti bincang sama-sama. Sedih gak aku dia kena transfer....orang yang gantikan dia boleh ker jadi mcm dia??? urmmmmmmm ada ker harapan?? ntah aaaa aku terpaksa terima kenyataan. Terima kasih anip sebab sudi nak bekerja ngan aku...sepanjang ko bertugas ngan aku..kalau aku ada buat salah aku minta maaf banyak-banyak.....suka-duka kita bekerja bersama simpanlah buat kenangan....byk perkara yang dah kita lalui dekat opis ni..kena marah, kena puji semua ada hehehe.....aku ucapkan ko buatlah yang terbaik di bahagian baru nanti ok??

Buat Cik Lola plak..kejap jer dh nk abis praktikum..jgn lupa DBKL..kalau senang-senang datang laaa sini ok...no telefon tu tinggal-tinggal dekat abg rhuddy ni mana tau free-free boleh hang out sama-sama heehheh ajak big mana sekali

"Aku cuba jadi kawan yang memahami, tetapi sejauhmana kawan kita akan memahami kita"
5 Responses
  1. diary, fara Says:

    minta lalu ek
    tapi bab telefon berdering tu aku faham..
    tang banyak2 kerja ada jer salah extension
    sabar2


  2. cL Says:

    huk3..tq2..insyaallah leh jumpe kat kenarianz gak..b!g mama pn dh kamceng da dgn sy...hak3..aiyak en.hanif nk kuar dr jbatn..sgt sedey lor..huk..pasi ada org rindu dgn en.hanif nnt kn...x gitu b!g mama?? ;p


  3. Anonymous Says:

    sedih gak.... en hanif nk tukar huk hukkkkk.........


  4. Anonymous Says:

    kata ipin :- betul betul betul..

    "saya menurut perintah"...huhuhu..
    19 huruf yang mengalahkan kuasa veto...( tak kuasa aku )

    kata upin :- sabar tu separuh dari IMAN...

    HOPE ALL GOES WELL - hellokitty


  5. terkuar bijik mata aku nengok ada pic aku masa kecik2 wakakak rizz ngan boy kompom jeles wakakaka

    aku nak wat serangan hendap kat ang nie siap sedia arr wkakkaka


Post a Comment