GERAMNYAAAAAA

Eeeeeeee aku memang tak puas hati dengan dia ni dah lama dah...geram gila aku..memang aku dari dulu sampai sekarang memang aku bengang nak mampus..aku tak boleh tengok langsung kelibat dia nampak je kelibat dia memang aku kejar sampai ke lubang cacing...memang aku akan ketuk-ketuk dia....menyakitkan hati betul..pagi-pagi buta lagi dah buat darah aku naik ke kepala aku dah...sampai aku terpaksa cari seluruh pelusuk takut-takut ada kroni dia yang lain....dah laa aku tengok dia pun aku geli...padan muka siapa suruh muncul depan mata aku pagi-pagi buta kan dah mampus aku bunuh hahahahahah suka hati aku ..tapi aku tak puas hati ni balik karang aku nak cari lagi takut cucu cicit dia ada plak lagi dalam bilik aku.....lepas aku bunuh aku biar jerr dia telentang dalam bilik aku....BENGANG GILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bodoh punya LIPAS....EEEEE GELI GELEMAN AKU.......



Mampuh mung aku kije kan mung doh...nate mung dok dalang sorok aku...