COMING BACK HUHUHU

Assalamualaikum....

Kepada rakan dan yg sudi membaca blog aku ni..(walaupun aku tahu tak der ramai pun masuk blog aku heheh)....tapi yang penting aku puas dan ada tempat untuk aku luahkan isi hati aku.

dua tiga minggu ni sibuk laa yang teramat....sampai aku tak senang duduk asyik kerja jer memanjang..aku pun tak faham laaa kalau orang kata keje gomen ni boleh relak dan lepak "kepala hotak" diaorang laaa bleh lepak n makan gaji buta...kerja bertimbun-timbun nak kena buat sampai tak terkejar.............aku tengok swasta pun bukannya banyak keje sangat pun ada setengah tu pun ada yang dok melepak jer memanjang...so korang yang baca blog aku ni jgn plak marah kalau aku maki balik pekerja swasta yang suka kutuk peekrja gomen.....opssss sorry aaaaaa masa ni laa aku nak balas....asyik kitaorang kena kutuk jer.........kalau nak kata gomen lambat angkat phone....swasta pun sama gak.......tapi sometime aku tgk yg aku bengang nyerrr sbb keran nila setitik rosak susu sebelanga.......ada satu jabtn yang buat taik habis seluruh kakitangan awam yang kena kutuk...tu yg aku tak puas hati....so korang semua jgn laa asyik nak kutuk gomen jer..pandang kiri dan kanan dan yg penting pandang diri sendiri ok...................


aku dah melalut kelain lak hehhehe ni pun aku baru jer habiskan statistik soalan-soalan PTK ...budak2 nak exam bulan 6 ni....cuba korang bayangkan seorang Akauntan macam aku ni....kerja akaun nak kena buat, kerja audit nak kena buat, kerja pentadbiran pun nak kena buat...........so untuk pengetahuan korang walaupun aku ni jawatan Akauntan tapi kerja aku pelbagai..........so pikir sendiri laaa kerja yang datang melimpah ruah heheheh......aku rasa akauntan dekat jabatan kerajaan lain pun sama gak kot macam aku ........sebab tu kdg2 lepas satu kerja siap dtg lak kerja lain..ni belum campur dengan nak kena jadi fsilitator dan juga penceramah bengkel serta kursus heheheh nak kena prepare slide n note dan sebagainya........


ermm lupa lak aku nak sambung cerita yg aku nak habaq dekat korang masa aku dekat Kuching...........rupa-rupanya bandar Kuching ni hebat gak waktu malam....aku ingat dekat KL jer ada port gay melepak rupanya dekat Kuching pun ada .....aku ngan member aku yg bangang tak tahu ni jejalan laaaa malam tu kononya nak tgk bandar Kuching laaaa tapi tak sangka cuma mamat gay ni ...waduhhhh diaorang tgk aku ngan member aku mcm nak terbeliak bijik mata...yer laa mungkin diaorang tahu aku ngan member aku ni org sebab tu diaorang pandang pelik kot.........tapi aku ngan member aku buat selamba jer laaa .....diaorang tak der laa nak kacau kitaorang sbb bukannya kitaorang ada daring kat depa balik pun.........kalau bagi respond mau sampai bilik tido aku rasa heeheh...............aku ni jenis berani sikit so aku tak takut kalau terserempak dengan benda pelik2 macam tu.......member opis aku ni pun sama gak ........kitaorang mmg puas jalan malam tu.......yer laa balik hotel pun mata tak ngantuk baik jalan tgk tempat orang..........tapi yer laaaa mana nak tahu bandar Kuching turut sehebat bandar KL ni........malam kat sana meriah especially dekat water front....ramai org melepak.............ok laaa habis cerita dekat sana yang aku nak habaq kat korang tu heehhe titik..................


rindu memang rindu sebenarnya nak menulis dekat blog ni tetapi niat nak update tu kadangkala terbantut sbb ada kerja tapi bila dapat time mcm sekarang ni alangkah seronoknya tu pun lepas opis hour....kalau opis hour nak bukak internet pun tak sempat apatah lagi nak tgk blog......chating pun dah lama tak masuk...YM aku pun dah berhabuk gila agaknya........tapi kalau sesapa rajin nak chat ngan aku bleh add aku nickname aku ajwad2 ok laaaa dah lewat dah nak sambung semak laporan staff aku bagi jap pastu nak balik...letih dossss....tc
0 Responses

Post a Comment