LETIH

Salam..

Hari ni betul-betul rasa penat sangat...tak tahu kenapa..badan aku rasa letih dan kepala lak sakit ermmmm...maybe tak cukup rehat aaa kot. Kaki aku masih sakit lagi adoiiii bila aaa nak elok..selagi tak elok aku takut nak main bola jaring ni ermmm game sabtu ni pun aku x dapat nak join huhuhu.....keje dekat opis lak tak habis-habis..banyaknyaaa keje..aku rasa mcm nak menjerit jerr n kalau boleh nak jer aku amik cuti lama-lama tinggal semuanya tapi apakan daya nk mengeluh pun dkt sini jer laaa....ni semua dugaan kepada aku aaa kot...keje tetap keje....kdg2 kawan-kawan aku marah dkt aku..keje sampai lewat-lewat siapkan keje....tapi diaorang tak faham dah bos aku nak takkan aku nk ingkar perintah...selagi aku boleh siapkan aku akan siapkan.

Ni aku dkt Damansara...hati aku tenang tul kalau datang sini..lapang kepala hotak coz takder sapa-sapa nak kacau aku heehhe kalau balik umah akak aku..... ada jerr benda dia nak sembang ngan aku..malas tul aku...esok maybe aku balik Batu Caves coz hari sabtu aku keje lagi ermmmm..Cartaz lak tak der..dia ke Penang ada keje dekat sana....kalau dia ada blh gak hilang penat sembang ngan dia..ada jer lawak bodo dia tu hehehe....tapi happy sembang ngan dia ni...jenis low profile...aku senang tul kawan ngan dia. Yang bestnya kepok yg dia beli dkt aku siap dia gorengkan lagi heheh baik tul kawan aku sorang ni...patutnya aku nak makan aku goreng aaa ni tak dh aa dia beli...goreng lagi...malu gak aku kadang-kadang tu...tapi wat muka tebal aaa makan hahahahaha dah dia rajin sangat.

Nanti aku nak up satu entry citer sedih yg aku dapat email petang tadi...kisah seorang Ibu..tersentuh gak hati aku baca cerita tu urmmmmm........serius aku ckp dan ikhlas dihati aku...aku begitu menghormati kaum wanita...wanita adalah insan yg paling tabah aku rasa...wanita juga adalah insan yg hatinya halus, jernih dan ikhlas. Sifat keibuan yg ada dlm diri setiap wanita kadangkala buat aku terkesima dan tak dapat aku nk sangkal seorang wanita sanggup lakukan apa saja untuk kebahgian keluarganya...Tanpa wanita aku tak lahir kedunia ni....terima kasih kepada wanita yg sanggup bersambung nyawa melahirkan zuriat2 yang soleh dan solehah.............seharusnya wahai para lelaki..jgnlah kita menganiyai wanita ...berilah mereka kasih sayang yg sewajarnya di dalam rumahtangga kerana mereka adalah penyokong pada sebuah keluarga. Jgnlah letakkan keegoaan lelaki tinggi sehingga kita mengecewakan hati seorang wanita yg lembut. Aku bukanlah nak mengagongkan mereka tapi bila aku lihat byk berita penderaan dan eksploitasi ke atas wanita aku rasa terpanggil untuk bercakap. Kalau ada lelaki yang tak suka ..aku minta maaf bro..ni luahan hati aku.

ghuarghhhhhhhhhhhh ngantuk gila lak aku malam ni....rasa nak tido dulu aa esok nak bangun awal ehehheh.....nantikan entry esok cerita seorang ibu mithali.
2 Responses
  1. rizz Says:

    slmat hri wanita hikss!


  2. Alam Setia Says:

    lor...awat yg hang letih nie? buat per tu...hehehehehe terlebih kot


Post a Comment