PENAT

Ambil sekejap kesempatan untuk update blog ni....ni cerita masa pergi AGM Kenarianz ermmm penat memang penat tapi best...cuma dekat sana ada perkara yang berlaku so pedih sikit hati ni...tak tentu hala gak perasaan ni nasib ada ibu...ibu byk bagi semangat..terima kasih yer ibu...and secara tak langsung ica pun kena tempias gak hahaahaha.....

Tak sangka plak aku ni ahli bersekutu jerr tapi telah dilantik jawatan Pemegang Amanah...aduss besar gak tanggungjawab ni..yer laa pemegang amanah...diri ni kena betul-betul amanah. Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang program AGM ni boleh lah lawat www.kenarianz.com.my dekat situ memang semua ada cerita...sapa yang menang jawatan dan sebagai. Ermm nizam nape laa ko cadangkan aku ek huhuhu terkezut aku tau yer laaa mana tidaknya aku ni siapa laa dalam kelab korang tu..hanya orang menumpang jer bro.Selain itu kalau nak tahu aktiviti-aktiviti yang berlaku sama jerr apa yang diceritakan dalam blog ni www.pikamerah.blogspot.com dan www.ida-idris.blogspot.com

Balik dari PD haritu dah plan malam nak kuar ngan cartaz n ehem ehem hehehe......nak tahu ehem-ehem tu tak bleh habak aaaa huhuhu......walaupun pun penat aku gagahkan jugak temankan cartaz..yer laa sian dia datang jauh-jauh dari sarawak...mula-mula konon nak kuar g makan dekat Shah Alam...bawa keta punya laa jauh pusing sampai Shah Alam, Puchong, Subang tapi last-last makan dekat Sungai Buloh hahahahah macam kelakar jerr cite malam tu...tapi seronok kuar ngan dia ni..byk benar citernyerrr huhuhu.....terima kasih laa cartaz n si 'Dia' yang sudi nk kuar ngan aku......



Habis makan hantar balik and surprise apa yang aku dapat heeheh sebuah jam tangan sebagai tanda persahabatan dari si 'Dia' yang lepas-lepas ni mungkin aku akan panggil 'U'. Si 'U' ni byk bagi semangat dekat aku sama aa mcam cartaz.ermmmm entah lama-lama aku jatuh hati apa hheheheh....akan difikirkan...thanks for the present...sebenarnya tak yah aa susah-susah aku tak minta pun semua tu apa yang penting semua ikhlas nak berkawan.....alhamdulillah hati aku dah semakin happy...dan jiwa aku yang hancur dan kosong sudah mula terisi...moga hidup aku lebih bermakna dan bahagia

dah nak balik nanti sambung.......
3 Responses
  1. Anonymous Says:

    Pemilihan bukan sebab menumpangla... Takde pun beza ahli biasa ngan ahli bersekutu... Habis kalau semua yang ada jawatan tu ahli biasa, mana nak letak ahli bersekutu tu? Ko sama penting sebab kita kan sama-sama bayar yuran?


  2. Rhuddy Says:

    Tq nizam...heheeh surprise gak oooo



Post a Comment