DAH NAK BALIK

Selama 4 hari dekat Royal Bintang selama tu juga la kepala aku tensen..masa aku tengah update blog ni aku berada di lobi hotel dah nak balik KL pun. Ni just tunggu nak lunch kejap pastu terus bertolak ke KL. Malam ni pulak ada party BB Q dekat umah fahmi...zul dah ckp nak amik..maybe aku pegi ngan zul and amir kot malam. Party BB Q ni aku ingt dah tak bleh join takut laa plak Datuk Bandar tetiba jer lanjutkan lagi masa retreat ni sebab tu masa fiq mesej dekat aku aku tak reply hehehh...tapi bila dah confirm tak lanjut masa aku on jer laa ngan zul and amir.

Bosan duduk dekat lobi ni tunggu lunch..sepanjang retreat ni semua pengarah kena marah ngan Datuk Bandar..banyak isu yang dibangkitkan dan yang paling tak sedap aku dengar Datuk asyik dok sebut nama unit aku jerr..nampaknya aku kena bekerja keras aaa tahun ni....kerja aku kena lebih berkualiti ermmm aku harap sangat tahun ni aku boleh sibukkan diri aku supaya aku boleh lupakan semua yang dah berlaku dalam hidup aku dan yang paling penting aku nak bina hidup baru bersama insan yang baru hadir dalam hidup aku.Aku nak plan hidup aku betul-betul untuk hari-hari yang mendatang.

Tadi cartaz mesej dia cakap dia dah amik norina dekat kuching dan sekarang dah on the way balik ke semenanjung. Kesian budak kecik tu...kecil-kecil lagi dah tak de mak and ayah...bagus laa cartaz ko amik dia sebagai anak angkat...sebagai sahabat aku menyokong ko dari belakang...apa yang baik dan boleh memberi kegembiraan pada ko...tapi tanggungjawab besar..ko harus pandai menjadi ayah yang baik ok...Perjalanan norina masih jauh yer laa baru jer umur dua tahun..satu cabaran buat cik nung untuk menjaganya ehehhe tapi aku tahu mcm yang cartaz cakap cik nung seorang yang berhati waja...gua caya laa cik nung.

ermm membe dah nak ajak makan lunch..jumpa di KL kawan-kawan hehe salam.
0 Responses

Post a Comment