HORMON BADAN

Salam.
Entah kenapa hari ni aku rasa hormon badan aku berubah lak..rasa lain mcm jerrr aku rasa kadang-kadang macam nak menggatal...kadang-kadang rasa mcm nak marah dan kadang-kadang aku rasa macam nak ketawa hahahaahhaha mungkin sebab aku terpaksa berjaga-jaga dengan serangan puaka Qiella atau serangan sunyi sepi si Boy adussssssssss..tapi apa pun perancangan serangan balas harus dibuat........heehhheh tapi yg paling aku tak puas bila baca blog Qiella...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dia nok jumpe Rizz lak dah hahahah.....pastu aku ni dia tak nok jumpe ker?? takut aku serang ngan taik kucing lagi hahahahaha...takut busuk lagi??? huhuhu...Rizz ko jumpa dia baik-baik tuuuu taik kucing selebet lagi atas tudung dia hahahaha......dengan mulut puaka Qiella aku rasa si Rizz harus bersiap sedia dengan penutup ebsi agar lendir-lendir di telinga Rizz takkan terkeluar dek mulut puaka Qiella hahahahaha (ala-ala macam Pompuan yg buat kung fu suara singa dalam cite Kung Fu Hustle) wakakakka gelak seketttttttttttttttt

Dah cukup aku ngumpat Qiella hahahahah....Boy jgn lupa sokong abg tau hehehehe.....

Hari ni aku masuk opis Ya Alllah murahnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rezeki aku hari ni...huhuhu banyaknyaaaaaaaaaaaaaaa makanan yg staff aku bawa hehe..mula dengan nasi kerabu yg dibeli oleh kak jaja (Bos tak datang aku tibai nasi kerabu bos hahahah) lepas tu cik lola lak bawa spagethi..amboii sedapnyaaa spagethi dia patut aaaa Pn Mary beriya nak jadikan menantu heheheh..tapi abg rhuddy sempat rasa sikit jer coz perut dh makan nasi kerabu.......pastu Cik Tum lak bagi aku nasi lemak.wahhhhhhhhhh perut aku dh kenyang..aku simpan nasi lemak tu untuk lunch...huhuhu baik sungguh staff aku...tapi terkilan tak sempat nak makan apam yg Abg Yap kasi huhuhu...depa pulun tak tinggal dekat sy ek??? (dengan muka ngajuk) hahahahha....tapikan aku rasa laaa kalau si Qiella yg keje dekat tempat aku mau dia pulun semua hehehhe.......ntah kenapa aaa sejak dua menjak ni aku asyik nk klik link blog si Qiella jerkk.....ko mandram aku kaaa Qiella heheeh...

Adoii hari ni hidup aku penuh ngan meeting..pagi dan petang ada meeting...ni masih dipejabat...tgk kiije atas meja dh macam nyampah..malas aku nk sentuh..aku stay kejap sbb malam ni nk jumpa budak kelab..dah lama tak jumpa Nad...rindunyaaa aku dekat Nad ni....suara celoteh dia dulu terimbau dekat kepala aku...camner laa rupa dia ek?? mesti makin comel hehehe...kita jumpa nanti Nad ek huhuhu....lama gila dok jumpe mung.

Cartaz mesej lagi tadi..risau tul aku ngan kawan aku sorang ni...tapi aku tak boleh nak cerita kenapa aku begitu risaukan dia..dia dh amanah suruh simpan apa juga rahsia antara aku ngan dia......sebagai kawan aku hanya boleh berdoa dia berada di dalam keadaan sihat sejahtera insyaallah.

Untuk alam setia..amboii ko pikir lain ek?? memang letih sikit aaaa alam lately ni..penat eden ngan kije...dok cukup rehat..kepala lagi penat memikir huhuhu..weii aku wish ko berjaya k..belajar rajin2 Alam.

aku rasa cukup untuk hari ni ..byk sangat aku melalut..last sekali aku nak ucapkan terima kasih kepada Cik Lola kerana sudi nak praktikum dekat tempat aku....Abg Rhuddy harap lola akan terus berjaya dalam hidup..jgn lupa kalau makan nasi minyak jemput abg rhuddy ni.....k hope kita blh jadi kawan oraitttttttt upssss "No Rice" heheehe
4 Responses
  1. b0b0y Says:

    hahaha.. mari ramai2 kita serang sis QILA... wakakakakaka <--gelak puaka nie.. hik3


  2. cL Says:

    erks sedap ke..lahai simple jek tuh..no rice??adoyai...XMUNGKIN...hek4..smoga bjumpe lg n tq so much ekh...


  3. Unknown Says:

    hehe. da jumpe nad kan? makin comel dan montel gitu. hehehe. :p


  4. puaka sungguh!!! kemain laie mengata aku yek wakakak oiiit nak jumpa leh jer aku x der hal ang add dulu id aku dalam ym iaitu sesuciqiellah nanti aku pm ang (ilang akal per nak suh aku tinggaikan no phone dalam nie) kang tak pasai2 ada plak yg nak phone sek wakakak saper nak jawab wakakak suh boy yg jwap wakakaka

    tak pun ang email kat aku nadia@ikram.com.my no phone ang kang aku roger ang key!!!

    aku mandrem ang pakai puaka niyang rapik yang naek rapid kl wakakaka


Post a Comment