Dialog Di Suatu Senja

[Dialog Di suatu Senja] -11 April 2006 lebih kurang 8.30 pm

Dia : Diaorang kalah main futsal haritu kalah 6-0

Aku : heheh (ketawa) padan laa muka diaorang sebab berlagak sangat masa menang haritu.

Dia : Hek eleh diaorang nak bagi semangat cakap macam tu

Aku : Alah agak-agak aaa nak bagi semangat..... cakap sombong and berlagak macam bagus jer main kan dah kalah baru laa rasa tak baik sombong.

Dia : Yang awak nak kutuk diaorang kenapa they my friends ok

Aku : (diam dan terus berdiam diri tanpa mengeluarkan sepatah perkataan)

p/s : bagi aku...dalam persahabatan aku tak nak bertengkar benda yang remeh. Tapi hati aku tersentuh juga. Dia anggap mereka semua itu kawan dia jadi siapa aku???? Soalan yang masih bermain dalam benak aku sehingga kini namun ku pendamkan jua.

0 Responses

Post a Comment