Konsert M-Mobile




Assalamualaikum..
ni la konsert M-Mobile yang aku pergi yg berlangsung di Stadium Merdeka. Ramai gak orang datang. Actually aku pun pergi sebab dapat tiket free hehehe. Member baik aku Amat dapat tiket free masa dia kejar Sinar fm.Entah camner dia bleh dapat kejar skuad sinar fm tu pun aku tak tahu yang aku tahu di dapat jawab soalan pastu dapat tiket free. Dia ajak aku so aku apa lagi huhuhu "pucuk di cita ulam mendatang aaa" tambah plak ada Mawi. Walaupun esoknya keje n letih tapi aku pegi gak. Dok kira aaaaa janji sekali sekala bleh pergi konsert mcm tu.
Mula-mula masuk stadium seat dia punya laaa jauh aku ajak laa Amat terjah jer masuk dalam padang tapi dia tak berani lagipun nak panjat camner nanti org nampak mampus heheeh last-last bila konsert nak start baru dia buka gate suruh masuk. Mungkin tak ramai sangat penonton masa tu so boleh laa masuk padang. Berebut manusia-manusia masuk ke padang kalau korang tengok kambing kena lepas dari kandang macam tu diaorang berebut nak amsuk padang. aku ngan Amat biasa laaa kami lelaki senang jer mencelah dah dapat masuk hehehe.Konsert malam tu habis lewat jugak ooo agak dekat kul 12 gak baru konsert tamat. Walaupun letih balik umah tapi sekurang-kurang puas hati.
ok laa kengkawan dah lewat sangat dah ni aku nak kelik aaaa....
ciowwwww
Rhuddy
0 Responses

Post a Comment