RETREAT DI ROYAL BINTANG SEREMBAN

Salam....masa aku update blog ni aku berada di Royale Bintang Seremban...ada retreat selama 4 hari di sini..ni baru jer habis perbincangan dengan big boss tempat aku keje..ala kalau sapa follow blog aku mesti tahu aku keje mana kan hehhhe.....penat memang penat tapi terpaksa kerana tugas. Actually bahagian aku tak laa banyak..aku just backup mana-mana yang berkaitan sahaja. Apa pun setiap pembentangan jabatan aku kena gak aa amik tahu coz SKT aku melibatkan diaorang punya operasi di jabatan-jabatan. Tahun ni agak penat gak bagi aku tapi aku akan cuba buat yang terbaik..mungkin niat untuk sambung Master kena tangguh sampai tahun depan sebab jadual aku tahun ini terlalu pack..kalau aku sambung belajar gak aku rasa aku tak mampu nak manage masa aku. Tapi apa pun aku kena kaji dan tengok macam mana hopefully niat aku nak sambung belajar lagi akan tercapai..especially bila ada org bagi semangat dekat aku untuk aku terus sambung.

Tadi cartaz mesej aku...dia demam teruk..sian pulak aku dekat dia dah laa takde saudara mara dekat KL tu..hopefully dia tak apa-apa...jam dah dekat kul 1 pagi dah ni mata aku pun dah mengantuk gak aaaa.....esok ada lagi kul 8.30 kena start aku kena tido awal...cartaz dh suruh aku kejut dia plak..yer laa org demam aa katakan ..esok plak dia ada exam amali plak...karang aku tak terjaga kesian lak dia hehhe....

upss lupa lak nk ckp...terima kasih pada insan yang pernah berkongsi kasih dengan aku dan aku doakan kebahagian ko dengan orang baru yang hadir dalam hidup ko..semoga ko gembira dengan jalan dan pilihan hidup yang telah di pilih.

salam adioss
0 Responses

Post a Comment