DAKWAT HATI a.k.a INKHEART


"Inkheart mengisah sebuah keluarga yang mempunyai keupayaan lidah untuk menghidupkan watak-watak yang dibaca di dalam buku..bermula dengan kehilangan isteri yang mana telah masuk kedalam buku dan diganti dengan watak dari buku ke dunia nyata. Misi mencari buku bertajuk Inkheart dilakukan oleh suami bagi menyelamatkan kembali isterinya yang hilang.Diakhir si anak yang juga mempunyai kuasa menghidupkan watak menamatkan semua watak-watak yang telah dilahirkan oleh bapanya".Happy ending betul citer ni heeheh tapi best



Salam...ermmm memang aku tunggu cerita ni..INKHEART sebuah cerita yang agak menarik bagi aku. Hari pertama tayangan aku terus beli tiket ..memang beriya gila nak tengok..dua tiga kali aku usya web GSC tengok kalau-kalau tiket dia dah released ke belum.....mula aku nak gi tengok sorang-sorang jerr yer laaa malas nak ajak orang sebab aku ni kepala lain sikit....macam cite IP MAN ngan MAUT aku g tengok sorang-sorang jer..layannnnnnnnnnnnn huhuhu. Tapi tetiba jer adik angkat nak ikut..so aku beli laaa dua tiket semalam..aku g tengok ngan dia..Tq Zul coz sudi nak g tgk wayang tu ngan abg...kalau tak memang abg gamble jer g tengok sorang-sorang hehehe....




Sampai dekat Mid Valley jam 8.30 masa tu memang terlalu awal lagi coz show 9.50 malam...so aku ajak jer zul g makan dulu..lapau gila sebab hari ni memang breakfast jer ..aku tak amik lunch pun...habis makan pegi usya kedai sukan jap..tapi window shopping jer..tak beli apa-apa pun just tengok-tengok jer........dh penat jalan tgk waktu awal lagi ermmm aku ngan dia just lepak luar cinema tu jer sebelum masuk....namun apa yang aku kecewa bila masuk aku dapat seat belah belakang..seat aku terhalang sikit ngan palang masuk pintu masuk adusssssssss bengang gilaaa dah laa cina belakang aku kaki macam #@@&%*&% upssss kan dah kena carut ngan aku...kurang hajar betul kaki tak duduk diam duduk tolak kerusi belakang aku...dah laa aku bengang terpilih seat mcm tu ermmmmmmmm...silap aku gak..lain kali tahu aaa kalau nk pilih seat heheh.....

Apa pun aku puas dapat tengok cite tu...memang best gak aaaaa daripada cite Bedtime story tu, aku bagi Inkheart ni 4 bintang hehheh.........

ermmm malam ni ada training netball lagi hahahah dah mula suka plak nak main netball skrg ni huhu.......pastu aku balik kampungggggggggggggggg yahuuu best nyerr tak sabar nak jumpe makcik aziah..yer laa dah lama betul aku x jumpa makcik aziah..cuma selalu dok tepon jerr tanya khabar dia...Aku juga tak sabar dah ni nak mandi air terjun ermmmm bestnyaaa..ada sesapa nak ikut ker?? hehe.......
0 Responses

Post a Comment