AGAK PENAT

" Hanya diri mu yang aku rindui sekarang ini,

Kata hati ini hanya mengerti menyebut nama mu"

Salam..hari ini agak memenatkan diri aku..namun ku gagahi menempuh hari ini dengan hati yang tabah…tengahari tadi tamatnya bengkel penyediaan dokumen ISO dan Alhamdulillah aku nyerr dokumen dapat disiapkan dalam tempoh yang ditetapkan…balik dari Port Dikcson aku terus ke Menara DBKL III utk jumpa membe aku ..dah janji ngan Amat dan K'own nak pegi tukar duit rupiah heheh…lambat gak aku sampai..nasib diaorang sanggup menunggu….yer laaa hari Rabu ni dah nak bertolak ke Indonesia tapi duit tak tukar lagi..ni kira dah lambat dah….hari Rabu aku bertolak ke Jakarta flight belah petang..doakan keselamatan aku yerr kawan-kawan

Habis tukar duit aku terus pegi Hospital Kuala Lumpur…aku baru dapat call yang anak sedara kesayangan aku masuk hospital……fungus dia terkumpul dekat paru-paru so menyebabkan dia dapat jangkitan kuman..terkejut aku dapat call…yer laa dah lama aku tak jumpa dia coz aku jarang balik umah..masa aku tinggalkan dia..dia sihat jer sekali aku sampai hospital siap ada wayar masuk hidung dia..sebak gak hati aku tengok dia..bila dia nangis lagi aaa aku kesian aku tak boleh tgk benda-benda macam tambah dia laa satu anak sedara lelaki yang aku sayang….sedih aku tengok bila kena masuk oksigen nak bagi cair kahak dekat paru-paru dia….apa pun aku doakan dia cepat sembuh…sian bucuk pak lang ek…..sedih jer muka dia tgk aku

Balik dari hospital aku terus balik umah kemas barang-barang nak pegi Indonesia..lepas t uterus jumpa cartaz coz dah janji nak kuar makan ngan dia..sian plak dia tunggu aku lama-lama..biasa aaaa kedai makan Gees dah jadi kedai kegemaran dia heheh suka sgt nak makan kerabu kaki ayam…masa aku update blog ni aku dah nak tido dah..ngantuk gak letih dkt PD tak habis lagi…esok kena keje gak coz tadi bos dah call cakap esok aku kena attend meeting ermmmmmmmmmmmm ingt nak EL jer hahahah Nampak gaya tak boleh laaa aku nk memonteng…penat-penat pun itu sudah jadi tanggungjawab.

Ok nak tintun dulu salammmmmmmmmmm……..maybe dari 18.2.2009 sampai 22.2.2009 aku tak dapat nak update blog aku..aku ke Indonesia.

0 Responses

Post a Comment