BADMINTON OPEN UAD

SABTU 28 MAC 2009
Hari ni pagi-pagi lagi aku dah bangun...lepas subuh jer terus bertolak pegi ke Dewan Komuniti Sentul ada game badminton.....aku selaku pengerusi BKSS unit aku wajib turun untuk memeriahkan lagi program ni..........walaupun sambutan dari kakitangan tidak lah menggalakkan tapi aku bersyukur kerana penyertaan daripada kaum kerabat staff aku pun ramai gak yang masuk hehehe...mula-mul ingt dah cancel dah coz clash ngan india kahwin dekat situ gak..tapi lepas bincang-bincang kami dapat gak on game tersebut yang dh lama gila tertunda ......pertandingan yang bermula jam 8.30 pagi tu berakhir pada jam 1.00 petang. Pemain-pemain memang hebat huhu terutama Big Mama yang hanya menjadi pemain gantian wakakakakaka....pemain gantian pegang pom pom hik3x (larikkkkkkkkkkkkkk kena marah lagi wakaka).

Buat semua pemain-pemain yang menyertai pertandingan tersebut aku ucapkan jutaan terima aksih penyertaan yang diberikan......moga ukhwah kita terus kukuh di unit ni k.....dan tak lupa untuk atlit-atlit yang telah memenangi pada pertandingan tersebut :-

SINGLE LELAKI

Johan - Abg Man Md Noh

Naib Johan - Abg Hasmi (Laki Kak Zu)

Ketiga - Nordin (Aku kalah ngan dia pusingan pertama ..hampes tulllll)

SINGLE PEREMPUAN

Johan - Faizzura (TA Aku)

Naib Johan - Lola (Adik aku eheh)

Ketiga - Kak Rosni (Akak di opis..mesraaaaaaa)

DOUBLE CAMPURAN

Johan - Abg Man Md Noh + Abg Yuseri

Naib Johan - Nordin + Abg Rhuddy (Aku aaaa tu wakakaka menang gok huhuhu)

Ketiga - Joe + Yusop

Tak lupa kepada para jawatankuasa BKSS yang bertungkus lumus menjayakan game ni...especially Tumilah, Wan, Azrina, Sharie. Syam, Hanif dan ahli-ahli lain....tak lupa kepada penyokong..walaupun x main tapi semangat dtg huhu sapa lagi kalau tak Kak Noi a.ka Kak Shimah kita heehheeh Ibu Audit....

Mula-mula aku dah berangan nak menang tapi nak wat camner kalah gak ngan nordin ermmmm tapi sian dekat aku kena kutuk kaw kaw ngan staff-staff aku ni huhuhu.......Big Mama ni kan memang aaaaaaaaaaa tapi apa pun dh balas dendam hahahaha siap kena telan air peluh masin wakakak mesti sedap kan kan kan......tetiba lak kak noi pun kena gak hahahah mesti sedap minum air peluh huhuhu.....adik lola pun sama ek...siap pakat ngan Big Mama ngan Kak Noi...adoiiiiiiiiiiii memang aritu aku kena teruk ngan diaorang...sampai terkelu lidah aku kena kutuk........terpaksa aaaaaa aku telan kutukan kutukan tersebut.......tapi apa pun aku tetap menang gak no 2 heehheh dlm bergu campuran...ok aaa tu tebus kekalahan balik hahahahaha

" untuk adik lola....abg rhuddy sokong lola kawan ngan mr sengal tu heeheh...sekali abg rhuddy tgk budak tu memang baik...sesuai ngan lola....makan nasi minyak jgn lupa k..abg rhuddy doakan lola sentiasa bahagia dan ceria.....dalam hubungan mesti give n take k"

ermmmmmmmm habis jer game aku terus balik..memang letih gila beb..tapi tetiba lak dpt sms dr kak chik ajak celebrate earth hour dekat sunway piramid....mula x nak g coz letih gila and dah ckp ngan cartaz nak makan sama...tapi last-last cartaz ckp x nak kuar makan so aku pun g aaaa sana join ieca,kak chik and nizam...aku ajak cartaz dia x nak plak ermmmmm

HAPPY EARTH HOUR
Malam ni aku g sunway pyramid...celebrate earth hour ngan kak chik,ieca dan juga nizam heehhheh best gak bila tiba sana aku tgk ramai gila org...dan mulalah sesi berebut gelang cahaya wakakakka nama apa aku pun tak tau....lepas berebut gelang tu aku berebut lak nak tandatangan dekat board menyatakan sokongan aku wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bestnyerr ada tandatangan dekat situ heheh. Kak Chik lak sibuk nyerr nak bergambar yang aku x tahan ieca tu laa siap pasang lilin lagi adoiiii ieca tak sangka lak hang ni jiwang gak ek huhuhu. Kaki bergambar lak.....tengah dok sibuk begambar tu tetiba lak ada sesi merebut key chai ...aku apa lagi sambar banyak gila key chain..dia main lembang jer atas meja aku pun sapu aaa byk sikit hehehe
Sambil menyambil tunggu lampu pasang and nizam dtg..aku,ieca dan kak chik memulakan sesi mengumpat wakakakka...biasa umpat sikit-sikit jerk huhuhu. Si nizam ni pun tak tau kemana menghilang....ermmmm tungu punya tunggu lepas lampu pasang baru dia muncul...wakakakaa...terus kitaorang sound...dah habis earth hour baru nak sampai ermmmmm....tapi alasan dia blh terima ok laaa tu. Lepas lampu pasang kak chik ngan ieca sibuk lagi nak bergambar..sama aaa ngan aku..x nak lepaskan peluang sambutan setahun sekali jer huhuhu...selesai bergambar perut dah lapar dah ermmmm mula decide nak makan dekat luar tapi mcm mahal jerrr..terus nizam and kak chik ajak makan dekat A&W....aku makan corney jerr tapi yg sedap biasa aaa air dia heehheheh betul-betul membuatkan aku puas wah wah wah wah..andree yeba yeba (pinjam tema boy heheh)

Lepas makan-makan kitaorang terus balik...tapi sempat gak aku belikan makanan untuk cartaz sian plak aku dekat dia....td aku keluar tgk dia mcm nak demam jerr aku belikan dia air badak ngan makanan dekat dia..sampai umah dia dah tido..aku kejutkan gak bg dia makan dan telan ubat....sbb aku ckp esok tak sihat memang plan terus cancel heheh .
5 Responses
  1. hehe celeb earth hour gak hikss best!! n then net ball ble lak


  2. b0b0y Says:

    kalahhh..????isy3.. penat je training.. ekekeke. larikkkk!!!


  3. cL Says:

    huakaka..xpe3..nnt tunggu la kemunculan kami untuk mbuat serangan...hahah..kn b!g mama kn..kt Serang lg tau..huakak..ape3 pn tahniah2 wahai abg rhuddy...insyaallah..akn ku jaga si sengal itu..hek4...


  4. Hezesuze Says:

    wah smbut earth hour kt sunway...clust!!! ye lah sambut kekalahan skali latuh...hehehe


  5. Rhuddy, Xpe la kalah, yg penting semangat kesukanan tu


Post a Comment