Sensored hehe





Ass alamualaikum....

Ermm lama juga aku tak update blog aku ni...bukan apa sebab sibuk dengan outstation so tak sempat nak update blog aku....rindu gak nak mencoret sepatah dua kata kat sini kuakuakua.....actually aku sibuk bangat.....lepas habis bengkel ISO dekat genting hari tu aku terus plak pergi first world plak ada Mesyuarat Penilaian Kompetensi......dan penggubalan soalan peperiksaan PTK untuk kakitangan DBKL dalam bidang kewangan laaa......lepas tu aku terus plak sambung pergi ke Kuching Sarawak ada mesyuarat Majlis Bersama Jabatan...........berjalan sakan laa aku sampai demam2....balik dari sarawak terus flat....batuk teruk gila dengan sakit kepala dan demam adusssss tapi nak wat camner dah tanggungjawab.....................ni pun tak bape sihat sangat lagi sekarang makan ubat tapi hilang2 pun.....


bukan blog je aku tak update ..gym pun dah dekat 2 minggu lebih aku tak pergi..rasa macam tak selesa lak badan sebab tak exercise.....kalau nak tengok gambar2 aku semasa di Sarawak bleh pergi ke fotopages aku....tapi wat masa sekarang aku tak sempat nak upload lagi tapi korang oleh gi http://rhuddy.fotopages.com kalau nak tengok pic trip aku heheeh.....


ermmm hujung minggu ni plak aku kena pegi bengkel lagi kali ni jadi fasilitator plak...ermm terpaksa laaaa selalu sangat outstation rasa macam jemu plak...penat pun sama sebab bila balik mesti banyak baju yang nak kena basuh..bosan!!!!!!!


hehehe lupa lak nak cakap korang jangan plak salah tafsir..gambar atas tu sajer jer nak obses pada diri sendiri hahhahha....bukan ada apa-apa pun just suka-suka jer lagipun aku tak pernah letak gambar seksa dekat blog aku kan so sekali sekala bleh aaa letak gambar seksa mata dan jiwa raga....

ni nak balik jalan macam hampes kentut betul laaaa...kl ni memang macam ni kot asyikkkkk jem jerrrr ...letih nak menekan clatch.....minyak pun cepat habis adusssss.....


ok laaa geng aku ada cerita gak nak kongsi sebenanrnya tapi tunggu entry kemudian laaa ek sebab tak sempat untuk cerita dalam entry ni.....ok

nak blah dulu wat masa sekarang cincauuuuu.....
0 Responses

Post a Comment