LONELY GUY

Bila aku dengar lagu Mr Lonely teringat plak diri aku ni memang lonely hehehhe..layan gak aku dengar lagu tu.......minggu lepas 3 hari aku tak masuk opis sebab aku outstation..aku kena jadi fasilitator untuk bengkel pembetulan dokumen ISO untuk Jabatan Perancang Bandar...nak kata aku ni hebat dalam ISO tak laa jugak sebab aku ni pun new auditor untuk ISO ni pengalaman tu sikit jer laa tapi boleh laa membantu setakat yang boleh aku bantu.........cuma bila dah tak masuk opis 3 hari tu pepaham jer laa apa yang berlaku dekat opis....bila my opismate call dan inform dekat aku.... macam bengang tapi masih tenangkan hati.....masa dia call tu pulak aku ada function dekat crown plaza hotel...memang nak perform koir malam tu pun terganggu...fikiran aku asyik terpikir pasal keje jerkk....memang lepas show balik pun aku asyik pikir pasal opis..sebab ni melibatkan tanggungjawab....tapi aku tenangkan hati dan pujuk diri aku....so memang aku tak sabar-sabar nak masuk opis hari isnin ni sampai aku cancel cuti aku.....aku nak face to face dengan bos baru aku tu nak cakap dengan dia.........


apa yang terjadi hari ni???? heheheh pagi-pagi lagi aku bawa semua dokumen yang berkaitan aku masuk bilik dia.....dan masa tu laa aku coolkan diri aku dan tanya apa masalah sebenar dengan agrreement dan LO yang aku suruh staff aku buat........ermmmmmmmmm rupa-rupanya bos aku ni tak faham.......lega hati aku..apa lagi aku pun explain A to Z dekat dia pasal agrreemant untuk payment support tu.....baru laaa dia faham..cinabai betoiiii memang kepala hanggok betul aku ni hahahahahhaaa.......aku tak salahkan sesiapa...rasanya salah aku juga..tapi memang salah aku kot heeheh aku tinggal kan keje halfway sebab tergesa nak ke bengkel tu......ntah laaaa tapi sekarang dah ok rasa lega sikit......sebenarnya bos baru aku ni pompuan...nak kata dia straight tak juga..sebab setiap keputusan yang dia nak buat mesti dia tanya aku dulu huhuhu......cuma mungkin dia ni takut nak buat keputusan sebab tu laaaa....last-last aku yang jadi advisor dia untuk buat keputusan..best tak????? hheheheh hancusssss kepala otak aku...


apa pun prinsip hidup aku....as long as tu keje aku dan tanggungjawab aku....aku akan laksanakan sebaik yang mungkin dan aku takkan salahkan sesiapa kalau berlaku apa-apa kesilapan..aku akan salahkan diri aku dan aku akan bertanggungjawab sebab tu kerja aku...even kesilapan tu my staff yang buat tapi aku tetap salahkan diri sebab aku tak pantau satff aku kenapa?????......so prinsip aku nilai diri sendiri dulu sebelum menilai dan menyalahkan orang lain..........


sejak aku join ISO ni aku kenal ngan sorang kakak ni.....perghh very lovely sister laa aku cakap.....memang baik dan banyak tolong aku..tak pernah lokek ilmu..memang seorang kakak dan kawan yang baik...walaupun dia ni jenis yang banyak cakap dan tak berenti bercakap aku respect dekat dia sebab hati dia baik..tulus dan ikhlas..dia tak pernah kata nak dengki atau benci pada orang lain..aku betul-betul hormat dia macam kakak aku.....dia banyak bagi semangat dekat aku.....ermmm TQ so muchhhhh huhuhu


sabtu dan ahad pulak aku habiskan masa aku dekat PD.......pergi ngan family member aku..aku just temankan dia jer sebab dia ajak......itu pun aku tak happy sangat sebab asyik pikir pasal keje dan masa tu juga laaaaa masalah aku yang masih belum selesai terkeluar dekat otak aku ni ermmmmmm namun aku tetap akan sabar dan tabah menghadapi segalanya kerana keputusan itu aku yang buat dan terbaik untuk diri aku......siap aku berenang lagi dekat pool dia ..best memang best at least aku dapat release aku nyerrr tension heheehe


ok laa dah lewat la plak..akak aku plak bising suruh amik dia keje pulak..keta dia kena langgar ermmmm maknanya karang berpusing laa aku ....anak-anak dia plak dekat umah aku..nasib bilik aku dah dikunci hehhee...

ok ciowwww
0 Responses

Post a Comment