KELETIHAN DAN KELESUAN

Salam..
Sehari aku tak update blog ni rasa lama jerrr...bukan apa aku terlalu sibuk ngan keje dan rutin harian aku...bila balik umah dah lewat dah tak larat nak buka lap top .........so memang semalam amat penat sangat......habis keje ada training netball plak adoiii memang letih gila....

esok pagi-pagi masuk kije...belambak tak siap....aku dekat opis dh mcm mak nenek plak....dok membebel dekat staff aku...adussssssss apa tak nyerr aku membebel ..bila minta fail dan laporan mesti lambat pastu tak dpt..hanginnn jer aku.....tapi aku ni sabar lagi....tetap berhemah membebel dengan cara nasihat ermmmmmmmmm harap-harap satff aku tu dengar aaaaa ckp aku. Esok-esok aku dah tak der dekat opis ni aku nak diaorang semua tahu camne nak handle apa jua perkara yang menjadi isu. Sekarang ni pun aku tgk EO admin aku dah ada sikit kemajuan.....dah boleh buat decision dan buat perkara mana yang baik...tak perlu dah nak tunggu aku arah baru nak buat....aku suka kalau staff aku tahu buat apa yg terbaik untuk untuk unit ni...cuma satu jer yg aku tak suka...jgn memandai-mandai....pandai wat kije tak pe tapi kalau memandai-mandai wat kije tu yg aku tak suka.

Semalam training netball aku dah banyak improve sikit....gerak kaki dah tak der..cuma body contact ada sikit-sikit lagi...byk lagi teknik2 yang aku kena belajar daripada kak zaharah ermmmmmmmm pelan-pelan aaa dh mahir esok aku akan join game heheehe sekarang aku takut nanti menyusahkan group Lagend plak kalau aku masuk game........aku tak nak nanti sbb aku diaorang kalah huhuhu.

Semalam balik umah ada suatu kejadian yang berlaku....membara jerr hati aku ngan cartaz ......si cartaz mmg dh lama geram..sama ngan aku wakakaakkaa......terus meletup..aku bergabung ngan cartaz (aku sebagai batu api jer hahaah) selebihnya cartaz aaaaa yg taram........padan muka dia wakakaakaa tak sedar diri..suka menipu orang lagi..dah laaa menipu pastu bodoh lak tu..adoiii ada gak manusia macam ni dlm dunia ni....mulut jer manis tapi hati bagai lahanat........byk pengajaran yg aku dapat....kita kena hati-hati dalam memilih kawan tu jerrr....manusia ni rambut sama hitam tapi hati lain-lain....tak perlu laaa aku cerita apa yg berlaku coz boleh mengaibkan org cukup laa sekadar kita sebagai manusia tahu bahawa manusia-manusia mcm tu mmg wujud atas muka bumi Allah ni. urmmmmmmmmmmmmm.

Ntah kenapa dekat opis aku asyik terlepas jer ckp ehhehheh kesian dkt staff aku....big mama..asyik kena jer nyakat ngan aku jer heeh bro rhudy minta maasf ek big mama...suka nyakat sikit-sikit jerrrrr coz perangai big mama sejibik mcm adik bongsu bro rhuddy wkakakakaka saiz pun sama hik3x (mampuih kena marah lg larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk).

Hari ni ada jamuan perpisahan dekat opis untuk Lola,Hanif dan Kak Rosni..............good luck to Lola ...moga berjaya dalam degree pulak ok..jgn mengalah sampai berjaya dan kalau ada rezeki nak jadi Akauntan mcm bro rhuddy silakan....cuma kena usaha lebih wokey.......untuk kak Rosni moga terus sihat sejahtera dan terus maju jaya dalam hidup (kalau ada bisnes kencang jgn lupa habaq k) hehehe..dan untuk Hanif wishh u best of luck..............Hari ni memang kecoh..skrg staff2 aku ni dh pandai sakat aku..mana tak nyerrr hari-hari dok masuk blog aku so tahu jerr apa aktiviti aku huhuhu pastu nyakat aku....ermmmmmmmmmmmm asalkan u all bahagia sy tumpang gembira.....i'm very happy working with u all guys...sy amat bangga ada staff mcm kamu semua.....semuanya rajin dan bertanggungjawab.......yang paling saya suka kamu semua dpt bezakan waktu kita suka-suka ngan waktu sy bekerja..itu dh cukup buat sy.

Actually lupa lak nak ckp....hehehe aku tak nak ckp tapi aku nak ckp gak huhuhu...aku dah call si Qiella hantu puaka tu...keji toll ada ka dia ckp suara aku mcm suara bekas-bekas bf dia kot hahahaha adoiiiiii hampes....tapi minah ni baik tol...aku suka sngt sembang ngan dia...namun segala perbualan aku ngan dia aku x nak masuk dlm ni coz ada sesi umpat mengumpat..aku takut nanti dia masuk entry pasal benda tu...so tak nak kutuk dia dekat blog aku wkakakakakaka nanti pecah rahsia....cuma aku nk kongsi sms yang dia bg dekat aku......siollll mcm hampes jerkkk ni sms dia :-

"Thanx 4 calling. Suka dgr sore ang wakakaka terubat gak ar rindu pd seseorang wakaka bru leh tdo wakakaka keji kan aku. Nantikan kmunculan n3 aku mlm esok wakaka"

Ermmm gitu laa sms dia.....aku nk jmpa gak ko satu hari Qiella insyaallah kalau diizinkan.

wokey nak balik dh letih dh huhuhu cin cowww
8 Responses
  1. Anonymous Says:

    xkisah pun arr,cz sy phm....
    thankszzzz....
    huhuhuuuuuuu


  2. b0b0y Says:

    hohoho.. scandal dah ngaku nie.. bermadu la ngan abg RIZZ tu ..ekekeke


  3. Anonymous Says:

    best gak dpt boss cam bro rhuddy...
    tp kekadang takut gak (muka2 ganas sgt arr)..
    kekadang de gak yg tacingg ngan bro, tp depa ckp belakang jerr...
    bile depan "baik boss"


  4. hajarnye dik b-boy kemen nk bmadu.rizz da btunang lah hahah..wahh rhuddy fall in love ngn qilah da larikkkkkkkkk hihii


  5. Hye Rhuddy, kunjungan balas ni. Erm...bagus juga blog kamoo. happy belated B'day ya, semoga dipanjangkan umur, murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik


  6. t8 ur time 2 rileks..
    thanks jd follwer...
    =)
    xD


  7. madu??? madu hempedu kew? wakaka hajarnya boy wakakak sampai ke sini ang dok bahan aku kan wakaka

    rhuddy wakakakakakakakakaka puas ati aku wakakak


  8. laie sorang hajarnya di rizz bongok nie wakakakakka


Post a Comment