HUHUHU....HAHAHA

Nape ek tajuk aku mcm tu hahaaha...aku sendiri tak tahu..dah dua hari aku tak update blog aku..rasa lamanyerr tak update..bukan tak nak update tapi malas lak tangan ni nak menaip hehehe. Tambahan pulak urat kaki aku yg terseliuh ni masih tak baik lagi..bila berjalan ok tapi bila solat nak bengkokkan kaki sakit yg amat..bila aku tekan tempat sakit tu urat dia mcm bengkak jerr.....so tak blh aaa nak g training bola jaring minggu ni..urmmmm

9.03.2009
Hari ni cuti umum Maulidur rasul...aku masuk jer blog aku ramainyaaa orang wish maulidurasul dekat aku..ma kasih laaa kepada semua blogger yang masuk and wish to me....hari ni aku main internet pastu aku bukak movie-movie yg di upload oleh Cartaz...ada laa dua tiga movie yg dia sempat save dalam hard disk aku..best gak cite dia huhuhu.. Sebelah malamnya pula pegi amik Cartaz dekat stesen komuter......waaaaaaaaaa mung memang Cartaz..perli aku dok bertempat..mentang-mentang aaa aku suka kepok mung bawa sampai 4o bungkus kepok dkt aku huhuhu tapi apa pun tima kasih aaaa banyak-banyak...wat susah jer hehhe sedap kepok Cik Nung ni ikang byk sokmo...lepas amik dia terus antar kepok rebus dkt akak aku..baik nyerr hati dia bg dekat akak aku kepok rebus tu huhuhu walaupun aku menghalang kerana kegelojohan aku untuk makan seorang diri wkaakakakaka....akhirnya kena gak aaa tazkirah ngan mamat ni.....yer laaa ustaz aku dok dengki ngan kakak aku heheh cuma aku nok makang banyok sikit jerrr ermmmmmmmmmm.....habis hantar kepok umah akak aku terus kitaorang makan dekat Gees Seafod yer laa tempat kegemaran si Cartaz sekarang. Suka sangat dia dapat makan kerabu kaki ayam..........aku hanya melihat dia makan dengan kegelian sebab aku geli nk makan kaki ayam ni ..dok terbayang ayam dekat kampung aku yg dok pijak taik kucing ngan taik dia sendiri uwekkkkkk nok muntah doh aku huhuhu.

10.03.2009
Semalam aku balik kerja dalam pukul 6 petang coz malam dah janji ngan Cartaz nak tgk wayang..aku dah belikan tiket cerita "Seven Pound".......best gilerrr citer dia hahahhaha sampai aku tertidur huhu....yang paling aku nak ketawa si cartaz ni aaaaaaaa......beriya dok sebelah aku tengok ngan penuh kusyuk....muka tak tido..aku kejap-kejap usya muka dia tgk dia tido ke tidak....tapi tak tido..selalu mamat ni kalau tgk wayang mesti nk tido heheeh........aku tgk dia mcm faham jer jalan cerita......tapi aku rasa dia buat-buat faham sebab dah dekat nak ending cerita tetiba jer aku dengar suara dia jerit dengan penuh excited

" hooooo fahang doh dio nok tolong orang yang accident tu"
(dengan gaya suara yang penuh excited)

aku bila dia dengar ckp macam tu aku punya laaaa gelak .....siap kena kutuk ngan aku lagi hehhehehe....jgn marah ek Cartaz..ala kawan-kawan gurau jerk hehehh..yer laaaa start mula cerita dia tgk mcm faham jer jalan cerita tapi bila ending boleh ckp mcm tu. ermmmmmmm (confirm aaa dia buat-buat faham) hahahahaha

Sebenarnya cerita "seven pound" ni memang touching gila cerita dia......masa nak ending tu memang sedih aaaa cuma jalan cerita dia jer penonton perlu banyak berfikir kenapa dia buat semua perkara tu.....penonton tak tahu pangkal sebenarnya cerita dia..bila dah dekat nak ending baru ada flashback tentang kisah yang dia menyebabkan accident yang akibatkan isteri dia meninggal dunia serta 7 orang maut di jalan raya. So dia yang masih hidup nk tolong waris-waris yang telah mati ni laaaa sampai dia sanggup bunuh diri nak bagi jantung ngan mata dia aaaa pada org-org ni.

Aku sendiri mula tak faham cerita dia..tapi aku buat-buat faham aaaa...cartaz pun sama gak tak faham..bila dh dekat nak ending baru laaa faham cerita dia camner. So aku suggest sapa yg tak suka berfikir tak yah aaa tgk citer ni coz amat membosankan huhuhu.....balik umah dh lewat.....basuh-basuh apa yg patut pastu terus tido coz .....ghuarhhhhhhhhhhhh nagntuk gilerr beb..
1 Response
  1. hhehee nk tgok gak lah seven pound tuh hikss


Post a Comment