MENCARI KEINDAHAN DIRI

Salam..masa aku update blog ni aku berada di opis..terkejar-kejar aku dari Port Dickson ke opis ada barang nak kena amik..aku akan berkampung di Tiara Beach Resort dari 13.02.2009 sampai 16.02.2009 untuk siapkan dokumen ISO bagi unit aku..jawabnya berjaga laaa aku tak tido sampai pagi...to all my staff yang ikut aku ..aku harap semuanya sihat-sihat yer hehe

Ermm macam hari-hari jumaat yang biasa bila aku masuk bilik mesti ada makanan atas meja aku..kalau tak secreat recipe mesti mc donald kalau tak pun mesti roti dari kedai roti dekat sogo tu ermm terima kasih laa kak jaja kerana sentiasa nak beri aku makanan..aku tak tahu laa staff aku sorang ni baik betul ngan aku....selalu sgt bagi aku something yang kadang-kadang aku sendiri malu nak amik....terima kasih sekali lagi....lepas kemaskan barang-barang semalam aku terus bertolak ke PD bersama satu angkatan perang heehh semua sekali staff aku yang ikut ada 9 orang..semuanya rajin-rajin heeheh kena puji sikit coz depa dah pandai masuk blog aku hahahah

waaaaaaa aku sebenarnya terkejut gak....aku langsung tak tau staff aku ni selalu gak masuk blog aku..memang hampesss baru semalam aku tahu depa dok bercerita pasal awek ila yang kuar makan ngan aku...sioll betul...aluuuuuuuuuu Kak Shimah kot yerr pun baca blog saya jgn laa pulak buka cerita huhuhuhu malu aaaaaaaaaaaaaaaa...sy ni menulis dekat blog ni untuk luahkan perasaan sy tau so apa yang ditulis dekat sini semuanya nak lepaskan perasaan..kalau ada perkara-perkara atau ayat yang tidak menyenangkan dalam ni sy minta maaf lah yerr heehheh kalau u all semua nak baca gak boleh tapi kena tahan aaa dengan bahasa-bahasa yang akan sy gunakan dalam ni ok....untuk wan, kak shimah, faiz, hyza, syam, hanif, abg man, ziana, yus,dan fiza good luck to u all agar semua dokumen dapat disiapkan..jgn plak dok nak pikir berendam dalam swimming pool ajer ok......hehheh berenang bleh tapi bila keje dah siap....sy ni u all tahu kan camner ...kalau gurau memang gurau tapi bila time keje confirm kena siapkan ok.....love u all my staff...korang semua pekerja yang baik dan bagus.

Ermm sambil update sambil dok tengok dua orang staff aku fotostat dokumen iso KPKT heeheh ni semua keje nak cipak aaaa..org cakap keje kena smart kalau benda dah ada buat apa nak pening kepala pikir..tiru jer aaaaaaa huhuhu...sian syam ngan hanif ek..tak per laa korang bedua yer sapa suruh nak ikut sy balik opis kan dh kena bagi keje...

Tadi cartaz mesej..dia dah habis exam paper kolam renang dan taman rekreasi..adusss sian dia soklan boleh tahan ..dok tanya pasal virus..good luck to u bro...aku harap ko akan cemerlang selalu.

ok laaa sambung nanti..mesti tak dapat nak update blog dekat PD coz internet line teruk gila...terpaksa akur...18.02.2009 sampai 22.02.2009 aku ke Indonesia doakan keselamatan aku pergi dan pulang yerr..

Kepada kawan-kawan yang banyak menyokong aku dari belakang terima kasih aku ucapkan....nasihat dan dorongan kalian aku jadikan pedoman dalam aku mengharungi hidup ini. Buat Ibu tq sebab bagi contoh dokumen jabatan Ibu ermm nanti saya belanja ibu makan ek...love u alll mmmmuahhh
0 Responses

Post a Comment