18 SX SAHAJA HUHUHU

AHAD 29 MAC 2009

Nasib laaa ko dh sihat cartaz kalau tak memang dah cancel dah nak g tempat ni heheeh. Hari ni aku bangun dalam keadaan terkejut mana tidak nya aku rasa cadar tilam dah basah semacam jerr adoiiiiiiii air apa lak ni...aku bingkas bangun dan aku rasa memang basah.....ermmmm sah air apa lak kuar dari "%$%#%" aku nyer lak ni....aku tgk dan rasa air tu...nak kata air mazi takkan laaa byk mcm tu sekali, nak kata air mani mesti bau punya.......ala takkan aku tak kenal air mani ermmmmmm pastu aku ingt air kencing wakakakaa aku kencing malam?? tak pernah aku kencing malam...aku bau air tu tak der bau hancing pun...urmmmm sah bukan air kencing......aku termenung kejap dok pikir air apa....tapi xder jawapan.....kot sapa-sapa blh jawab air apa ek???? hehehheh konfius aku..maybe peluh kot..tapi byk gak tu nak kata air peluh huh malas aaa nak pikir.....lantak aaaaaa tapi apa pun cadar tu terpaksa gak dibasuh huhuhu.

Habis berfikir terus aku kejut mamat yg banyak keluar air basi ni haahahahaha memang tido rajin keluar air basi bucukkkkkk tol.....dah plan hari ni nak pegi ke tempat yang dah lama aku teringin nak pegi...tapi xder kaki yang nak temankan aku...bila cartaz ckp OK jom pegi aku terus on jerr coz dh lama terpendam dalam hati.....sebelum pegi kitaorang g breakfast dekat sungai buloh dulu.....ermmmmmmm sedap gila nasi kerabu mak cik kelantan ni heeheh...cartaz nak makan nasi dagang tak dapat coz dah habis..huhuhu siang mung ek..sorry aa bro kita lmbt g hahahaa. Habis makan cartaz byr..ma kasih belanja heehe.....then terus jalan sekitar..mamat ni nak tunjuk makmal tempat dia buat eksperimen....si cartaz ni dah pesan ngan aku jgn beli umah kawasan tu coz kawasan tu memang tempat wabak kusta....and majoriti penduduk dia kaum india. Besar gak makmal kesihatan persekitaran awam....tak sangka dalam ceruk mcm tu pun ada gak makmal sebesar tu....si cartaz ni otak putus fius gak mcm aku wakakakaa....ada sekali dia ckp dia nak tgk bakteria jerawat dia..sanggup picit jerawat pastu buat eksperimen ehhhheee keputusan dia bakteria jerawat tu membiak cepat gila..sbb tu jerawat dkt muka dia besar tu hahahaa..........habis jejalan dekat area tempat dia blaja kitaorang terus bertolak ke destinasi yang dituju...........

Ermmmmmm sampai jer dah ramai org...adussss mahal gak tiket dia ek....tapi dh sampai masuk gak aaaa coz memang teringin nak masuk...sekali dalam seumur hidup pun ok gak aaaaa.....masuk-masuk jer dh mcm org tak betul hahahah tak tau nak main mana satu........Sunway Lagoon ni memang besar gila....permainan dia byk lak tu......aku ni jenis penakut nak naik benda-benda gayat tapi ntah mcm mana aku kena hasut ngan cartaz aku follow jer dia naik benda-benda gayat tu.....



Ini laaa mainan pertama sekali yang aku naik..........aku jerit mcm nak habis suara aku....takut gila bila tergantung dekat atas..dh tu pula dia buat pusingan 360 darjah waaaaaaaaaaaaaaaaa rasa mcm hilang dah konek aku..kecut perut siottttttttttt patut aaa tak ramai yg nak naik..masa kitaorang naik ada dalam 7 orang jerrr.....aku siap jerit dkt pak cik india tu dah aaaaaaaa cukup stop kapal lahanat ni ........yang paling aku kelakar anak-anak cina depan kitaorang aaaa siap jerit..."pakcik cukup pak cik nanti kami mati pak cik. kami takut pakcikkkkkkkkkk" wakakakakak lawak sungguh dalam takut-takut tu aku tutuh gelak guling-guling tgk anak-anak cina tu hahahahaha...korang tau aaa pelat cina camner kan huhuhu.


Habis main kapal kepala aku dh pening...tapi si cartaz ni x nak rehat terus ajak main keretapi roller coaster lak...ntah apa nama ntah...dekat the lost gold tu haaaaaaa......aku memang takut tapi beranikan diri gak aaaaaaa cukup aaaaaaa sekali naik tobat dok naik dah..takut gila wakakakaka....laju lak tu..memang aaaa aku rasa kecut gila peruttttt...tapi yg best aku tak jerit pun naik menatang ni....yg mamat ni jerit mcm nak terkeluar gegendang telinga aku wakakakaka habis main siap kena kutuk ngan aku lagi hahahahaa..........padan muka dia sapa suruh ajak aku naik......dia pun terkejut tgk aku senyap jer sebelah dia hahahaha......banyak lagi permainan yang aku main..semuanyaaa best.....tu tempat kering...habis main dekat tempat kitaorang g tempat basah lak.

Ermmmm sampai tempat basah seluar pendek lak tak bawa...ni gara-gara cartaz aaaa ni...aku dh angkat beg nak bawa seluar pendek semua..dia lak tak kasi..konon nak main benda kering jer..padahal harga kering sahaja ngan campur basah sekali kurang bape hinggit jerr..rugi amik kering je .........terpaksa aaa singgah beli seluar....korang nak tahu ni first time aku pakai swimming trunk depan org hahahaha...tapi bila aku tgk ramai jer yang badan gemuk2 pastu perut buncit pakai swimming trunk jadi aku pun pakai aaaaaaaa...si cartaz ni pun sama gak....mula-mula dah salin dlm tandas macam malu nak kuar tapi dah nak mandi gak tempat basah wat muka selamba jer aaaaaaaaaaa hehehehe...nasib badan tough wakakakaka...kalau tak malu gak hehehehe.....korang bygkan laa aku pakai swimming trunk camne kan???? hehheh..ala nk compare ngan pak arab buncit2 tu lagi aaa malu hahaha..puas mandi dan merentungkan diri mandi kolam sempat gak aaa kitaorang main gelongsor-gelongsor yang ada dekat kawasan tu seronok dan amat puas sangat main mainan air ni....

Habis dekat tempat basah kitaorang kemas-kemas barang pastu g masuk screaming park lak....rumah hantu aaa tu..first time masuk mcm takut gak aaaaaaaaa tapi korang tahu laa kan aku ngan mamat sengal ni otak putus fius sikit hahahaha...kami masuk lagi kali kedua ...kali ni siap hantu dah kenal kami berdua wakakaka siap bergurau senda ngan hantu-hantu dalam tu lagi wakakakaka...bodoh punya hantu ada kaaa ajak aku makan dekat luar siollllllll jerrr...pastu kutuk aku budak botak hampes toll.......siap dia tau lagi budak botak masuk dua kali...nampak sangat aaa memori hantu ni kuat wakakaka..................................aku ajak si cartaz masuk kali ke tiga tapi dia tak nak..cukup aaa dua kali..dia malu nak masuk lagi sbb hantu-hantu dalam dah kenal kitaorang berdua hehehe.


Aku memang puas hari ni..balik umah dah letih gilaa............tapi sempat aaa mamat ni rajin beebonar basuh baju......aku tak tau aa rajin tak bertempat tol...tapi bagus gak..aku tak susah nak basuh baju aku wakakakaka.

ok salam kawan2 hehehehe daaaaaaaaaaaaaaaa

7 Responses
  1. b!gMaMa Says:

    ek elleeee....
    ingt kn bile muke ganas, kompem brutellll......... grope2 nyerr edak, hahahaaaaahahahhhh..
    amponnnzzz bro....


  2. b0b0y Says:

    hahahaha.. main minatang pusing 360 tu best.. bila tergantung tu dah hilang arah tuju dah.. tutup mata sudehh...hak3..

    pasal air tu..si cartaz punya kut...(emm apa die wat ngan bro RHUDDY ek..?) wakakakakaka

    larikkk!!!!


  3. siput.pemalu Says:

    huiiyoo... g sunway lagoon x ajak orang pn.. bro, kalau nk tau air tu air pe, pi la tanya cartaz tu. conphem dia tau.. wakakaaka (nasib baik x up pic bro ngan swim trunk tu hehe.. x leh nk bayangkan la camner. mesti pengsan kalau siput tenok)


  4. ooo rhuddy g sunway lagoon x ajak pon hahhah.kemain nk pkai swimming trunk.n then asal xde gmbo?!..hehe xpuas ati lala


  5. Rhuddy Says:

    ayoooo wakakaka....kamera habis bateri sebab tu xde pic pakai swimming trunk heheheheh


  6. cL Says:

    eleh..poyo jek abg rhuddy neh..huakaka..malu r tuh..xpe4..kami bayang kn..kompem gelak nk geguling nnt..hahahhaha


  7. humang aiii ang rudhy wkakak pakai swiming trunk wakakak tah iya tah idak (motip sebab tak der pic wakakaka)mesti kelakau ang kan wakakak

    muka ala2 ganas tapi penakut nak mampus wakakaka


Post a Comment