Hari Cuti Yg Best

:: HARI KELUARGA KESEDARAN :: [at] Taman Tasik Titiwangsa



Hari ni 1.04.2006 hehehe kalau korang nak tahu hari ni la hari April fool yang selalu org permainkan orang lain. Tapi sebenarnya dalam Islam sendiri tak membernarkan kita sambut benda yg bukan-bukan mcm tu.
Tapi korang jangan plak pikir aku pekenakan org hehehe. hari ni aku ada hari keluarga persatuan aku. Actually aku join KESEDARAN (Persatuan Pekerja-Pekerja Islam DBKL) punya hari keluarga. Menarik juga ada mcm-mcm akticiti diaorang buat and yang paling best aku menang cabutan bertuah huhuhu. Tak sangka plak aku bertuah hari ni.

Sementara acara-acara berlangsung di hari keluarga aku sempat jugak pergi singgah ke Balai Seni Lukis negara. Biasa setiap sabtu pertama diaorang ada buka bazar seni. Ada jualan lukisan dan krfatangan. Sempat gak aaa aku ambik gambar kat situ sambil ada gak singgah booth kartunis-kartunis. Erm byk jugak gerai-gerai yang dibuka tapi harga mahal sangat laaa pastu aku tengah pokai lak mana nak ada duit nak beli semua tu. Just usyaaa jer laaaaa.

aku cuma sekejap jer dekat balai seni lukis tu sebab masa tu matahari dah terik panas gila siott tak mampu aku dah....sudah aaa kulit aku ni gelap lagi laa gelap kena matahari rentung terus hahahaha....................

balik dr balai seni lukis tu aku pegi ke tempat hari keluarga tu balik just nak makan lunch..almaklumlah dah dapat kupon free makan lunch mana bleh lepaskan plak. Makan free tak yah nak kuarkan duit huhuhu....habis lunch baru aku berambus dr Taman Tasik tu...tapi balik rumah penat gila terus terlentang tido sampai ke petang :)

p/s: kalau nak tengok gambar lagi banyak silalah lawat fotopages aku di http://rhuddy.fotopages.com

ok geng wa cow dulu...

ting tong

0 Responses

Post a Comment