MACAM-MACAM BERLAKU.....




Assalamualaikum......
Ermmmm rasa mcm nak menggeliat kejap sebab baru je sudah buat keje.......dah lama gila tul aku tak update aku punya blog.....mesti kengkawan yg masuk blog aku tertanya-tertanya kemana aku pergi....sebenarnya aku terlalu sibuk dengan urusan perkahwinan kakak aku..mengalahkan aku jer yg nak kawen tambahan pula dengan kerja dekat opis.....

ermmm pasal keje plak baik aku cerita dekat korang...mcm lucu jer hidup aku sekarang ni......aku dah dapat offer kerja berjawatan tetap di Suruhanjaya Syarikat Malaysia tapi malangnya 2 hari jer aku keje aku minta resign dan masuk balik ke DBKL...macam lawak pun ada hidup aku ni....entahlah mungkin aku begitu mencintai DBKL....hati aku dah macam terikat untuk bekerja di sini dan susah plak nak terima tempat keje baru.....terus terang aku cakap hidup aku betul2 kelam kabut dalam 2 tiga bulan ni sebab tu aku tak update blog aku lama gila......mungkin aku terlepas peluang yg baik dalam hidup aku tetapi ada hikmah kenapa hati aku tiba-tiba berubah.....susah nak cakap..byk kemungkinan yg akan berlaku....apapun aku redha jer dengan ketentuanNya...

Bila masuk keje balik dekat DBKL macam malu plak yer laa dah kuar pastu masuk balik ke DBKL.....tapi aku letak malu tu jauh-jauh yg penting aku bahagia dan happy bekerja di sini......siapa lah aku untuk menentukan hidup aku..mungkin ini sudah tersurat dalam hidup aku perkara mcm ni nak berlaku...mungkin Allah nak tunjuk kepada aku bahawa hargailah apa yg kita ada.....kerja dengan sungguh dan jgn byk komplain ermmmmmmmmmmmmmmmmmm eheeheh tulaaaa ceritanya....

actually masa aku nak berenti hari byk gak hadiah yg aku dapat adusssss malu gak....tapi masa first day aku kembali ke tempat keje lama aku...aku cuba gak laa ckap nak pulangkan balik semuanya tapi staff2 aku ni baik2 belaka..semuanya tak nak balik...diaorang anggap sedekah je dekat aku.....apa pun sekarang hati aku dah happy..walaupun byk keje tapi aku keje happy dan seronok........cuma aku harap the reason why i',resign from SSM not be question....k cuma itu laa pilihan hidup yg aku pilih ...

ok laaa itu sahaja buat masa sekarang ada masa aku cerita lagi dekat sini....
0 Responses

Post a Comment