CIK NOI SEDAR DIRI

Aku masih berada di Port Dickson...menghabiskan sisa-sisa penyiapan dokumen ISO..alhamdulillah dokumen tersebut dapat juga disiapkan dengan satu Prosedur Kualiti sahaja..pening juga nak buat benda ni sebab selama ni aku tahu audit jerr..nak buat dokumen memang tak pernah..tapi bila dah involve dalam pasukan ISO terpaksa laa berdepan untuk menyiapkannya.



Malam ni malam terakhir di PD..esok aku akan kembali ke Kuala Lumpur..tak sabar rasanya nak balik KL...nak jumpa ehem ehem hahahaha...rindu pun ada dekat dia huhuhu. Dari hari pertama bengkel ni aku tengok semua staff aku ni bersemangat jer buat keje..semua rajin..ada gak la buat kelaku gila-gila tapi itu yang buat diaorang gembira aku tak kisah.

Sebenarnya entry ni aku khaskan untuk cik noi heehe salah sorang staff aku...aku memang dah nak kutuk dia dalam ni huhuhuhu...yer laa dia byk nyakat aku kan hehheh..siap buat wallpaper pic aku ngan Ila lagi hampesss tul.....tapi yg paling tak lupa dia nyanyi lagu yang menjadikan dia sedar diri hahahah padan muka dia dok sedar nyanyi lagu ngaku diri bodo...." betapa bodohnya diri ku....." bila aku kutuk dia sedar diri baru laaa nak cover ckp dia dok nyanyi mcm tu hehhe....haaaaaaaaaaa cik noi kalau mung baca entry dah puas aaaa sy ngutuk mung heheh....

Malam ni muka-muka semua staff aku dah mcm bosan jer yer laa tengah menunggu konsultan cek kitaorang punya dokumen.....sambil menyambil cik noi ngan fiza cuba siapkan apa yang patut sebelum buat compilation.

Nanti aku uploadkan pic-pic staff aku yang comel-comel k heheh....malam ni tak sempat. Ok jumpa di KL...Kuala Lumpur aku kembaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Note : Aku dah upload dah pic staff aku yg comel-comel tu yerr hehhe..semua muka ceria coz dah siapkan dokumen tu huhuhu
1 Response
  1. babyprincess Says:
    This comment has been removed by the author.

Post a Comment